Forum

Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Fiisker » ons 30 sep 2015 19:10

Maethiel skrev:Been there, done that. Smider ikke penge efter 8,6 og 4 år gamle spil, som jeg allerede har gennemført, bare fordi de er blevet pudset af og shinet op.

Jeg så hellere at der kom flere nye spil, og at det var der de forskellige spilstudier lagde deres energi, i stedet for de her evindelige genudsendelse af gammelt skrot.

Hvis jeg ville spille Uncharted 1,2,3 , havde jeg beholdt min ps3 og mine spil.

Mine tanker præcis.
Jeg har dog købt GTA V til både ps3 og 4. Men kun fordi jeg har fortrudt mit salg af ps3eren. Hvis fallout spillene bliver genudgivet, købte jeg nok også dem. Så det er åbenbart et spørgsmål om type af spil.
Fiisker
Niveau 2
 
Indlæg: 118
By: Solrød


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf tue69 » tors 01 okt 2015 13:44

Så du er enig i, at det er træls at gamle spil genudgives, medmindre det lige tilfældigvis er spil som du godt kan lide?

;)

Nej spøg til side. Jeg synes det er træls hvis det tager fokus fra udviklingen af nye spil. Hvis ikke det gør, så betyder det intet for mig. Jeg kan jo trods alt bare lade være med at købe genudgivelserne.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Fiisker » tors 01 okt 2015 18:52

God spøg. Jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg mener, måske jeg bare skulle holde min kæft :P

Men brætspil bliver også genudgivet, så det behøver nødvendigvis ikke være en dårlig ting.
Fiisker
Niveau 2
 
Indlæg: 118
By: Solrød


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf tue69 » tors 01 okt 2015 23:32

Fiisker skrev:God spøg. Jeg ved faktisk ikke rigtig hvad jeg mener, måske jeg bare skulle holde min kæft :P

Men brætspil bliver også genudgivet, så det behøver nødvendigvis ikke være en dårlig ting.


Ha ha, jeg har det lidt på samme måde. Gamle favoritter i nye klæder kan man jo leve med, og titler man ikke har prøvet før er jo også et skud værd.

Jeg synes bare det ville være ærgerligt, hvis gode udviklingshold bliver sat til at lave gamle spil, på bekostning af nye idéer. Så længe dette ikke sker, så må de spytte alle de genudgivelser ud de vil :)
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf too nizzle » fre 02 okt 2015 08:19

De benytter typisk andre teams eller virksomheder - som de også gør i dette tilfælde.
Tror på ingen måde det økonomisk kunne betale sig at smide main team på en remaster hvis man er en stor AAA udvikler hvis de havde et andet projekt de kunne lave. Men hvis de gjorde kan designere, forfattere og lignende jo stadig arbejde på andre projekter men programmørerne tilpasser spillet til de anden hardware.
too nizzle
Niveau 3
 
Indlæg: 291
By: Taastrup


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron