Forum

Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Major Oblivious » søn 28 sep 2014 20:54

Tog mig endelig sammen til at komme lidt videre med min Deamon Hunter i dag.. Nøj, den karakter er sjov når man kommer forbi 40+ :D Det har virkelig vækket min begrejstring for Diablo igen..
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Dakabre » man 29 sep 2014 07:47

Mine Akkhans handsker som jeg fik tilsendt herinde fra er væk fra mit stash da jeg loggede ind i går - hvordan kan det lade sig gøre?
Dakabre
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » man 29 sep 2014 08:08

Dakabre skrev:Mine Akkhans handsker som jeg fik tilsendt herinde fra er væk fra mit stash da jeg loggede ind i går - hvordan kan det lade sig gøre?


Jeg har oplevet at ting forsvinder hvis jeg ikke husker at gå ud af selve spillet før jeg slukker konsollen. Måske er det sket?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf datino » man 29 sep 2014 09:47

det er fordi at spillet kun auto saver når man skifter zone eller går ud af spillet via menuen, dette betyder at man kan snyde af helvedes til, man kan fx sende alt sit gear til en anden acc, også skal man ikke lukke mailbox og gå ud af spillet via dashboard, ind i spillet igen, og du stadig har dit udstyr, + at mailen er noget frem. dvs, hvis man bruger alle sine bloodshards og ikke får noget, så lad hver med at lukke kadala vinduet ned, men dashboard luk spillet og ind igen, og du har stadig dine bloodshards, og roller noget helt nyt gear. så ja, konsol versionen er stadig fuld af fejl, og en masse "hacked" items
Blev den 7-12-13 far til en lille dreng :)
datino
Niveau 1
 
Indlæg: 77
By: køge


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Cena » man 29 sep 2014 10:22

datino skrev:det er fordi at spillet kun auto saver når man skifter zone eller går ud af spillet via menuen, dette betyder at man kan snyde af helvedes til, man kan fx sende alt sit gear til en anden acc, også skal man ikke lukke mailbox og gå ud af spillet via dashboard, ind i spillet igen, og du stadig har dit udstyr, + at mailen er noget frem. dvs, hvis man bruger alle sine bloodshards og ikke får noget, så lad hver med at lukke kadala vinduet ned, men dashboard luk spillet og ind igen, og du har stadig dine bloodshards, og roller noget helt nyt gear. så ja, konsol versionen er stadig fuld af fejl, og en masse "hacked" items


Okay den metode kendte jeg godt nok ikke. Men nej det viser så at konsol versionen ikke er helt fejlfri :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Jb » man 29 sep 2014 10:52

Godt nok på ps3 men jeg oplever tit at mit spil fryser når jeg åbner mailbox. Når jeg så får startet igen er mail og items væk
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Major Oblivious » man 29 sep 2014 11:45

Cena skrev:
datino skrev:det er fordi at spillet kun auto saver når man skifter zone eller går ud af spillet via menuen, dette betyder at man kan snyde af helvedes til, man kan fx sende alt sit gear til en anden acc, også skal man ikke lukke mailbox og gå ud af spillet via dashboard, ind i spillet igen, og du stadig har dit udstyr, + at mailen er noget frem. dvs, hvis man bruger alle sine bloodshards og ikke får noget, så lad hver med at lukke kadala vinduet ned, men dashboard luk spillet og ind igen, og du har stadig dine bloodshards, og roller noget helt nyt gear. så ja, konsol versionen er stadig fuld af fejl, og en masse "hacked" items


Okay den metode kendte jeg godt nok ikke. Men nej det viser så at konsol versionen ikke er helt fejlfri :P

Nej, så langt havde jeg heller ikke tænkt.. Men lavede dog nogenlunde samme nummer, da jeg skulle se, om en Gem hjalp (som kostede 1 mio at fremstille alt i alt) gjorde en forskel.

Men at man gør dette kan ikke bringe mit pis i kog, da der ikke er noget PvP aspekt i spillet.
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf alehd » man 29 sep 2014 12:24

Men ødelægger alligevel meget af spillet hvis dette kan lade sig gøre..
alehd
Niveau 0
 
Indlæg: 47


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Major Oblivious » man 29 sep 2014 12:48

Kommer vel an på, hvad man synes er sjovt ved Diablo.. Time lange grinds for nogle enkelte genstande er ikke min kop the, hvorimod level-systemet, og udsigten til at man bliver en regulær bad-ass er mere i min boldgade.

Bevares, hvis man er ude i at sælge genstande for penge eller bitcoins, så tager man den for vidt, men det kan jo ikke stoppes.. Gift-systemet er jo noget af det sjove ved Diablo
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Palsted » man 20 jul 2015 20:13

Så fik jeg langt craftet min første hellfire ring :-)

444 vitality
5.0 attack speed
6548 lide p second
4.5 crit hit chance
153 fire res
45% bonus exp

Mere heldig kan man så ikke have lov til at være. Nu kan jeg få lvled min demon hunter og monk
Palsted
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Diablo III: Ultimate Evil Edition 19/8

Indlægaf Unklemac » tirs 21 jul 2015 10:43

Tillykke med den. Sig til hvis du har brug for hjælp.. har en godt udstyret Barb (kan solo grift 55+) og er ved at finde ancients til min nye Wiz.
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron