Forum

ps3 superslim + vita plus

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Morten Rask » ons 19 sep 2012 18:16

IGN har lavet en unboxing af den nye PS3 Super Slim som kan ses på Youtube her
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Erroneus » ons 19 sep 2012 19:25

Interessant, lad os se nogle DB og strøm forbrug måling asap tak :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf zag » ons 19 sep 2012 21:15

Nej Tak jeg beholder min FAT med 500GB i
Billede
zag
Niveau 3
 
Indlæg: 284


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Jetsonboy » ons 19 sep 2012 23:40

Det var noget for mig indtil jeg så diskdrevet lol noget plastiklort.
Billede
Kill or be killed.
Ready for PlayStation 4 and Xbox One.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 493
By: Aalborg


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf morfar » ons 19 sep 2012 23:58

Det virker som noget billigt skrammel med den låge i toppen. Tror bare jeg beholder mine 3 slims .....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Eskildzen » tors 20 sep 2012 00:00

morfar skrev:Det virker som noget billigt skrammel med den låge i toppen. Tror bare jeg beholder mine 3 slims .....


Fuldstændig enig...
Grimmeste PlayStation 3 so far!
Først med Platin i: Fifa Street - Dead Rising 2: Off The Record - Madden NFL 2012
Eskildzen
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf michaelblicher » tors 20 sep 2012 09:29

Den er sku ikke så køn.
Jeg syntes det virker lidt for billigt med det plastik på toppen. Dog er det bedre end det pop up låg som rygterne gik på, så man faktisk kan have den til at stå op. Men nej den er virkelig ikke noget for mig heller.
[img]http://g.bf3stats.com/ps3/8qvoeQVH/Blicher.png[/img]
michaelblicher
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Koma » tors 20 sep 2012 09:30

Jeg køber den.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Lynggaard CR » tors 20 sep 2012 12:02

Den ser nu sprød nok ud. Jeg holder mig dog til min "tykke" lidt endnu. Den fungerer upåklageligt og larmer ikke, eller hva' det nu er folk påstår den gør. Soldier On, PS3 Phat!!! :-)
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Erroneus » tors 27 sep 2012 21:43

Var nede i Gamestop i dag for at høre priser. De har ingen priser på 12GB, men de tager 2599 for 500gb og 2899 for 500gb med et valgfrigt nyt EA spil. De kører et trade-in tilbud, hvor man kan få den store bundle for 1599 hvis man bytter sin slim ind.

De giver 1100 store credit for en PS3 Slim, hvis man vil sælge den alene, 70% af det, hvis man vil have cash money.

For dyrt, generelt er super slim priserne pumpet for højt op, specielt når man tænker på den faktisk ikke rigtigt gør noget bedre. Mit råd er at vent og lad den falde i pris, fordi det kommer den til.

Personligt køber jeg nok bare en ny 750gb Hybrid disk til min nuværende slim, det er en bedre opgradering end at købe PS3 Super Slim og betydeligt billigere :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Koma » tors 27 sep 2012 22:42

Erroneus skrev:Var nede i Gamestop i dag for at høre priser. De har ingen priser på 12GB, men de tager 2599 for 500gb og 2899 for 500gb med et valgfrigt nyt EA spil. De kører et trade-in tilbud, hvor man kan få den store bundle for 1599 hvis man bytter sin slim ind.

De giver 1100 store credit for en PS3 Slim, hvis man vil sælge den alene, 70% af det, hvis man vil have cash money.

For dyrt, generelt er super slim priserne pumpet for højt op, specielt når man tænker på den faktisk ikke rigtigt gør noget bedre. Mit råd er at vent og lad den falde i pris, fordi det kommer den til.

Personligt køber jeg nok bare en ny 750gb Hybrid disk til min nuværende slim, det er en bedre opgradering end at købe PS3 Super Slim og betydeligt billigere :)


Ja hold da kæft det var sgu dyrt. De nævnte ikke noget om, om man kan bytte fat'en?
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Jb » tors 27 sep 2012 23:12

Jeg ser ingen grund til at skifte en normal slim ud med den nye.
Men skulle jeg have en super slim så ventede jeg ihvertfald lige en måneds tid, så priserne lige kan falde lidt mm.
Mange bundler den med Fifa 13 fordi det er så populært. Jeg gætter på vi ser den falde i pris allerede indenfor en måneds tid.
Launch priser er altid helt hen i vejret
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Krede1972 » fre 28 sep 2012 01:29

janzor88 skrev:Står der noget om strømforbruget på den nye slim?


Det er også det jeg er interesseret i - om der er nogle tal eller officielle udtalelser om den nye Slims forbedringer i forhold til den første slim-model.

Ikke at jeg på nogen måde har planer om at investere i flere PS3er, men er nysgerrig efter at høre hvori forbedringen ligger for køberne.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Erroneus » fre 28 sep 2012 07:13

Der er ikke rigtig kommet nogle test ud af den endnu som måler strømforbrug, men der kan ikke gå mange dage.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Allanb » fre 28 sep 2012 09:30

Læste da på bloggen at strømforbruget var det samme som slim nemlig 200W. Det svare Leon Sanders på ca. Midt på side 1 i bloggen.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster