Forum

Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf JanR » tirs 12 aug 2014 21:15

Sethos skrev:Jeg er overbevist om det er tids-eksklusiv. At købe fuld, permanent eksklusivitet er sgu for dyrt og ikke en særlig lukrativ forretning.


Det ville give mest mening.

Nu har der efterhånden været en del "spil x er eksklusivt", indtil der går lidt tid og det i stedet bliver ændret til "spil x er konsoleksklusivt" hvor det også kommer til PC.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Vreki » tirs 12 aug 2014 21:16

Ja, de kan jo godt være slemme til at glemme at sige at det kun er en tids-eksklusiv. Det var det samme med PvZ : Garden Warfare som snart udkommer til PS4, der gik også lang tid før vi fik at vide om der overhovedet kom til PS
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf JanR » tirs 12 aug 2014 21:18

Vreki skrev:Ja, de kan jo godt være slemme til at glemme at sige at det kun er en tids-eksklusiv. Det var det samme med PvZ : Garden Warfare som snart udkommer til PS4, der gik også lang tid før vi fik at vide om der overhovedet kom til PS


Jeps, og det samme med Grim Fandango Remake.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Sethos » tirs 12 aug 2014 21:19

Dead Rising 3 er også annonceret til PC
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf JanR » tirs 12 aug 2014 21:23

Sethos skrev:Dead Rising 3 er også annonceret til PC


Det eneste spil som kommer til at slå "but can it run Crysis?" joken.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Cena » tirs 12 aug 2014 21:28

Jeg tror ligesom jer andre det kun er tidseksklusiv, som man bare "glemmer" at fortælle. MS smider ikke så mange penge at det vil godtgøre det "tab" som der er ved ikke at udgive på Playstation. Hvis de gør, så er det Crystal Dynamics der griner hele vejen til banken ved kun at skulle udvikle til én platform (Endda den der solgte dårligst), men tjene det samme. Det kan jeg simpelthen ikke se ske!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Sethos » tirs 12 aug 2014 21:29

JanR skrev:
Sethos skrev:Dead Rising 3 er også annonceret til PC


Det eneste spil som kommer til at slå "but can it run Crysis?" joken.



Ja, det lugter allerede af et spil der kommer til at køre ad helvedes til.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf arnel925 » tirs 12 aug 2014 21:54

Selv hvis Tomb Raider skulle blive timed exclusive, så er det tidligste tidspunkt vi kan se Tomb Raider på PS4 mindst 6mdr efter release på xbox one og så vi nok i slutningen af 2015. Godt move fra MS, kommer sikkert til at sælge mange konsoller, var stor fan af det første spil som blev gennemført på ps3 2 gange, og har store forventninger til det nye spil.
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Cena » tirs 12 aug 2014 22:04

arnel925 skrev:Selv hvis Tomb Raider skulle blive timed exclusive, så er det tidligste tidspunkt vi kan se Tomb Raider på PS4 mindst 6mdr efter release på xbox one og så vi nok i slutningen af 2015. Godt move fra MS, kommer sikkert til at sælge mange konsoller, var stor fan af det første spil som blev gennemført på ps3 2 gange, og har store forventninger til det nye spil.


Jeg syntes også det første Tomb Raider var mega fedt, og er nok på min samlede top 10 liste over bedste spiloplevelser i sidste generation. Men når jeg tænker over det, kan jeg bare ikke se det bliver en konsol mover for mig i hvert fald. Jeg kan ikke helt pege på hvorfor, men det var som om det ikke havde det, der for mig er konsol mover games, som f.eks. Uncharted, God Of War, The Last of US osv.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf MikeTheDane327 » tirs 12 aug 2014 22:36

Jeg syntes et eller andet sted at det er lidt ynkeligt at direktøren for Crystal Dynamics forsøger at "trøste" PS4 ejere med at vi også jo får
en TR titel i form af Tomb Raider: Tomb of Osiris.
Det kan godt være at disse isometriske TR spil er sjove osv, men det er altså ikke Tomb Raider for mit vedkomne.

Men hold da kæft de får slag på de div. medier
Men igen det ville vel være det samme hvis Sony meldte ud at nu havde de exclusive ret til COD eller at BF gik rent til PC ejere.
Og hvis jeg ikke tager helt fejl så startede Frøken Croft da på en grå Playstation i sin yngre dage
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Antoni » tirs 12 aug 2014 22:49

På europgamer står der det ikke er en timed exclusive :(
Billede
Antoni
Niveau 1
 
Indlæg: 56
By: Valby


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Sethos » tirs 12 aug 2014 22:51

Antoni skrev:På europgamer står der det ikke er en timed exclusive :(


De ved de jo intet om, de annoncere jo sjældent timed exclusivity. Så indtil de gør, bliver de bare rapporteret som fuld exclusive.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf arnel925 » tirs 12 aug 2014 23:32

Sethos skrev:
Antoni skrev:På europgamer står der det ikke er en timed exclusive :(


De ved de jo intet om, de annoncere jo sjældent timed exclusivity. Så indtil de gør, bliver de bare rapporteret som fuld exclusive.

Det er Crystal Dynamics head chef Darrell Gallagher som har udtalt sig om det, så den er god nok desværre.
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Sethos » tirs 12 aug 2014 23:43

arnel925 skrev:
Sethos skrev:
Antoni skrev:På europgamer står der det ikke er en timed exclusive :(


De ved de jo intet om, de annoncere jo sjældent timed exclusivity. Så indtil de gør, bliver de bare rapporteret som fuld exclusive.

Det er Crystal Dynamics head chef Darrell Gallagher som har udtalt sig om det, så den er god nok desværre.


Som nævnt flere gange, de siger jo aldrig om det er tids eksklusiv - Så er hele idéen bag en eksklusivitets aftale jo også dum, hvis man allerede fra start siger "Det kommer på alle andre platforme et par måneder efter drenge!". Dead Rising 3 skulle også være en stor eksklusiv.

Fra et marketings standpunkt skal de jo have det til at lyde som om det er eksklusivt fuld stop.

DLC til GTA IV var jo også et godt eksempel, uha hvor var det eksklusivt, nørj hvor var det 100% Xbox 360 eksklusivt. Næ.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Vreki » ons 13 aug 2014 06:28

arnel925 skrev:
Sethos skrev:
Antoni skrev:På europgamer står der det ikke er en timed exclusive :(


De ved de jo intet om, de annoncere jo sjældent timed exclusivity. Så indtil de gør, bliver de bare rapporteret som fuld exclusive.

Det er Crystal Dynamics head chef Darrell Gallagher som har udtalt sig om det, så den er god nok desværre.


På den tumbl de bruger som kilde undgår han omhyggeligt at være specifik hvad der angår.
Den ser dog ud til at være blevet ændret på et tidspunkt, så måske har der tidligere stået noget der kunne fejltolkes.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster