Forum

Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf Slimjay DK » tors 18 dec 2014 09:35

Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf too nizzle » tors 18 dec 2014 09:47

Plex fedt - så kom der endeligt noget medieafspiller :)

Blockbuster - må være første danske app....og så af freaking TDC.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf Slimjay DK » tors 18 dec 2014 09:54

Yup og DR er også på vej med en App til PS3 samt PS4 : http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 1&zoneid=5

Hvad Multimedia App angår ser det skidt ud for Xbox "All in" One :) Den er tilsyneladende ikke første prioritet på det danske marked.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf Rytteren » tors 18 dec 2014 09:58

Hvordan står det til med tv2play? Var det ikke annonceret?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf Slimjay DK » tors 18 dec 2014 10:01

Jo, de arbejder vist på det.

http://www.recordere.dk/indhold/templat ... 0&zoneid=5

Deres Mobile App er lige blevet opdateret til at kunne bruge Chromecast og udkommer snart på de mest udbredte TV.

Jeg tror dog ikke vi skal forvente konsol versionerne i år som der står i artiklen. :mrgreen:
Senest rettet af Slimjay DK tors 18 dec 2014 10:03, rettet i alt 1 gang.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf Vreki » tors 18 dec 2014 10:02

Interessant.
Jeg kan nu ikke se mig selv købe en film hos Blockbuster, der har jeg altså ikke tillid nok til at den vil være tilgængelig de næste 20 år. Og da især ikke ved TDC.
Men leje kunne måske godt komme på tale en gang i mellem, jeg må nok erkende at jeg har mange film som jeg ikke har set mere end een gang.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf Slimjay DK » tors 18 dec 2014 10:07

Jeg ser dog gerne at HBO Nordic kommer ind i kampen.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf too nizzle » tors 18 dec 2014 10:36

Slimjay DK skrev:Jeg ser dog gerne at HBO Nordic kommer ind i kampen.


Enig - det der holder mig tilbage fra HBO er det udvalg af enheder det virker på.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf frimann80 » tors 18 dec 2014 10:45

plex er nice, det koster 5$ om måneden og giver mig surround, som min pc ikke kan med hdmi til pcen :)
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf frimann80 » tors 18 dec 2014 10:46

og hvad er efterhånden gratis i denne verden :) ikke meget andet end og hive sig i banditten.
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf Slimjay DK » tors 18 dec 2014 10:54

F.eks. er Plex klienten på mit TV gratis ?

Jeg siger ikke at det ikke må koste penge, men at det kræver at abonnement at streame sit eget lokale indhold er bestemt ikke noget jeg er tilhænger af. Et engangsbeløb for App'en ville være fair, som det er tilfældet på android.

Men at betale 5$ om måneden for at få adgang til sit eget lokale indhold er i mine øjne dybt god nat.
Senest rettet af Slimjay DK tors 18 dec 2014 10:56, rettet i alt 1 gang.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf frimann80 » tors 18 dec 2014 10:56

Slimjay DK skrev:F.eks. er Plex klienten på mit TV gratis ?

Jeg siger ikke at det ikke må koste penge, men at det kræver at abonnement at streame sit eget lokale indhold er bestemt ikke noget jeg er tilhænger af. Et engangsbeløb for App'en ville være fair, som det er tilfældet på android.


jeg er heller ikke tilhænger af at kunne spille mine egne spil online på ps4 uden og skal betale. Sådan er det nu bare engang :)
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf Slimjay DK » tors 18 dec 2014 10:59

Det er noget helt andet, der benytter du dig af Sony's netværk .. det gør du ikke når du afspiller en film i dit eget hjem som ligger lokalt på dit eget hardware. Udover det er det stadig muligt at spille SP delen uden at skulle betale ... Og jeg får ikke nogle "gratis" film med Plex med i mit abonnement :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf frimann80 » tors 18 dec 2014 11:06

Ja sonys netværk som er super stabilt.... Det skal da koste penge det er klart... jeg ville da føle mig taget i røven, ved at købe exempelvis Driveclub og ps+ for at kunne spille det, men alligevel ikke kan. Jeg har ikke noget imod at betale for noget der virker, men det virker bare ikke altid. Vi bliver nok ikke enige om det.... :)
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Så er Plex og Blockbuster klar til PS4

Indlægaf Slimjay DK » tors 18 dec 2014 11:10

Nej det gør vi bestemt ikke, og det behøver vi heller ikke at blive. Jeg nyder Plex ganske gratis og du betaler 5$ om måneden, længere er den ikke :)

En helt anden ting .. hvis du mister adgang til internettet, fordi en tosse graver kablet over, kan du så ikke bruge din Plex ? eller tjekker den ikke op online hvergang den startes for at se om du har betalt ?
Senest rettet af Slimjay DK tors 18 dec 2014 11:13, rettet i alt 1 gang.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster