Forum

Ratchet & Clank: QForce - 169,-kr?

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Ratchet & Clank: QForce - 169,-kr?

Indlægaf SimonThorsager » søn 14 okt 2012 10:22

Kan det passe at dette nye spil kun koster 169,- som her på Elgigantens hjemmeside?
http://www.elgiganten.dk/product/spil-k ... qforce-ps3
Er det ikke et stort spil som "Weapons Of Destruction" og "A Crack In Time" eller er det bare et bette spil?
Hvad betyder "third party adventure spil."? For hvis det er så billigt og allerede udkommer om 2 uger så skal det da bestilles :)
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Re: Ratchet & Clank: QForce - 169,-kr?

Indlægaf Erroneus » søn 14 okt 2012 12:09

Det bliver åbenbart lanceret meget billigt: http://www.amazon.co.uk/Sony-Computer-E ... 284&sr=8-1

Tror lige jeg afventer et par anmeldelser, men et billigt R&C spil, hvis det altså er oki, det er da velkommen. Skal da også lige holde øje med PSN store.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ratchet & Clank: QForce - 169,-kr?

Indlægaf Erroneus » søn 14 okt 2012 12:13

Hov og så har det Crossbuy med Vita, skal lige finde ud hvordan det virker præcist om det gælder alle kopier og alle forhandlere.

"but it’s also part of a super-cool promotional offer where anyone who purchases Ratchet & Clank: QForce for PS3 will be able to download the PS Vita version of the game from Playstation Network at no additional cost."

Oki så man skal bare købe PS3 udgaven, nice :)

Tror jeg har fundet en forklaring på prisen, det er ikke på højde med de alm R&C spil, men på størrelse med Quest for Booty, men har også en MP del, så prismæssigt virker det meget fair, specielt hvis man er Vita ejer :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ratchet & Clank: QForce - 169,-kr?

Indlægaf SimonThorsager » søn 14 okt 2012 12:32

Erroneus, Ja jeg kan i traileren se at det har en masse Game Modes som f.eks. Defend Your Base, altså i stil med Tower Defence genren, hvilket er grund nok til mig for at købe det :-D
Skulle bare lige høre ad, da jeg synes prisen er rimelig billig. Men det jo kun godt :-)
Skal da lige have det bestilt!
SimonThorsager
Niveau 3
 
Indlæg: 258
By: Viborg


Sv: Ratchet & Clank: QForce - 169,-kr?

Indlægaf Jb » søn 14 okt 2012 12:50

Super fedt med cross buy
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Ratchet & Clank: QForce - 169,-kr?

Indlægaf Rytteren » søn 14 okt 2012 13:06

jamen så er det sku da bestilt :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Ratchet & Clank: QForce - 169,-kr?

Indlægaf Laffer » søn 14 okt 2012 14:54

Haps det skal jeg da ha!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron