Forum

FarCry 3 Anmeldelse

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf Morten Rask » man 03 dec 2012 07:15

JesperWoo skrev:Tja ved sku ikke med det her spil. Det har desværre ikke fanget mig endnu, Den dårlig AI ødelægger spillet nok til at jeg mister lyst til bruge tid på det lige pt. Det er jo nogle fucking dumme fjender , man sku tro de gik rundt med hovedet oppe i røven! Utroligt at de ikke kan finde ud af lave en bedre AI i 2012 ?!!!


Hvilken del af det? Jeg tog den forsigtige fremgangsmåde og sneg mig i gennem hele spillet, så jeg oplevede det ikke så ofte. Synes ellers de var forholdsvis gode til at tage dækning, rykke sig frem, og ellers undersøge de områder der blev skudt med lyddæmper fra, men til den tid var jeg selvfølgelig gemt væk i en busk et andet sted, just in case. :-)

Synes den var værre i Hitman: Absolution hvor fjenderne skød i gennem civile og ind i vægge.
Morten Rask
Niveau 7
 
Indlæg: 3407


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf Bab » man 03 dec 2012 09:23

Spiller du begynder? På normal kan de godt finde ud af, hvor jeg er og jeg kunne forestille mig, at de er endnu klogere på svær.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf JesperWoo » man 03 dec 2012 09:39

Spiller på Normal:)
JesperWoo
Niveau 5
 
Indlæg: 891
By: Vejle


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf morfar » man 03 dec 2012 09:55

JesperWoo skrev:Tja ved sku ikke med det her spil. Det har desværre ikke fanget mig endnu, Den dårlig AI ødelægger spillet nok til at jeg mister lyst til bruge tid på det lige pt. Det er jo nogle fucking dumme fjender , man sku tro de gik rundt med hovedet oppe i røven! Utroligt at de ikke kan finde ud af lave en bedre AI i 2012 ?!!!


Mit spil må være et andet end dit!

Jeg spiller på easy og dør ufatteligt mange gange. AI har meget nemt ved at finde mig og er gode til at arbejde sammen. Er de 4 eller mere, så er min eneste mulighed at flygte!

Måske jeg skulle finde et andet våben end flammekasteren - den er bare så sjov :-)

Kan slet ikke genkende de ting du skriver.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf Dummiz » man 03 dec 2012 09:55

The-Biggo skrev:Jeg kan 100% stå inde for denne Anmeldelse af FarCry 3 problemet er bare at dem som jeg som ikke var så vild med FarCry 2 nok ikke ville købe FarCry 3. Dette er et mega minus da FarCry 3 nok pt er det fedeste SP og MP inden for FPS og jeg personligt syntes det slår Battlefield 3 og BO 2 og MOH W. (og jeg er mega vild med BF3 og MOHW) Dette efter min mening er et must have til samlingen og det kan slet ikke sammenlignes med FC2 efter min mening.

Grafik: 9
Gameplay: 9
Lyd: 9
Holdbarhed: 9
gamereactors karakter: 9/10

Link slettet


Har slettet dit link da det er imod vores regler at linke til konkurrende spil sider.

Hvis du er i tvivl om andet skal du være velkommen til at kontakte mig via. PB :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf The-Biggo » man 03 dec 2012 10:56

Dummiz skrev:
The-Biggo skrev:Jeg kan 100% stå inde for denne Anmeldelse af FarCry 3 problemet er bare at dem som jeg som ikke var så vild med FarCry 2 nok ikke ville købe FarCry 3. Dette er et mega minus da FarCry 3 nok pt er det fedeste SP og MP inden for FPS og jeg personligt syntes det slår Battlefield 3 og BO 2 og MOH W. (og jeg er mega vild med BF3 og MOHW) Dette efter min mening er et must have til samlingen og det kan slet ikke sammenlignes med FC2 efter min mening.

Grafik: 9
Gameplay: 9
Lyd: 9
Holdbarhed: 9
gamereactors karakter: 9/10

Link slettet


Har slettet dit link da det er imod vores regler at linke til konkurrende spil sider.

Hvis du er i tvivl om andet skal du være velkommen til at kontakte mig via. PB :)


No Prob! Dummiz ;-) det var en tanke torsk fra min side. :-)
Billede
The-Biggo
Niveau 2
 
Indlæg: 150


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf RZ82 » lør 22 dec 2012 03:30

hov denne her skulle ikke have været der. hehe
Senest rettet af RZ82 lør 22 dec 2012 03:38, rettet i alt 2 gange.
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf RZ82 » lør 22 dec 2012 03:36

Jeg kan osse varmt anbefale FC3! Klart den fedeste singleplayer del jeg længe har spillet, giver det en 9er. Der hvor det trækker ned er dens MP del, den er ok, men den er ikke på nuværende tidspunkt super fed, der er efter min mening lige lovligt mange fejl og irritations momenter pt, nu har jeg så ikke lige fået prøvet mp delen igen, sidden den sidste patch der vist lige er udkommet, så måske er de ting jeg havde problemer med nu lavet.

Jeg gennemførte spillet på det sværeste, det var til tider ok svært. Men gør mig nu ikke så meget at det kun var momentvis svært på hard, da jeg havde nok underholdning i selve historien.
RZ82
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf NielsenDk » lør 22 dec 2012 18:21

Har lige gennemført det og synes det var feeeedt :)
Det har taget lidt over 22 timer for mig at gennemføre igennem historie delen og cirka halvdelen af de valgfrie missioner man kan tage.
NielsenDk
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf Blodstrupmose » man 31 dec 2012 15:18

Jeg ville ikke give det mere end 7/10

GTA IV og Red Dead Redemption fik begge omkring 9/10 da de udkom for et par år siden.
Sammenlignes de mht. kvalitet og omfang - mener jeg ikke Far Cry kan bedømmes over et middelmådige 7/10.

Den klodsede måde at kravle/klatre på virkede akavet forenklet, stealth-elementet virkede unuanceret og verdenen er generelt repetitiv. Singleplayerhistorien fangede mig ikke, karakteren Vaas var dog en spændende karakter med godt stemmeskuespil. De øvrige præstationer svingende fra elendige (Ollie) til gode (Dr. Earnhardt).
Blodstrupmose
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Re: FarCry 3 Anmeldelse

Indlægaf Svennis57 » tirs 01 jan 2013 16:07

Ja jeg er jo pjattet med Far Cry3 -
Har altid været glad for, at spille Fps siden MOH kom til Ps1.
Desværre er mange af tidens Fps blevet til "Run and Gun" i Tivolis skydetelt, hvor Sp-delen er en discount-del, og Mp-delen er det egentlige formål.
Der dukker så heldigvis den genre op, som er en combi af Fps, action og eventyr, som fx Bio Shock. Og nu Far Cry3, som så også har sandkassen i sig.
Det er F..... et fedt spil, der underholder, overrasker, og hvor jeg selv sætter noget af dagsordenen ;)
Om det skal have det ene, eller andet i karakter, er en subjektiv vurdering, jeg gir det et stort 9-tal ;)
Svennis57
Niveau 0
 
Indlæg: 41


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst