Forum

EA dropper Online passes

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: EA dropper Online passes

Indlægaf Rytteren » tors 16 maj 2013 23:09

MS er begyndt at gøre det = de har gjort det i gears. om det er et eksempel eller 100, de har gjort det. end of

konsolkrigen kører i højeste gear i dit hoved. Uanset emnet så skal MS altid inddrages i negativt lys. - belæg?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: EA dropper Online passes

Indlægaf Krisgebis » fre 17 maj 2013 00:05

Rytteren skrev:MS er begyndt at gøre det = de har gjort det i gears. om det er et eksempel eller 100, de har gjort det. end of

konsolkrigen kører i højeste gear i dit hoved. Uanset emnet så skal MS altid inddrages i negativt lys. - belæg?

Igen: Du ANTAGER at de har gjort det med Gears.

Og selv hvis de har, så viser det intet omkring at MS skulle have begyndt på noget. En begyndelse fortæller noget om en fremtidig udvikling, og det kan jo først påvises, hvis de har fortalt at det vil være udviklingen, eller vi kan se, at det er en udvikling der er påbegyndt.

Gælder din xboxlife bruger også? :wink:
Krisgebis
Niveau 3
 
Indlæg: 200


Re: EA dropper Online passes

Indlægaf HEADSTAR » fre 17 maj 2013 07:41

Krisgebis skrev:
Rytteren skrev:ved ikke om MS har gjort det med andre spil (forza?). og det er vel ligegyldigt. de har skabt/været med til at skabe en skræksituation med gears. så det har intet med at skulle bringe flere eksempler på banen fra MS. jeg skriver "hvis nu alle begynder at gøres som MS?", det som MS har gjort ses ved gears. men mangler du argumentationer, eller kører du bare i fanboy gear som sædvanligt? lad os holde den her, inden der går for meget "manden og ikke bolden" indover (medmindre du har lyst til en smule mudderkastning). grundlaget for, hvorfor EA fjerner onlinepass er meget mere spænende. de gør det ikke for at være "gode" ved forbrugerne.

og som jeg også nævner, så er det mikrotransaktioner som er det nye "online pass". og DET kan få store konsekvenser for spilmediet. både i udviklingen af spil, og i gameplay - se dead space 3

Men hvis dit argument er, at MS er begyndt at gøre det, skal du så ikke vise, at de netop er begyndt at gøre det? Det kræver vel mere end et enkelt eksempel (som så igen er ren spekulation fra din side af).

Mudderkastning eller ej, så kan du vist ikke komme udenom, at konsolkrigen kører i højeste gear i dit hoved. Uanset emnet så skal MS altid inddrages i negativt lys.

Dead Space 3 er faktisk et eksempel, hvor mikrotransaktioner ikke er forstyrende. Spillet er balanceret efter, at det spilles uden der bruges ekstra penge, så mikrotransaktionerne påvirker ikke gameplayet negativt for folk, der bare spiller det almindeligt.



Med hensyn til Dead Space serien så er du inde på noget her , for det kan sagtens
lade sig gøre at at spille dem på normal sværheds grad . Men når EA her gjort mig
opmærksom på at der er våben pakker og at gameplay'et bliver anstrengt så sider jeg faktisk
KØB ,KØB ,KØB og det er sgu åndsvagt
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2613


Re: EA dropper Online passes

Indlægaf Bab » fre 17 maj 2013 08:22

HEADSTAR skrev:Med hensyn til Dead Space serien så er du inde på noget her , for det kan sagtens
lade sig gøre at at spille dem på normal sværheds grad . Men når EA her gjort mig
opmærksom på at der er våben pakker og at gameplay'et bliver anstrengt så sider jeg faktisk
KØB ,KØB ,KØB og det er sgu åndsvagt


Det gælder alle spil og især shootere. Jeg tror ikke, at der findes et eneste spil, hvor man ikke kan købe ekstra til. Skulle det have været med fra start? Måske. Skal udviklerne tjene penge, så de kan lave nyt? Ja.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: EA dropper Online passes

Indlægaf HEADSTAR » fre 17 maj 2013 10:15

Bab skrev:
HEADSTAR skrev:Med hensyn til Dead Space serien så er du inde på noget her , for det kan sagtens
lade sig gøre at at spille dem på normal sværheds grad . Men når EA her gjort mig
opmærksom på at der er våben pakker og at gameplay'et bliver anstrengt så sider jeg faktisk
KØB ,KØB ,KØB og det er sgu åndsvagt


Det gælder alle spil og især shootere. Jeg tror ikke, at der findes et eneste spil, hvor man ikke kan købe ekstra til. Skulle det have været med fra start? Måske. Skal udviklerne tjene penge, så de kan lave nyt? Ja.

Bab


Jeg har ikke i andre spil oplevet at det rammer gameplay'et
som det gør i Dead Space serien
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2613


Re: EA dropper Online passes

Indlægaf Stricker » fre 17 maj 2013 11:59

Bab skrev:
HEADSTAR skrev:Med hensyn til Dead Space serien så er du inde på noget her , for det kan sagtens
lade sig gøre at at spille dem på normal sværheds grad . Men når EA her gjort mig
opmærksom på at der er våben pakker og at gameplay'et bliver anstrengt så sider jeg faktisk
KØB ,KØB ,KØB og det er sgu åndsvagt


Det gælder alle spil og især shootere. Jeg tror ikke, at der findes et eneste spil, hvor man ikke kan købe ekstra til. Skulle det have været med fra start? Måske. Skal udviklerne tjene penge, så de kan lave nyt? Ja.

Bab


Er du fuld?
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: EA dropper Online passes

Indlægaf Bab » fre 17 maj 2013 12:47

Stricker skrev:
Bab skrev:
HEADSTAR skrev:Med hensyn til Dead Space serien så er du inde på noget her , for det kan sagtens
lade sig gøre at at spille dem på normal sværheds grad . Men når EA her gjort mig
opmærksom på at der er våben pakker og at gameplay'et bliver anstrengt så sider jeg faktisk
KØB ,KØB ,KØB og det er sgu åndsvagt


Det gælder alle spil og især shootere. Jeg tror ikke, at der findes et eneste spil, hvor man ikke kan købe ekstra til. Skulle det have været med fra start? Måske. Skal udviklerne tjene penge, så de kan lave nyt? Ja.

Bab


Er du fuld?


Nææ, er du?
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: EA dropper Online passes

Indlægaf HEADSTAR » fre 17 maj 2013 12:59

Jeg tror at det er mig der mangler ord
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2613


Re: EA dropper Online passes

Indlægaf mrlenniboy » fre 31 maj 2013 12:16

Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: EA dropper Online passes

Indlægaf HEADSTAR » fre 31 maj 2013 15:50

Det bliver nice at spille Mass Effect online
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2613


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster