Forum

FarCry 3 Anmeldelse

Snak om Playstation relaterede nyheder.

FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf The-Biggo » fre 30 nov 2012 15:26

Jeg kan 100% stå inde for denne Anmeldelse af FarCry 3 problemet er bare at dem som jeg som ikke var så vild med FarCry 2 nok ikke ville købe FarCry 3. Dette er et mega minus da FarCry 3 nok pt er det fedeste SP og MP inden for FPS og jeg personligt syntes det slår Battlefield 3 og BO 2 og MOH W. (og jeg er mega vild med BF3 og MOHW) Dette efter min mening er et must have til samlingen og det kan slet ikke sammenlignes med FC2 efter min mening.

Grafik: 9
Gameplay: 9
Lyd: 9
Holdbarhed: 9
gamereactors karakter: 9/10

Link slettet
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf EvilNinjaMoby » fre 30 nov 2012 15:38

Det fik også en rigtig fin anmeldelse på Recordere.dk.

Personligt skal jeg ha' det på et tidspunkt. Måske til juleferien... :)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf Morten Rask » fre 30 nov 2012 15:47

Hentet i dag hos Gamestop, ser frem til det kommer i maskinen. :-D
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf Stricker » fre 30 nov 2012 18:38

The-Biggo skrev:jeg personligt syntes det slår Battlefield 3 og BO 2 og MOH W


Jeg synes derimod at især Call of Duty of Medal of Honour spilene er meget ringe spil med ingen ambition eller nyskabelse whats-so-ever. Battlefield 3 har jeg ikke spillet nok til at kunne give min mening fuldt ud om, men af det har jeg set, lader der ikke til at være meget ved - PS3 versionen jeg spillede kortvarigt var både utroligt grimt grafikmæssigt og slet ikke noget ved at spille ved sølle 30 FPS.

Her er en video der giver genlyd af et af mine store kritikpunkter at de førnævnte spil: http://www.youtube.com/watch?v=JOHyD49DaeA

Men det sagt, så kan jeg hverken forstår hvorfor eller hvordan Far Cry serien kan sammenlignes med disse spil.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf JesperWoo » fre 30 nov 2012 19:57

The-Biggo skrev:Jeg kan 100% stå inde for denne Anmeldelse af FarCry 3 problemet er bare at dem som jeg som ikke var så vild med FarCry 2 nok ikke ville købe FarCry 3. Dette er et mega minus da FarCry 3 nok pt er det fedeste SP og MP inden for FPS og jeg personligt syntes det slår Battlefield 3 og BO 2 og MOH W. (og jeg er mega vild med BF3 og MOHW) Dette efter min mening er et must have til samlingen og det kan slet ikke sammenlignes med FC2 efter min mening.

Grafik: 9
Gameplay: 9
Lyd: 9
Holdbarhed: 9
gamereactors karakter: 9/10

http://www.gamereactor.dk/anmeldelser/140421/Far+Cry+3/


Far Cry 3 er os et fedt spil men det kan sku da ikke sammenlignes Med BF3 eller COD!!! Jeg er ikke selv COD fan! Men okay det er jo hvers sin mening ;)
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf Blade dk » fre 30 nov 2012 20:42

sys mp delen i fc er super fed
Billede

Blev far til en lille søn 26/9 2013
Blade dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1272


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf The-Biggo » fre 30 nov 2012 21:19

Stricker skrev:
The-Biggo skrev:jeg personligt syntes det slår Battlefield 3 og BO 2 og MOH W


Jeg synes derimod at især Call of Duty of Medal of Honour spilene er meget ringe spil med ingen ambition eller nyskabelse whats-so-ever. Battlefield 3 har jeg ikke spillet nok til at kunne give min mening fuldt ud om, men af det har jeg set, lader der ikke til at være meget ved - PS3 versionen jeg spillede kortvarigt var både utroligt grimt grafikmæssigt og slet ikke noget ved at spille ved sølle 30 FPS.

Her er en video der giver genlyd af et af mine store kritikpunkter at de førnævnte spil: http://www.youtube.com/watch?v=JOHyD49DaeA

Men det sagt, så kan jeg hverken forstår hvorfor eller hvordan Far Cry serien kan sammenlignes med disse spil.


Fedt du kommer med din mening ;-) da vi aller ser forskelligt på tingene.
Men hvorfor? mener du at FarCry 3 ikke kan sammenlignes med BF, COD og MOH.? :-)
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf Proxzyn » fre 30 nov 2012 22:26

The-Biggo skrev:Men hvorfor? mener du at FarCry 3 ikke kan sammenlignes med BF, COD og MOH.? :-)

Jeg vil skyde på at det er fordi BF, MoH og CoD er linære A til B shooters, delt op i baner, hvor du kun kan gøre tingene på én måde.
Hvorimod Far Cry er et open world, hvor du kan gøre tingene når du har lyst. Hvis FC skal sammenlignes med nogen spil, så ville f.eks. Dead Island være et bedre bud.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf JesperWoo » fre 30 nov 2012 22:45

Proxzyn skrev:
The-Biggo skrev:Men hvorfor? mener du at FarCry 3 ikke kan sammenlignes med BF, COD og MOH.? :-)

Jeg vil skyde på at det er fordi BF, MoH og CoD er linære A til B shooters, delt op i baner, hvor du kun kan gøre tingene på én måde.
Hvorimod Far Cry er et open world, hvor du kan gøre tingene når du har lyst. Hvis FC skal sammenlignes med nogen spil, så ville f.eks. Dead Island være et bedre bud.


Lige præcis !!!
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf The-Biggo » fre 30 nov 2012 22:59

Proxzyn skrev:
The-Biggo skrev:Men hvorfor? mener du at FarCry 3 ikke kan sammenlignes med BF, COD og MOH.? :-)

Jeg vil skyde på at det er fordi BF, MoH og CoD er linære A til B shooters, delt op i baner, hvor du kun kan gøre tingene på én måde.
Hvorimod Far Cry er et open world, hvor du kan gøre tingene når du har lyst. Hvis FC skal sammenlignes med nogen spil, så ville f.eks. Dead Island være et bedre bud.


Tak :-) Det var fandmer et godt skud ;-) jeg er enig men mener dog at de stadig kan sammenlignes som FPS især MP delen.
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf JesperWoo » lør 01 dec 2012 03:47

Det skal dog lige siges at co-op i far cry 3 er noget fucking lort. Har lige spillet et par baner og det er helt til grin man! De skulle ha droppet co-op i spillet.
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf JanR » lør 01 dec 2012 03:51

JesperWoo skrev:Det skal dog lige siges at co-op i far cry 3 er noget fucking lort. Har lige spillet et par baner og det er helt til grin man! De skulle ha droppet co-op i spillet.


Hvad er der galt med det?
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf Bab » lør 01 dec 2012 12:37

Man bestemmer jo heldigvis selv, om man gider spille co-op. Så for mig er det fint nok, at det er der. Jeg lader bare være med at bruge det.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf Morten Rask » søn 02 dec 2012 23:01

Så blev det gennemført, jeg kunne slet ikke slippe det da jeg kom i gang. Hold da fast for et gribende spil. Jeg havde håbet at historien ville være god, men jeg havde ikke regnet med at den ville være så god. Det er de mest overbevisende karakterer jeg længe har set i et spil og jeg fik virkelig den følelse af hvordan det måtte være at være i Jason's situation. Utroligt spil.

PS - Tak for YouTube videoen MrGlennDK, så kan man få set begge slutninger. :-)
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf JesperWoo » man 03 dec 2012 01:08

Tja ved sku ikke med det her spil. Det har desværre ikke fanget mig endnu, Den dårlig AI ødelægger spillet nok til at jeg mister lyst til bruge tid på det lige pt. Det er jo nogle fucking dumme fjender , man sku tro de gik rundt med hovedet oppe i røven! Utroligt at de ikke kan finde ud af lave en bedre AI i 2012 ?!!!
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster