Forum

Blacklight: Retribution

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Blacklight: Retribution

Indlægaf Unklemac » ons 04 dec 2013 16:39

Laffer skrev:
Unklemac skrev:Fantastisk - tak!

Så kunne man lige i samme tur købe Spelunky og Rainbow Moon til Vita'en :D

Er RM landet på vitaen?


Ja! Jeg kunne ihvertfald købe "game-unlock" til vita - så går udfra den kan hentes når jeg kommer hjem til vita'en.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Re: Blacklight: Retribution

Indlægaf Laffer » ons 04 dec 2013 17:02

Sweet!
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Blacklight: Retribution

Indlægaf Cena » fre 06 dec 2013 14:57

Har siddet i 5 min og ledt efter match. Der sker intet?!
Det lagger i SP. Hmmm.
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Blacklight: Retribution

Indlægaf Jables » fre 06 dec 2013 15:07

Skulle prøve det i går med en kammerat, men menuen pissede mig af i sådan en grad, at jeg afinstallerede det igen indenfor 5 minutter.
Den blev ved med at bede mig om at acceptere en gameinvite fra min ven, og hver gang jeg gjorde det, så sendte den bare en ny til mig.
Jables
Niveau 4
 
Indlæg: 734


Re: Blacklight: Retribution

Indlægaf Abildtrup » fre 06 dec 2013 15:12

Jeg syntes det er ganske udemærket, når nu det kostede gratis.
Men for pokker man larmer, når man render rundt :D
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Re: Blacklight: Retribution

Indlægaf Cena » fre 06 dec 2013 17:41

Jeg prøver igen en anden dag så. Der skete bare ingenting. Den stod bare og søgte!
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Blacklight: Retribution

Indlægaf ikkNico » tors 01 sep 2016 16:58

Graver lige et gammelt lig op.

Har spillet Blacklight Retribution de seneste 3-4 dage, og det kan varmt anbefales. Jo, det er P2P og hosten har en kæmpefordel. Når jeg står med 0ms er det nærmest 'godmode enabled', men det ændrer ikke ved, at spillet faktisk er sjovt. Der er nu training og practice med og mod bots, og en dedikeret begynder playlist, hvor ingen over level 35 får lov at være med. Derudover en horde mode, hvor man kun møder bots. Masser af bots.

Jeg forventede egentlig at BLR var ren P2W, men det er mere betal for en genvej, eller betal for pyntegenstande. Alt med indflydelse på gameplay kan åbnes og købes for GP, altså uden at smide rigtige penge på bordet til Zcoins. Jeg har godt nok smidt 74kr for 1000 Zcoins, så jeg kunne få en GP duplicator, men det var ikke en nødvendighed. Super investering. Nu kan jeg leje alle våben og attachments i 24 timer af gangen, mens jeg sparer op til at købe dem permanent (har allerede muzzle, hjelm og barrel). Det tager ca. 3-4 kampe om dagen at gå i nul med GP, alt derefter er ren indtjening.

Prøv at give det en chance. Hvis man er bare marginalt god til twitch shooters som COD og Overwatch, så kommer man hurtigt på toppen af scoreboardet.

... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster