Forum

ps3 superslim + vita plus

Snak om Playstation relaterede nyheder.

ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Rytteren » ons 19 sep 2012 06:08

EDIT: blogpost på eu bloggen om nye ps3 udgave

http://blog.eu.playstation.com/2012/09/ ... more-84598

Billede

og info fra usbloggen, om psvita+ -

If you’re already a PlayStation Plus member on PS3, you’re in luck—you will automatically be able to also enjoy all the PlayStation Plus features for your PS Vita at no extra cost.
PlayStation Plus features for PS Vita available in November will include:
Instant Game Collection: Unlimited access to a regularly refreshed selection of the full versions of games as long as your membership is active.
Discounts: Take advantage of exclusive discounts on games and DLC for your PS Vita.
Online Game Storage: An additional 1GB of online storage for game saves for PS Vita games and downloaded content.
Automatic Updates: PS Vita will automatically start up at a designated time to download and install select game demos and game updates as well as system software updates and start standby mode upon completion.
Automatic Trophy sync: Trophy information will be synched to PSN servers automatically via the PS Vita.

http://blog.us.playstation.com/2012/09/ ... ollection/

så kom dem. ps3 mere slim udgaven.

den er lige blevet vist ved tgs. ved ikke mere.. da det jo er på japansk :

men 500 gb og en 250gb

også er der den mystiske 12gb udgave...

Billede

Billede


fangede os lige at vita for plus i november.
Billede
Senest rettet af Rytteren ons 19 sep 2012 06:57, rettet i alt 1 gang.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Mendori » ons 19 sep 2012 06:57

Ja tak. Jeg tager en PS3 super slim.
Mendori
 


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Erroneus » ons 19 sep 2012 07:30

Ingen 802.11n trådløs, come on Sony! Ikke flere usb porte, come on Sony! Bundle med spil, ja det meget fint, men hvad med standalone udgaver som er lidt billigere, hvis man har de spil?

Er lidt skuffet, der er lidt for meget "bare nyt plastik" over det. Jeg snupper nok en 12gb og smider egen disk i, det er da bare ærgerligt den ikke kan udnytte de 12gb flash memory hvis man smider en ekstra disk i, det havde da være oplagt...
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Jb » ons 19 sep 2012 08:27

enig med ovenstående - dog er 12gb modellen nok udelukkende for at kunne konkurrere bare en lille smule med xbox slim 4gb.
billig maskine til dem der bare skal spille skiver
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Mendori » ons 19 sep 2012 08:38

enig os. Jeg har kun brug for selve maskinen :)
Mendori
 


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Jetsonboy » ons 19 sep 2012 11:08

Erroneus skrev:Ingen 802.11n trådløs, come on Sony! Ikke flere usb porte, come on Sony! Bundle med spil, ja det meget fint, men hvad med standalone udgaver som er lidt billigere, hvis man har de spil?

Er lidt skuffet, der er lidt for meget "bare nyt plastik" over det. Jeg snupper nok en 12gb og smider egen disk i, det er da bare ærgerligt den ikke kan udnytte de 12gb flash memory hvis man smider en ekstra disk i, det havde da være oplagt...

Er der ikke trådløs net i den?
Billede
Kill or be killed.
Ready for PlayStation 4 and Xbox One.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 493
By: Aalborg


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Jb » ons 19 sep 2012 11:14

Jo men kun 54mps / G kontra 300mps / N :)

jeg må hellere huske at disable auto updates mm. på min vita så :D ellers dør mit 8gb kort hurtigt, kun 900mb tilbage på det
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Jetsonboy » ons 19 sep 2012 11:39

Jb skrev:Jo men kun 54mps / G kontra 300mps / N :)

jeg må hellere huske at disable auto updates mm. på min vita så :D ellers dør mit 8gb kort hurtigt, kun 900mb tilbage på det

så trådløs er ubrugeligt i den?
Billede
Kill or be killed.
Ready for PlayStation 4 and Xbox One.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 493
By: Aalborg


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Jb » ons 19 sep 2012 11:47

nej ikke ubrugeligt - men alt efter din internet udbyders hastighed kan den begrænse din download hastighed.

ydermere - i mit tilfælde - jeg har 5 enheder i mit hus - de kan alle kører N (300mbs) men hvis jeg kører trådløs på min ps3 ryger hele netværket ned på 53mbs G - da den sløver hele netværket. teoretisk.
har man en Router der kører dualband kan man opsætte den til at køre G på det ene og N på det andet.

Jeg ved ikke præcis hvor stor betydning det har - men i mit tilfælde har jeg en Apple Airport Express sat på min ps3 - da signal styrken er håbløs med den indbyggede trådløs i ps3'en.

da jeg skiftede fra den indbyggede til Apple accesspointet fik jeg forbedret mine download hastigheder og min ping tider ifølge speedtest.net / pingtest.net.

det skal så bemærkes at min router står ovenpå 1 sal og ps3 i stue etagen med et beton dæk/loft imellem som kraftigt kan reducere signal styrken.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Jetsonboy » ons 19 sep 2012 11:49

man kan jo også bare sætte LAN kabel i den :)
Billede
Kill or be killed.
Ready for PlayStation 4 and Xbox One.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 493
By: Aalborg


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Jb » ons 19 sep 2012 12:25

i mit tilfælde lan kabel til Airport access point som connecter trådløs med min router :)

Kablet forbindelse er klart at foretrække men ikke en mulighed for mig desværre.
Beton dækket er ca. 3m mellem stue og 1 sal hos mig, og da det er en leje lejlighed vil jeg ikke begynde at bore igennem trægulvet, ned gennem betonen og så gennem træloftet.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf JanR » ons 19 sep 2012 12:47

Står der noget om strømforbruget på den nye slim?

Det bliver spændende at se, om den kan yde ligeså meget som sine to storebrødre, nu hvor det er sværere for varmen at undslippe.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf xireuz » ons 19 sep 2012 12:56

Erroneus skrev:Jeg snupper nok en 12gb og smider egen disk i...

Er du sikker på man kan det? Jeg tror de har gang i en pengemaskine hvor den kun kan opgraderes med en ægte (og sikkert dyr) Playstation HDD.
Og tror egentlig også det gælder 250 og 500 GB modellerne - altså at hdd er fast og ikke kan skiftes.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Morten Rask » ons 19 sep 2012 12:59

xireuz skrev:
Erroneus skrev:Jeg snupper nok en 12gb og smider egen disk i...

Er du sikker på man kan det? Jeg tror de har gang i en pengemaskine hvor den kun kan opgraderes med en ægte (og sikkert dyr) Playstation HDD.
Og tror egentlig også det gælder 250 og 500 GB modellerne - altså at hdd er fast og ikke kan skiftes.


Jeg har kommenteret på din kommentar i nyheden, hvor du kan finde svaret.

Hvis du vil se kilden, så er den her.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf xireuz » ons 19 sep 2012 13:01

Zejfur skrev:
xireuz skrev:
Erroneus skrev:Jeg snupper nok en 12gb og smider egen disk i...

Er du sikker på man kan det? Jeg tror de har gang i en pengemaskine hvor den kun kan opgraderes med en ægte (og sikkert dyr) Playstation HDD.
Og tror egentlig også det gælder 250 og 500 GB modellerne - altså at hdd er fast og ikke kan skiftes.


Jeg har kommenteret på din kommentar i nyheden, hvor du kan finde svaret.

Hvis du vil se kilden, så er den her.

Pheew. Godt godt. Havde bare kun læst på US blog'en og der kunne jeg ikke finde det.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron