morfar skrev:375 kr / 365 dage = ca 1 krone
5 dage = 5 kr.
De kunne sgu da lige så godt lade være.
Vreki skrev:morfar skrev:375 kr / 365 dage = ca 1 krone
5 dage = 5 kr.
De kunne sgu da lige så godt lade være.
Det der med 1 kr/dag stopper os jo ikke fra at klage hvis det er nede blot et par timer, vel?
Vi mistede PSN tid, nu får vi PSN tid. Det må være rimeligt.
Og det løber jo trods alt op til en mærkbar dummebøde for Sony når man tager antallet af brugere i betragtning.
morfar skrev:Syntes stadig det er latterligt at brokke sig over et par dages nedetid. Specielt når Sony ikke kan gøre noget for at undgå sådan et angreb.
Men flertallet lever selvfølgelig efter "jeg vil have, mig mig mig...." så det kommer ikke bag på mig.
Vreki skrev:morfar skrev:Syntes stadig det er latterligt at brokke sig over et par dages nedetid. Specielt når Sony ikke kan gøre noget for at undgå sådan et angreb.
Men flertallet lever selvfølgelig efter "jeg vil have, mig mig mig...." så det kommer ikke bag på mig.
Kan de ikke? Dybest set så ved vi jo ikke om de overhovedet har forsøgt, eller de bare løb rundt som hovedløse høns.
Plus de ikke er specielt gode til at melde ud.
Det er jo ikke en ny diskussion. Min holdning har altid været:
Hvis man slår sig ned som service provider, så må man levere den service. Ligemeget om det er mobiltelefoni, streaming-TV, online-spil eller andet. Hvad man absolut ikke må gøre er at give indtrykket at det er no-big-deal hvis kunderne må klare sig uden den lovede service et stykke tid. For du løber en meget høj risko for at kunderne enten finder en udbyder der tager det lidt mere seriøst, eller måske indser at "ja, vi klarer os egenligt helt fint uden deres service"
Der er ting som force-majeure, men så gør man sit yderste for at holde kunderne orienteret, og fortæller dem hvordan man vil undgå en lignede situation.
morfar skrev:Vi er enige om at Sony er sindsygt dårlige til at melde ud når der er problemer. Det har de altid været og det er under al kritik. Bare ikke nok til at jeg dropper mit 1 kr om dagen ps+ subscription.
Vreki skrev:Næh, jeg hænger da også ved endnu
Men det kommer til at tælle med i den samlede vurdering, når jeg engang skal finde ud af om jeg skal have next-next-gen fra Sony, Microsoft eller Nintendo.
Proxzyn skrev:Vreki skrev:Næh, jeg hænger da også ved endnu
Men det kommer til at tælle med i den samlede vurdering, når jeg engang skal finde ud af om jeg skal have next-next-gen fra Sony, Microsoft eller Nintendo.
Har du allerede besluttet dig for at springe next-gen over? ( )
Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster