Forum

Destiny

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Destiny

Indlægaf Dropdat » ons 29 apr 2015 16:42

Nogen der er med på Nightfall? Mangler at komme igennem med min Hunter. Starter kl. 17.30. Send en venneanmodning til Dropdat_DK og så sender jeg en invite.
Dropdat
Niveau 4
 
Indlæg: 310
By: Vojens


Re: Destiny

Indlægaf Kimosabe » tors 30 apr 2015 09:08

Hej
Jeg overvejer Destiny nu hvor det er på tilbud, men anmeldelserne er meget forskellige.

Er det et spil for en casual BF4 og lign. shooters, eller er der så meget looting osv. at man helst skal være til Diablo lignende spil ?

Jeg ved godt det sikkert er svært at svare på, men jeg prøver alligevel :D
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Destiny

Indlægaf weissmuller » tors 30 apr 2015 09:54

Kimosabe skrev:Hej
Jeg overvejer Destiny nu hvor det er på tilbud, men anmeldelserne er meget forskellige.

Er det et spil for en casual BF4 og lign. shooters, eller er der så meget looting osv. at man helst skal være til Diablo lignende spil ?

Jeg ved godt det sikkert er svært at svare på, men jeg prøver alligevel :D

Gameplayet er ret casual i co-op og godt lavet. Tight controls og fede våben. Looting er et notorisk grind i Destiny og der har generelt været den mening at det er et dårligt system (man belønnes alt for random og for lidt). Men Bungee forbedrer det vidst hele tiden.

Mht grinding så er en anden kritik af Destiny mangel på variation. Du kommer til at spille de samme missioner om og om igen i en uendelighed hvis du vil højt op i level. Det skal dog siges at den repetetion først kommer efter adskillige timers gameplay og man derfor får hvad man betaler for, men for mit eget vedkommende ikke nok til at blive ved med at spille det. Med nu snart 2 ekstra indholds pakker er der rigtig mange gode timer i Destiny, men hav nogle venner at spille med.

Multiplayer er solidt men ikke i nærheden af BF4.
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Destiny

Indlægaf Kimosabe » tors 30 apr 2015 10:00

OK, tak for info. Tror sgu jeg holder mig til mit BF4 når jeg får trang til FPS i MP :-)
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Destiny

Indlægaf Vreki » tors 30 apr 2015 15:28

Er der ikke stadigt en gratis demo som man kan prøve? Eller har de pillet den ned?
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Destiny

Indlægaf x8BiTw0LFx » tors 30 apr 2015 16:06

Anmelderne var hurtigt ude, inden de egentligt var gået igang med end-game og flere af dem har måtte erkende at det gik for stærkt med at anmelde, især efter Destiny vandt BAFTA prisen for årets spil og det idag er et af de mest spillede spil.

Grinding i Destiny er blevet meget reduceret efter The Dark Below udkom og bliver endnu reduceret til et minimum når House of Wolves udkommer.

Bounties kan klares meget nemt hvis man bare gemmer sit checkpoint i de missioner som skal klares. Det kan f.eks være en boss der skal ned med nakken og når han er klaret er det bare at gå til orbit, så er checkpointet hos ham, når bountien igen skal klares. Så behøves man ikke bruge mere end 5-10 minutter på at klare 3-4 bounties.

Destiny og Battlefield kan kun sammenlignes i PvP og Battlefield kan godt spilles alene hvor man har det sjovt, men Destiny kræver at du er fuldt (eller næsten) fireteam, for at det bliver sjovt.
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: Destiny

Indlægaf Kimosabe » tors 30 apr 2015 20:37

Der er ikke rigtig nogle af dem jeg indimellem gamer med, der er frisk på Destiny, så tror stadig jeg springer over.
En pudsig lille detalje er at jeg efter at have spurgt herinde fik en SMS om at spillet lå på biblioteket og ventede på mig. Havde helt glemt at jeg var i kø til det :-) så nu får jeg ihvertfald prøvet det.
Men tak for det uddybende svar !
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster