Forum

Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf MikeTheDane327 » fre 10 apr 2015 16:01



Kæft hvor jeg dog glæder mig til denne titel. ved at være kørt træt i Glitch/bug spillet der er Bloodborne.. så nu krydser jeg fingre at The Witcher 3 levere.

Temmelig lang trailer denne gang
Og det er self. the Griffon Edition der er pre order :)
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf BizzyVaping » fre 10 apr 2015 16:50

MikeTheDane327 skrev:

Kæft hvor jeg dog glæder mig til denne titel. ved at være kørt træt i Glitch/bug spillet der er Bloodborne.. så nu krydser jeg fingre at The Witcher 3 levere.

Temmelig lang trailer denne gang
Og det er self. the Griffon Edition der er pre order :)


Glæder mig også.

Har manglet et RPG på Ps4. Dragon Age Inquisition begyndte ret hurtigt at kede mig.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf Sethos » fre 10 apr 2015 16:54

Bliver fedt. Som Bizzy nævner, DA: I begyndte også rigtigt hurtigt at kede mig. Føltes mere som et tivoli med en masse åndssvage forlystelser, mere end en tæt pakket atmosfærisk verden og en solid fortælling.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf Erroneus » fre 10 apr 2015 17:04

Ikke et spil jeg havde planer om, men det ser godt nok imponerende ud. Venter nok lidt, men mon ikke det kan findes til en fornuftig pris når vi nærmer os sommeren, det kommer alligevel til at kræve en hel sommerferie for at gennemføre :P
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf Redman DK » fre 10 apr 2015 17:51

Dejligt tidspunkt det udkommer på. Til den tid burde jeg være helt færdig med Bloodborne. Er godt nok halvvejs igennem NG+ og har vist klaret omkring halvdelen af de Chalise Dungeons man kan lave, men det er godt nok svært at lægge fra sig. Kæft hvor er det lækkert med sådan et fantastisk spil med tæt på ingen glitches/bugs :P
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf Ziem_DK » fre 10 apr 2015 18:11

Absolut det spil jeg glæder mig allermest til! Har aldrig spillet nogle af dem men mon ikke det ser fedt ud :)
Ziem_DK
Niveau 1
 
Indlæg: 70
By: Hundested


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf BizzyVaping » fre 10 apr 2015 18:29

Ziem_DK skrev:Absolut det spil jeg glæder mig allermest til! Har aldrig spillet nogle af dem men mon ikke det ser fedt ud :)


Jeg har kun spillet 2'eren, men det var tilgengæld også et godt spil.

Denne gang er det jo endda open world hvor 2'eren var proppet med usynlige vægge og faste stier man ikke kunne forlade.

Jeg har ret store forventninger til spillet. Det er det eneste spil jeg venter på som udkommer indenfor nærmeste fremtid så det har bare at blive godt :)
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf Bab » fre 10 apr 2015 18:39

Jeg fik det med, da jeg købte ny bærbar. Så jeg venter bare på, at jeg kan downloade det. Dog til PC, men det går nok også ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf Major Oblivious » fre 10 apr 2015 19:07

Ziem_DK skrev:Absolut det spil jeg glæder mig allermest til! Har aldrig spillet nogle af dem men mon ikke det ser fedt ud :)


Jeg er nemlig i den præcis samme båd! Udover Metal Gear Solid, så er der ikk ret meget som vækker min interesse i år.
Major Oblivious
Niveau 3
 
Indlæg: 282


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf pjulledk » fre 10 apr 2015 19:10

Det ser mega fedt ud:) D:A blev alt for forvirrende for mig ved at man skulle styre 4 karakterer så det her passer bedere til mig:D
pjulledk
Niveau 4
 
Indlæg: 423
By: hobro


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf Krede1972 » fre 10 apr 2015 20:24

Jeg har forudbestilt det allerede. Fra US-Storen.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf MikeTheDane327 » fre 10 apr 2015 21:05

Redman DK skrev:Dejligt tidspunkt det udkommer på. Til den tid burde jeg være helt færdig med Bloodborne. Er godt nok halvvejs igennem NG+ og har vist klaret omkring halvdelen af de Chalise Dungeons man kan lave, men det er godt nok svært at lægge fra sig. Kæft hvor er det lækkert med sådan et fantastisk spil med tæt på ingen glitches/bugs :P


Jeg må så være dybt uenig med dig, med din påstand med "næsten ingen" bugs/glitches. med alle de fejl jeg efterhånden har oplevet syntes jeg helt ærligt at det er skuffende at en udvikler udgiver et spil af denne kaliber og have så mange fejl (mener jeg fik det til 14) også tilmed virker det rent udsagt som et "stunt" eller en dårlig undskyldning for at have disse velkendte "Day 1 patches" og mit spil er inkl patch og update.

Da jeg kun mangler 2 trophies tilbage fra at få platinum tænkte jeg at jeg ville have lidt sjov med item dup glitchen og forsøge at få en char op på lvl cap men uden disse patch og update bliver Bloodborne fra sølle til rent mareridt( pun intended) Halvdelen af chalice dungeons bliver utilgængelige fordi de kræver en online forbindelse plus de fejl jeg allerede havde inden mit "forsøg" som fjender der forsvinder igennem gulvet, armor, items osv dukker ikke op i vendor når man har slået npc´s ihjel bla Henryk eller Djura (Djura er hunteren på taget med den minigun i Old Yarnham hvis nogle skulle være nysgerrig :) ). Eilenne the crow questen er buggéd som bare fanden, halvvejs igennem, både med og uden updates. der er ingen tvivl at Bloodborne er et sjovt spil men velvidende om disse fejl osv gør at jeg har svært ved at finde interessen til at kværne igennem de sidste trophies selv med en item dupe glitch.. Jeg har heldigvis gemt min originale char på en usb men alle disse "måder at finde ud af hvad sker hvis man nu gør dette aspekt, gør at jeg nok skipper over i denne titel i sidste ende..

Jeg beklager for at gå off topic her :)
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf Redman DK » lør 11 apr 2015 14:36

Okay det kan godt være jeg misforstår noget her, men for mig virker det som om at du brokker dig over de bugs og glitches der opstår, efter du har slettet den patch der fixer dem. Og grunden til du fjernede den patch var fordi du gerne ville spille med en glitch på :?
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf MikeTheDane327 » lør 11 apr 2015 15:52

Du misforstår :) Jeg havde stadig fejl i spillet EFTER patch og update..
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Ny The Witcher 3 gameplay Trailer

Indlægaf morfar » lør 11 apr 2015 16:59

Syntes det ligner Skyrim, så jeg venter til det bliver billigt.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron