Forum

ps3 superslim + vita plus

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Erroneus » fre 28 sep 2012 09:59

Det er max den kan ramme, men den vil bruge meget meget mindre. En nuværende PS3 Slim af nyeste model ligger under 80W i spil og det forventes af PS Super Slim ligger omkring 10-15% lavere, men før nogle tester den af, vides det ikke.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Koma » fre 28 sep 2012 17:56

Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Allanb » fre 28 sep 2012 19:34

Fik lige en fifa bundle ind af døren i dag. Design er ganske pænt, men den er upraktisk, hvis den skal stå på en hylde under tv'et. Så er det svært at se/ramme præcist med disken, når den skal ligges i, hvilket kan resultere i ridsede diske, hvis man ikke er forsigtig. Det er bestemt ikke børne venligt. ;-)
Den har den samme blæser støj som slimen, måske endda lidt mere. En hurtig test med kw måler fra biblo siger den bruger ca. 5 watt mindre end min cech3004 white slim gør.


P.s. Den er pænere i virkligheden, en på billeder. Og meget pænere end de billeder jeg svinede til for noget tid siden :lol:
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Erroneus » fre 28 sep 2012 23:26

Fedt :>
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf limec2 » lør 27 okt 2012 19:59

Er forholdsvis ny i ps verdnen, men håber i kan hjælpe.
Jeg kan se i bla snakker om den nye ps3 superslim 12g, hvis nu jeg kun skal bruge den til et par spil f.eks fifa 13 og det er med disk, er den så god nok, tænker os på om der er nok plads når man henter online opdateringer, og gemmer spil ? :)
limec2
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Allanb » lør 27 okt 2012 21:13

Jeg ville uden tvivl smide de 200-300 kr. Mere og få den med 500 gb. Harddisk.
Men hvis budgettet er stramt, så vil du sagtens kunne få opdateringerne til et være der. Men efter noget tid, vil du nok opleve at du ikke har plads nok mere.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf morfar » søn 28 okt 2012 20:02

Allanb skrev:Jeg ville uden tvivl smide de 200-300 kr. Mere og få den med 500 gb. Harddisk.
Men hvis budgettet er stramt, så vil du sagtens kunne få opdateringerne til et være der. Men efter noget tid, vil du nok opleve at du ikke har plads nok mere.


Jeg har ejet en del playstations gennem tiden. 60 GB, 120 GB, 160 GB og 320 GB. Jeg har ALDRIG haft pladsproblemer selvom jeg spiller en del. På et tidpunkt havde jeg endda en hel del film liggende.

Man skal vidst være meget speciel for at få fyldt sin 250 GB op på et års tid. Eller også er jeg meget unormal med mit pladsforbrug!?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Erroneus » søn 28 okt 2012 20:13

Du er bare unormal morfar, eller lidt :P Mange har jo rigtig mange spil fra PSN+ og mange spil i deres samling som de stadig har stående og planlægger at spille.

Jeg har en 320GB og den er langt fra stor, så jeg køber snart en 750GB eller en 1TB disk. Jeg kan gode lide at have mine spil installeret, så når jeg har venner på besøg, skal jeg ikke til at downloade dem først.

Jeg er så nok også lige så unormal som dig, det er de færreste der har brug for så meget HDD plads i deres PS3, men 12gb modellen tror jeg faktisk de fleste kan fylde op, medmindre PS3'en kun bliver brugt til film/streaming og meget få spil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Allanb » søn 28 okt 2012 20:59

morfar skrev:
Allanb skrev:Jeg ville uden tvivl smide de 200-300 kr. Mere og få den med 500 gb. Harddisk.
Men hvis budgettet er stramt, så vil du sagtens kunne få opdateringerne til et være der. Men efter noget tid, vil du nok opleve at du ikke har plads nok mere.


Jeg har ejet en del playstations gennem tiden. 60 GB, 120 GB, 160 GB og 320 GB. Jeg har ALDRIG haft pladsproblemer selvom jeg spiller en del. På et tidpunkt havde jeg endda en hel del film liggende.

Man skal vidst være meget speciel for at få fyldt sin 250 GB op på et års tid. Eller også er jeg meget unormal med mit pladsforbrug!?


Og hvad så om du ikke har fyldt den op på et år, den holder vel længere end det? Og jeg vil vædde med du bruger langt over de 12 gb. Det kunne vel også tænkes man gerne ville ligge film, billeder og musik på den.

Og når pris forskellen er 200 - 300kr. Fra 12 gb til 500 gb., så er 500gb. Bestemt det bedste køb.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Ps newbee » søn 09 dec 2012 19:28

Nu kikker jeg på Ps 3 til min søn, og kikker på den 12 gb udgave, er det noget skod ?? er 12 gig for lidt til saves fra spil ?? han skal pt ikke DL noget, så det er jo bare til spil fra skive.
Ved ikke hvad mere man kan eller skal kunne med en ps.
Min sidste Ps var PS one og Two, så har ikke lige brugt tiden på at finde ud af så meget om PS3.
Men hvis det ikke er nok med 12 gig så bliver det jo nok bare en 250 ell 500 gig.
Ps newbee
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Morten Rask » søn 09 dec 2012 19:31

Ps newbee skrev:Nu kikker jeg på Ps 3 til min søn, og kikker på den 12 gb udgave, er det noget skod ?? er 12 gig for lidt til saves fra spil ?? han skal pt ikke DL noget, så det er jo bare til spil fra skive.
Ved ikke hvad mere man kan eller skal kunne med en ps.
Min sidste Ps var PS one og Two, så har ikke lige brugt tiden på at finde ud af så meget om PS3.
Men hvis det ikke er nok med 12 gig så bliver det jo nok bare en 250 ell 500 gig.


Du kan roligt købe en 12 GB, det er mere end nok til RIGTIG mange savegames. Hvis pladsen skulle gå hen og blive trang på et senere tidspunkt, så kan man selv opgradere harddisken med en 2.5" SATA harddisk der også sidder i bærbare.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Ps newbee » man 10 dec 2012 21:09

Takker for svaret,
Nu har jeg kikket på et par stykker, kan se at på den med 12 gig flash der står der ikke noget om trådløst og bluetooth, men på en anden med 500 gig står der trådløst netværk og bluetooth. hvad er vigtigt ??
Ps newbee
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Erroneus » man 10 dec 2012 22:55

Begge modeller har det samme, med hensyn til bluetooth og trådløst, der er ingen forskel, ud over harddisk størrelsen.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf morfar » tirs 11 dec 2012 12:37

Nu har min 500GB superslim kørt i nogle timer.

Totalt irriterende at man manuelt skal lukke klappen når man har smidt en skive i. Det virker meget meget amatøragtigt.

Den larmer desværre en lille smule mere end min gamle slim, specielt når der er en skive i maskinen.

Det er dog dejligt at den vejer mindre, da jeg ofter tager den med mig når huset er tomt i over 24 timer.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: ps3 superslim + vita plus

Indlægaf Krede1972 » tirs 11 dec 2012 13:01

morfar skrev:(...)da jeg ofter tager den med mig når huset er tomt i over 24 timer.


Er det en arbejdsskade?
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron