Forum

TDU 3 på vej?? (Rygte)

Snak om Playstation relaterede nyheder.

TDU 3 på vej?? (Rygte)

Indlægaf Badfarmer82DK » søn 17 apr 2016 16:32

Hej alle sammen.

Sad lige og kiggede lidt på net og faldt over en TDU 3 trailer, men er det på vej eller er der en som har sidder og kedet sig??

Drømmer da om at der kommer et spil nr 3, men sætter nu ikke næsen for meget op efter det.

Håber der måske var andre som måske har set eller hørt om det og kunne oplyse mig da jeg ikke synes jeg har kunne finde for meget om det ??

på forhånd tak. :)
Badfarmer82DK
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: TDU 3 på vej?? (Rygte)

Indlægaf Volbass » søn 17 apr 2016 16:37

Hvad med et link? Kunne jo være rart :-D

Men det skulle da ikke undre mig hvis der skulle komme en 3'er, nu da 2'eren var en fiasko :-D
Billede
Volbass
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Odense


Re: TDU 3 på vej?? (Rygte)

Indlægaf Rechain » man 18 apr 2016 17:19

Hmm, syntes ikke de første var noget at råbe hurra for. Ville dog gerne se CODEMASTERS tage sig af denne serie, for så kunne der vel komme noget godt ud af dem måske eller hvad? ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: TDU 3 på vej?? (Rygte)

Indlægaf Badfarmer82DK » man 18 apr 2016 17:48

Jeg har aldrig spillet 1`eren, men jeg nød at spille 2`eren, men det er jo smag og behag. Så en 3`er kunne da være godt, men der var helt sikkert plads til forbedringer i 2`eren, så CODEMASTERS ville nok ikke være helt dumt valg til at videre føre serien hvis det kommer til at ske.

https://www.youtube.com/watch?v=nbwvRhYIsnk
her er et link til den trailer som jeg fandt, umiddelbart ligner det lidt en sammenklip af andre trailer, men tør ikke sige det.

Mvh
Badfarmer82DK
Niveau 0
 
Indlæg: 24


Re: TDU 3 på vej?? (Rygte)

Indlægaf Volbass » man 18 apr 2016 18:20

Badfarmer82DK skrev:Jeg har aldrig spillet 1`eren, men jeg nød at spille 2`eren, men det er jo smag og behag. Så en 3`er kunne da være godt, men der var helt sikkert plads til forbedringer i 2`eren, så CODEMASTERS ville nok ikke være helt dumt valg til at videre føre serien hvis det kommer til at ske.

https://www.youtube.com/watch?v=nbwvRhYIsnk
her er et link til den trailer som jeg fandt, umiddelbart ligner det lidt en sammenklip af andre trailer, men tør ikke sige det.

Mvh


Det er en video med Forza Horison, for ved 01:43 kan man jo tydeligt se, at det er Forza logo, og selvfølgelig kan IGN skrive noget fantastisk til et spil som ikke en gang er lavet endnu og måske heller aldrig kommer til at blive lavet.

for søger man på google, kan finde forums emner der er 2 år gamle hvor folk snakker om det :-D
Billede
Volbass
Niveau 0
 
Indlæg: 44
By: Odense


Re: TDU 3 på vej?? (Rygte)

Indlægaf Askinas » man 18 apr 2016 22:18

Er desværre fra Forza ja. Men kunne være lækkert med TDU3 ;)
Askinas
Niveau 3
 
Indlæg: 262
By: Nykøbing F



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster