Forum

Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Rasbred » ons 30 sep 2015 09:47

hvad for et spil er demoen ?

er det fra 1-2-3 ??

synes sku det virker lækkert nok :) har dog aldrig før spillet nogen af dem før
Billede
Rasbred
Niveau 3
 
Indlæg: 203


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf weissmuller » ons 30 sep 2015 10:13

Rasbred skrev:hvad for et spil er demoen ?

er det fra 1-2-3 ??

synes sku det virker lækkert nok :) har dog aldrig før spillet nogen af dem før

2 med hotellet og helikopteren
weissmuller
Niveau 4
 
Indlæg: 531


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Slimjay DK » ons 30 sep 2015 10:35

Maethiel skrev:Been there, done that. Smider ikke penge efter 8,6 og 4 år gamle spil, som jeg allerede har gennemført, bare fordi de er blevet pudset af og shinet op.

Jeg så hellere at der kom flere nye spil, og at det var der de forskellige spilstudier lagde deres energi, i stedet for de her evindelige genudsendelse af gammelt skrot.

Hvis jeg ville spille Uncharted 1,2,3 , havde jeg beholdt min ps3 og mine spil.



Det handler vel også om, at der er mange der i denne generation har skiftet fra Xbox til playstation og som aldrig har haft en PS3, de får nu muligheden for at spille en fed serie ... Jeg kan ikke se hvorfor man kan havde ondt i røven over det.

Min holdning til Fifa er .. Same shit, different number :) De ting der bliver ændret eller tilføjet kunne gøres med DLC :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf morfar » ons 30 sep 2015 11:00

Maethiel skrev:
Rytteren skrev:Han tænker måske det er underligt at beklage sig over genudgivelsen af uncharted.. når man væger at købe genudgivelsen af fifa, som er blevet pudset af og shinet op. Nuvel, det har også fået skifte et tal ud i titlen.


Spiller du fifa, eller er du bare medløberbrokker? :)

Hvert år er gameplayet ændret en smule.
Trøjerne opdateres.
Spillerne skifter klubber.
I år er der kommet kvinder med som noget helt nyt.
Fifa ultimate team har ikke altid været der, og i det hele taget er EA gode til at komme med nye spilmodes eller andre ting.
I år fik vi FUT draft.

Du kan ikke forvente at et sportsspil skal ændre sig radikalt, eller fortælle en ny historie. Derfor vil et sportsspil i stor grad udelukkende være bedre grafik (den store forskel på Uncharted 1 og 3-4, er jo også grafikken), bedre motion (hvordan bevægelserne ser ud når spillerne bevæger sig), opdateret transfer, nye trøjer osv.

Så når jeg køber Fifa 08 og Fifa 16, får jeg 2 forskellige spil. Gameplayet og grafikken er væsentligt forskellig fra 08-16.

Som jeg skrev før, hvorfor skulle jeg købe Fifa 08, bare fordi de genudgav det til ps4?

Jeg kunne sagtens finde på at købe Uncharted 4, men jeg ser ingen grund til at købe 1,2,3, på samme måde som jeg ikke kunne finde på at købe Fifa 08 igen.


Kvinder i et fodboldspil? Så er det da 100% udelukket.

Mon også der bliver tilsat kvinder i NHL på et tidspunkt?? [-X
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf tue69 » ons 30 sep 2015 11:21

Jeg prøvede demoen i 5 minutter, tænkte at det var røvgrimt, men at jeg alligevel skulle have det da jeg ikke har spillet det endnu.

Uncharted er mit hype-spil på PlayStation platformen, så æder det hele råt :)
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Kimosabe » ons 30 sep 2015 11:31

morfar skrev:
Kvinder i et fodboldspil? Så er det da 100% udelukket.

Mon også der bliver tilsat kvinder i NHL på et tidspunkt?? [-X


Jeg synes det har givet spillet et frisk pust

Billede
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Krede1972 » ons 30 sep 2015 12:09

tue69 skrev:Jeg prøvede demoen i 5 minutter, tænkte at det var røvgrimt, men at jeg alligevel skulle have det da jeg ikke har spillet det endnu.

Uncharted er mit hype-spil på PlayStation platformen, så æder det hele råt :)


Røvgrimt?

Jeg tænkte mere at der findes helt nye spil til PS4 som er grimmere end denne demo af et opdateret PS3-spil...
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Bab » ons 30 sep 2015 12:15

Krede1972 skrev:
tue69 skrev:Jeg prøvede demoen i 5 minutter, tænkte at det var røvgrimt, men at jeg alligevel skulle have det da jeg ikke har spillet det endnu.

Uncharted er mit hype-spil på PlayStation platformen, så æder det hele råt :)


Røvgrimt?

Jeg tænkte mere at der findes helt nye spil til PS4 som er grimmere end denne demo af et opdateret PS3-spil...


Det er da ikke nødvendigvis positivt.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Rytteren » ons 30 sep 2015 12:41

Maethiel skrev:Spiller du fifa, eller er du bare medløberbrokker? :)




Ja, spiller fifa. Har en ven der køber det årligt. Her mødes vi og spiller (Vi kalder det faktisk fifaklubben).

Maethiel skrev:Hvert år er gameplayet ændret en smule.
Trøjerne opdateres.
Spillerne skifter klubber.
I år er der kommet kvinder med som noget helt nyt.
Fifa ultimate team har ikke altid været der, og i det hele taget er EA gode til at komme med nye spilmodes eller andre ting.
I år fik vi FUT draft.

Du kan ikke forvente at et sportsspil skal ændre sig radikalt, eller fortælle en ny historie. Derfor vil et sportsspil i stor grad udelukkende være bedre grafik (den store forskel på Uncharted 1 og 3-4, er jo også grafikken), bedre motion (hvordan bevægelserne ser ud når spillerne bevæger sig), opdateret transfer, nye trøjer osv.



Uncharted har da også fået bedre grafik, ændret gameplay (specielt 1'eren - f.eks kast med granater), nye modes (f.eks time og photo) samt sværhedsgrafde (folk der spillede the last of us på brutal, ved dette ændre spillet radikalt).
Så hvis fifa 15 -> 16 kan være et nyt spil, så er uncharted 1 på ps3 -> ps4 hermed også et nyt spil.

Og nej, man kan sikkert ikke forvente de store ændringer i et sportspil. Dette er også grunden til jeg syntes fifa kun burde komme hvert 3år, og de laver en patch+opdateringer til deres holdopdateringer.

Maethiel skrev:Så når jeg køber Fifa 08 og Fifa 16, får jeg 2 forskellige spil. Gameplayet og grafikken er væsentligt forskellig fra 08-16.

For du to forskellige spil i fifa 15 og 16?


Maethiel skrev:Som jeg skrev før, hvorfor skulle jeg købe Fifa 08, bare fordi de genudgav det til ps4?

Det er der præcis ingen grund til. Dette har jeg nævnt ovenfor.

Maethiel skrev:Jeg kunne sagtens finde på at købe Uncharted 4, men jeg ser ingen grund til at købe 1,2,3, på samme måde som jeg ikke kunne finde på at købe Fifa 08 igen.


Jeg kunne nemt finde på at købe fifa 17, men ser ingen grund til at købe crash bandicoot 2... (ND har ikke lavet så mange spil/årlige udgivelser.. at springet kan være så højt). Derimod kan jeg nemt forstå, hvorfor folk gerne vil købe/genspille et spil der har vundet GOTYpriser samt er på flere siders top 100 spil overhovedet. Der findes intet fifa på disse lister. Dette er en markant forskel på at ville genspille unchartedsamlingen kontra en genudgivelse af fifa 13
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Krede1972 » ons 30 sep 2015 12:58

Bab skrev:
Krede1972 skrev:
tue69 skrev:Jeg prøvede demoen i 5 minutter, tænkte at det var røvgrimt, men at jeg alligevel skulle have det da jeg ikke har spillet det endnu.

Uncharted er mit hype-spil på PlayStation platformen, så æder det hele råt :)


Røvgrimt?

Jeg tænkte mere at der findes helt nye spil til PS4 som er grimmere end denne demo af et opdateret PS3-spil...


Det er da ikke nødvendigvis positivt.

Bab


:mrgreen:
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf tue69 » ons 30 sep 2015 13:13

Krede1972 skrev:
tue69 skrev:Jeg prøvede demoen i 5 minutter, tænkte at det var røvgrimt, men at jeg alligevel skulle have det da jeg ikke har spillet det endnu.

Uncharted er mit hype-spil på PlayStation platformen, så æder det hele råt :)


Røvgrimt?

Jeg tænkte mere at der findes helt nye spil til PS4 som er grimmere end denne demo af et opdateret PS3-spil...


Det er der, men som Bab påpeger så er det ikke ensbetydende med at det er godt :P

Nej lad mig omformulere: Det så en kende "gammelt" ud. Røvgrimt er måske ikke lige det rigtige valg af ord - specielt ikke hvis sammenligningen er Mercenary Kings på PS4 :mrgreen:
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Slimjay DK » ons 30 sep 2015 13:22

Men det er da positivt at se at vandet i bevægelse når man går i det eller skyder på det :) Det manglede i Gears Of War Ultimate på Xbox One ...

Jeg vil give tue69 ret det ser lidt "antikt" ud, selvom det har fået bedre textures / 1080P / 60FPS. Dog er det stadig en rigtig god oplevelse, og der er mange timers underholdning i de 3 spil. Kunne være fedt hvis de havde ported Uncharted Golden Abyss også :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Rytteren » ons 30 sep 2015 13:23

tue69 skrev:
Det er der, men som Bab påpeger så er det ikke ensbetydende med at det er godt :P

Nej lad mig omformulere: Det så en kende "gammelt" ud. Røvgrimt er måske ikke lige det rigtige valg af ord - specielt ikke hvis sammenligningen er Mercenary Kings på PS4 :mrgreen:


:lol:
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Slimjay DK » ons 30 sep 2015 14:26

Det er for mine gamle øjne godt nok svært at se forskel :^o



Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Uncharted™: The Nathan Drake Collection Demo

Indlægaf Hades » ons 30 sep 2015 14:51

Jeg tror nu at de 60FPS vil gøre det en hel del mere glidende. Rent grafisk kan man nok ikke forvente det helt store boost fra Uncharted 3, men det var også fantastisk flot til at begynde med på PS3.
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst