Forum

Planetside 2 release

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Planetside 2 release

Indlægaf mrlenniboy » fre 05 jun 2015 14:38

så er der ikke længe tid spillet udkommer, fik desværre ikke prøvet betaen
http://blog.eu.playstation.com/2014/06/ ... ired-play/
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Planetside 2 release

Indlægaf Stricker » lør 06 jun 2015 00:44

Det virker altså som en lidt klodset oplevelse uden den præcision og smidighed styring med mus tilbyder.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Planetside 2 release

Indlægaf x8BiTw0LFx » lør 06 jun 2015 00:54

Ja jeg fatter heller ikke hvordan man kan klunte sig rundt med et tastatur. Analog styring virker bare bedre end digital.
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: Planetside 2 release

Indlægaf Sethos » lør 06 jun 2015 00:56

x8BiTw0LFx skrev:Ja jeg fatter heller ikke hvordan man kan klunte sig rundt med et tastatur. Analog styring virker bare bedre end digital.


Ja, man skal desværre have grundlæggende fingermotorik for at bruge et tastatur.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Planetside 2 release

Indlægaf Stricker » lør 06 jun 2015 07:24

x8BiTw0LFx skrev:Analog styring virker bare bedre end digital.


Hvad mener du?
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Planetside 2 release

Indlægaf Vreki » lør 06 jun 2015 09:37

Stricker skrev:
x8BiTw0LFx skrev:Analog styring virker bare bedre end digital.


Hvad mener du?


Digital styring/kontrol vil sige at signalet enten et tændt eller slukket uanset hvor hårdt dy trykker på knappen, mens et analogt signal kan variere i styrke.

I det her tilfælde taler vi om at når man bruger keyboard så kan man ikke fin-tune hvor hurtigt man bevæger sig, mens thumbsticks på en controller tillader det.

I praksis syntes jeg dog ikke det er et problem, i de spil hvor det er relevant kan man som regel skifte mellem normal/løb/langsomt, og det har fint dækket mit behov.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Planetside 2 release

Indlægaf x8BiTw0LFx » lør 06 jun 2015 12:12

Sethos skrev:
x8BiTw0LFx skrev:Ja jeg fatter heller ikke hvordan man kan klunte sig rundt med et tastatur. Analog styring virker bare bedre end digital.


Ja, man skal desværre have grundlæggende fingermotorik for at bruge et tastatur.

Tror du misforstår eller så er det bare din ignorance der taler.

Billede
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: Planetside 2 release

Indlægaf Sethos » lør 06 jun 2015 13:55

x8BiTw0LFx skrev:Tror du misforstår eller så er det bare din ignorance der taler.


Eller det var en kommentar til første del af dit indlæg, ikke anden del, men det er også svært at vide når der er så mange bogstaver.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Planetside 2 release

Indlægaf Blauwy » lør 06 jun 2015 16:05

Sethos skrev:
x8BiTw0LFx skrev:Tror du misforstår eller så er det bare din ignorance der taler.


Eller det var en kommentar til første del af dit indlæg, ikke anden del, men det er også svært at vide når der er så mange bogstaver.

:lol: :lol:
Billede
Blauwy
Niveau 4
 
Indlæg: 521

Brugeravatar

Re: Planetside 2 release

Indlægaf x8BiTw0LFx » lør 06 jun 2015 19:44

Sethos skrev:
x8BiTw0LFx skrev:Tror du misforstår eller så er det bare din ignorance der taler.


Eller det var en kommentar til første del af dit indlæg, ikke anden del, men det er også svært at vide når der er så mange bogstaver.

Ja det er svært at vide hvad du tænker. Hvis du forventer det fra dine omgivelser bliver det svært for dig at være omgivet af andre. Tror nu heller ikke du er i selskab med andre, for du laver åbenbart ikke andet end at sidde herinde og være negativ. Sølle liv.
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar

Re: Planetside 2 release

Indlægaf Sethos » lør 06 jun 2015 20:11

x8BiTw0LFx skrev:
Sethos skrev:
x8BiTw0LFx skrev:Tror du misforstår eller så er det bare din ignorance der taler.


Eller det var en kommentar til første del af dit indlæg, ikke anden del, men det er også svært at vide når der er så mange bogstaver.

Ja det er svært at vide hvad du tænker. Hvis du forventer det fra dine omgivelser bliver det svært for dig at være omgivet af andre. Tror nu heller ikke du er i selskab med andre, for du laver åbenbart ikke andet end at sidde herinde og være negativ. Sølle liv.


Uh, ramte jeg en nerve bette fyr?
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Planetside 2 release

Indlægaf Stricker » søn 07 jun 2015 00:00

x8BiTw0LFx skrev:
Sethos skrev:
x8BiTw0LFx skrev:Ja jeg fatter heller ikke hvordan man kan klunte sig rundt med et tastatur. Analog styring virker bare bedre end digital.


Ja, man skal desværre have grundlæggende fingermotorik for at bruge et tastatur.

Tror du misforstår eller så er det bare din ignorance der taler.

Billede


Jeg ved ikke om jeg synes at det er en fair sammenligning. Det er jo musens funktion at tillade finmotorik, den fungere som en udvidelse af hele hånden, mens højre analogpind kun betjenes med tommelfingeren.
Stricker
Niveau 6
 
Indlæg: 1674
By: Sønderborg


Re: Planetside 2 release

Indlægaf x8BiTw0LFx » søn 07 jun 2015 02:30

Stricker skrev:Jeg ved ikke om jeg synes at det er en fair sammenligning. Det er jo musens funktion at tillade finmotorik, den fungere som en udvidelse af hele hånden, mens højre analogpind kun betjenes med tommelfingeren.


Sammenligningen er totalt fair. WASD giver dig ikke nær den samme føling med styringen som en analog-pind. Du kan ikke gå/løbe i samme variable hastigheder og slet ikke i nærheden af samme retninger.

Musen er tit det som der er fokus på i FPS og den er uden tvivl bedre til styring, ligesom analog stick er bedre end WASD, så der er fordele og ulemper ved begge styreformer. Man vælger jo bare det som man føler giver den bedste indlevelse i spillet. For mig er det et joypad.
"There's an organization, that's activated during a catastrophic emergency, a safety switch on all odds fails - I'm part of that organization."
Billede
x8BiTw0LFx
Niveau 2
 
Indlæg: 102

Brugeravatar


Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron