Forum

PS4 Slim.. Fake or Real ?

Snak om Playstation relaterede nyheder.

PS4 Slim.. Fake or Real ?

Indlægaf Slimjay DK » tirs 27 jan 2015 09:23

Ser vi mon en PS4 Slim til E3 i år ? den er godt nok lille. :shock:

Billede

Billede

Billede

Source : http://www.redmondpie.com/sony-playstat ... ooks-like/
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Slim.. Fake or Real ?

Indlægaf Erroneus » tirs 27 jan 2015 09:36

Fake :) et kan være det er noget koncept tegning eller design forslag.

Det var noget med at åbningen på den tegning faktisk var for lille til blu-ray skiverne :P D

Men selv hvis den var lidt større, så har jeg svært ved at tro på det, fordi problemet vil være varmeudvikling og PS4 er ikke ligefrem en lydløs konsol nu, så en PS4 i den størrelse vil få nogle seriøse udfordringer med at komme af med varmen, og så store forbedringer har der ikke været med hensyn til varmeudvikling på de chips de bruger i PS4.

Ud over det så vil 2015 være lige hurtigt nok for en slim model, men jeg kan da sagtens forestille mig at vi ser en i 2016, så må vi bare håbe de gider smide USB porte på bagsiden, indbygge support for deres headset, have lidt mere fokus på bedre wifi og stille køling.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 Slim.. Fake or Real ?

Indlægaf Slimjay DK » tirs 27 jan 2015 10:02

Sony laver da bare et nyt format : Mini Blu-ray :) hahahah
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+1

Re: PS4 Slim.. Fake or Real ?

Indlægaf Erroneus » tirs 27 jan 2015 10:24

Det findes faktisk, men det kan kun indeholde omkring 20gb, så det går nok ikke :P
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 Slim.. Fake or Real ?

Indlægaf Slimjay DK » tirs 27 jan 2015 10:38

Erroneus skrev:Det findes faktisk, men det kan kun indeholde omkring 20gb, så det går nok ikke :P


Så laver de bare : Ultra mini high capacity 10 layer mini Blu-Ray :lol:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 Slim.. Fake or Real ?

Indlægaf Vreki » tirs 27 jan 2015 11:15

Slimjay DK skrev:
Erroneus skrev:Det findes faktisk, men det kan kun indeholde omkring 20gb, så det går nok ikke :P


Så laver de bare : Ultra mini high capacity 10 layer mini Blu-Ray :lol:


Der er nok ikke den helt voldsomme efterspørgsel på en PS slim som ikke kan læse de gamle spil .
Ellers kunne de jo bare gentage deres tidligere succes og lave en Ultra-UMD :lol:

Sådan logisk set så kommer der nok først en "Slim" når de kan rationalisere designet så meget at det kan betale for omlægningen af produktionsapparatet. Jeg kan se det tog 3 år for den første PS3 slim, mon ikke det bliver nogenlunde det samme her.

Men det forhindrer dem selvfølgeligt ikke i at lave design udkast allerede nu.
Personligt syntes jeg den ser lidt kedelig ud, fake eller ej.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS4 Slim.. Fake or Real ?

Indlægaf Redman DK » tirs 27 jan 2015 18:12

Billedet er taget på skrå så det må være rigtigt.
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: PS4 Slim.. Fake or Real ?

Indlægaf Morten Skou » tirs 27 jan 2015 18:27

Måske går de "digital only" :D Så kunne konsollerne godt nok blive små.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Re: PS4 Slim.. Fake or Real ?

Indlægaf Bab » tirs 27 jan 2015 18:39

Så hedder min næste konsol Xbox eller jeg går tilbage til PC.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 Slim.. Fake or Real ?

Indlægaf Vreki » tirs 27 jan 2015 18:53

Bab skrev:Så hedder min næste konsol Xbox eller jeg går tilbage til PC.

Bab


Held og lykke med det, på PC går trenden også imod at du skal registrere din fysiske kopi på Steam eller (Føj da) Origin
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS4 Slim.. Fake or Real ?

Indlægaf D_Hofgaard » tirs 27 jan 2015 18:55

Morten Skou skrev:Måske går de "digital only" :D Så kunne konsollerne godt nok blive små.

Ja tak :)
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS4 Slim.. Fake or Real ?

Indlægaf Bab » tirs 27 jan 2015 19:14

Vreki skrev:
Bab skrev:Så hedder min næste konsol Xbox eller jeg går tilbage til PC.

Bab


Held og lykke med det, på PC går trenden også imod at du skal registrere din fysiske kopi på Steam eller (Føj da) Origin


Ja, jeg bruger begge to en del. Men der ved jeg, at download er ved at være normalen. Min konsol er også min film afspiller, så hvis konsollen kun kan bruge til download i fremtiden, så bliver den skiftet ud med en film afspiller, alt efter hvad der bruges til den tid.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: PS4 Slim.. Fake or Real ?

Indlægaf Krede1972 » tirs 27 jan 2015 19:20

Film på fysiske medier kommer med største sandsynlighed også til at dø en stille og langsom død.

Uden at vide det konkret så vil jeg da gætte på at DVD- og Bluray-salget er faldende i takt med hurtigere internet og flere streaming-tjenester der kan tilbyde film tilstrækkeligt billigt - eller i hvert fald så billigt at det bliver svært at argumentere for at bevare fysiske medier.

Alt i sol, måne og stjerner peger i retning af digitalisering af alt hvad der hedder musik, film og spil - og dermed en afvikling af de fysiske medier.

Ikke et ord nævnt om LP'er i den sammenhæng :-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: PS4 Slim.. Fake or Real ?

Indlægaf Rytteren » ons 28 jan 2015 00:42

Vreki skrev:
Bab skrev:Så hedder min næste konsol Xbox eller jeg går tilbage til PC.

Bab


Held og lykke med det, på PC går trenden også imod at du skal registrere din fysiske kopi på Steam eller Origin


Rettet :D
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PS4 Slim.. Fake or Real ?

Indlægaf Bab » ons 28 jan 2015 09:27

Krede1972 skrev:Film på fysiske medier kommer med største sandsynlighed også til at dø en stille og langsom død.

Uden at vide det konkret så vil jeg da gætte på at DVD- og Bluray-salget er faldende i takt med hurtigere internet og flere streaming-tjenester der kan tilbyde film tilstrækkeligt billigt - eller i hvert fald så billigt at det bliver svært at argumentere for at bevare fysiske medier.

Alt i sol, måne og stjerner peger i retning af digitalisering af alt hvad der hedder musik, film og spil - og dermed en afvikling af de fysiske medier.

Ikke et ord nævnt om LP'er i den sammenhæng :-)


Det er vist for tidligt, at afskrive fysiske medier. Kan nettet klare 8K streaming af film? Kan det klare 16K eller hvad det næste bliver? Vil man acceptere download af spil på 100 GB eller mere?

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron