Forum

Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Sethos » ons 13 aug 2014 12:35

Ingen underskiftindsamling? underskiftindsamling!
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Redman DK » ons 13 aug 2014 14:14

Er ret sikker på det "kun" er tidseksklusivt med den måde MS bliver ved med at formulere det på, hver gang de bliver spurgt siger de "Coming exclusive in 2015, on Xbox One".
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Redman DK » ons 13 aug 2014 14:58

Så kom det ud at der er snak om tidseksklusiv:

Xbox boss Phil Spencer has confirmed to Eurogamer that Microsoft's controversial exclusivity deal for Rise of the Tomb Raider "has a duration".

However, he declined to confirm how long that duration is set for.

Last night, during its Gamescom press conference, Microsoft and Square Enix made the surprise announcement that Rise of the Tomb Raider would launch holiday 2015 exclusively on Xbox. That, Spencer confirmed, means Xbox One and Xbox 360.


http://www.eurogamer.net/articles/2014-08-13-microsoft-confirms-rise-of-the-tomb-raider-xbox-exclusivity-deal-has-a-duration?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialoomph

Så det kommer nok til PS4 senere.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Sethos » ons 13 aug 2014 14:58

Selvfølgelig, det var jo oplagt.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Vreki » ons 13 aug 2014 15:15

En storm i et glas vand. Igen.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Proxzyn » ons 13 aug 2014 15:29

Vreki skrev:En storm i et glas vand. Igen.

Det er jo nemt nok at sige nu. Men i går var det jo kun eksklusivt til Xbox, da det var det eneste der var blevet sagt fra de 2 parter, og specielt Crystal Dynamics. Alle folks gætterier om timed, var bare det, gætterier.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Vreki » ons 13 aug 2014 15:33

Proxzyn skrev:Det er jo nemt nok at sige nu. Men i går var det jo kun eksklusivt til Xbox, da det var det eneste der var blevet sagt fra de 2 parter, og specielt Crystal Dynamics. Alle folks gætterier om timed, var bare det, gætterier.


Nej du, et gæt der går i opfyldelse er en profeti.
Men hvis det skal være på den måde, så beholder jeg lotto tallene for mig selv!

Men seriøst, det var jo ikke bare grebet ud af luften. De gør det her igen og igen med at annoncere at noget er eksklusivt, og så dukker det alligevel op til de andre platforme et stykke tid senere.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Sethos » ons 13 aug 2014 15:34

Proxzyn skrev:
Vreki skrev:En storm i et glas vand. Igen.

Det er jo nemt nok at sige nu. Men i går var det jo kun eksklusivt til Xbox, da det var det eneste der var blevet sagt fra de 2 parter, og specielt Crystal Dynamics. Alle folks gætterier om timed, var bare det, gætterier.


Meget sikre gæt, vil jeg sige. Var ingen megen usikkerhed at spore. De fleste med bare et minimalt indblik i tidligere situationer omkring eksklusive samt måden de 'dansede' rundt om hvordan de refererede til eksklusivitetsgraden, så var det jo HELT tydeligt det var tids eksklusiv.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Krede1972 » ons 13 aug 2014 15:36

Selvfølgelig dukker det op på flere platforme - det er nemlig lig med flere penge i kassen. Og når dagen er ovre så ved vi jo alle godt at det er penge som får kloden til at dreje...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf frimann80 » ons 13 aug 2014 15:38

Han siger også longterm relationsship med square og crystal. Og hvor lang tid er longterm? Det ved kun guderne, men tror ikke det er under ihvertfal 1 år
Personligt er jeg ligeglad for jeg har begge maskiner
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf tue69 » ons 13 aug 2014 15:40

frimann80 skrev:Han siger også longterm relationsship med square og crystal. Og hvor lang tid er longterm? Det ved kun guderne, men tror ikke det er under ihvertfal 1 år
Personligt er jeg ligeglad for jeg har begge maskiner


Han sammenligner i det oprindelige interview aftalen med Ryse og Dead Rising 3, så det kan dreje sig om konsoleksklusivitet (hvis man skal have de pessimistiske briller på). Jeg håber selvfølgelig på multikonsol, men det må tiden vise.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Sethos » ons 13 aug 2014 15:43

frimann80 skrev:Han siger også longterm relationsship med square og crystal. Og hvor lang tid er longterm? Det ved kun guderne, men tror ikke det er under ihvertfal 1 år
Personligt er jeg ligeglad for jeg har begge maskiner


"Relationship" betyder oftest DLC aftaler, eksklusivt DLC indhold, tidligere DLC på en specifik platform m.m mere end det betyder hvor langt et spils eksklusive aftaler løber. Så tror sagtens vi kunne se spillet på PS4 6 måneder efter release, men Xbox One vil stadig få en masse DLC som PS4 ikke gør, måske får det tidligere ala Call of Duty.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Proxzyn » ons 13 aug 2014 15:51

Sethos skrev:Meget sikre gæt, vil jeg sige. Var ingen megen usikkerhed at spore. De fleste med bare et minimalt indblik i tidligere situationer omkring eksklusive samt måden de 'dansede' rundt om hvordan de refererede til eksklusivitetsgraden, så var det jo HELT tydeligt det var tids eksklusiv.

Kald det hvad du vil, men jeg gik bare ud fra hvad Crystal Dynamics selv meldte ud, og det var at det var eksklusivt. Ikke noget danseri fra deres side. Derfor kogte mange over.

http://tombraider.tumblr.com/post/94529 ... der-update

At i så fik ret i jeres gætterier, godt for jer og os, klap jer selv på skulderen.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf Vreki » ons 13 aug 2014 15:59

Altså:
1) "Eksklusive" udelukker ikke "Timed". Som sagt så udelader PR robotterne næsten altid bevist den lille detalje
2) Når jeg læser hvad Microsoft har sagt, altså den oprindelige kilde, så siger han at han ikke har købt Tomb Raider serien, og at aftalen er tidsbegrænset. Det betyder ikke nødvendigvis at "Rise of the Tombraider" rent faktisk kommer til PS, det kan godt være det først bliver det næste i serien.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Tomb Raider Fans på PS4 snydes

Indlægaf tue69 » ons 13 aug 2014 16:05

Vreki skrev:Altså:
1) "Eksklusive" udelukker ikke "Timed". Som sagt så udelader PR robotterne næsten altid bevist den lille detalje
2) Når jeg læser hvad Microsoft har sagt, altså den oprindelige kilde, så siger han at han ikke har købt Tomb Raider serien, og at aftalen er tidsbegrænset. Det betyder ikke nødvendigvis at "Rise of the Tombraider" rent faktisk kommer til PS, det kan godt være det først bliver det næste i serien.


Jeps, der er ingen garantier for, at det rent faktisk bliver en PS titel. Det kan sagtens være PC alene. Spencer siger jo netop bare, at aftalen om Tomb Raider serien har et udløb, men man kan da håbe :)
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster