Forum

Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf Mrbruun » søn 21 aug 2016 16:57

Idag føles lidt anderledes end igår. Er dog mega skuffet over at attrition ikke er med og manglen på titans.

Glem at spille i et party det er tæt på umuligt :/
Mrbruun
Niveau 0
 
Indlæg: 1
By: Kalundborg


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf Dummiz » søn 21 aug 2016 17:11

Jeg syntes titanfall 2 er fedt. Var møj træt af burn cards og de hobede sig bare op fordi jeg aldrig brugte dem. Syntes også det er fedt det kræver lidt for at få kaldt sin Titan ned så der ikke konstant flyver titans rundt om ørene på en.

Jeg syntes det virker lovende :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf ikkNico » søn 21 aug 2016 17:35

Må giove tykke Bruun ret. TF2 var væsentligt sjovere i dag end det var i går, men de har vist også smidt en server update.

Hvis man kun spiller Bounty Hunt, og rent faktisk skyder grunts og piloter i dropzones, så kan man godt få 3-4 titans på en enkelt kamp. Mange PS4 spillere har ikke helt forstået konceptet, og sider stadig med sniper rifler på højeste punkt og ignorerer helt objektet. Det er ikke så fedt, når man får dem på holdet.

Banken må ud af BH. den bremser helt spillet, fordi folk lige pludselig har får travlt med at skulle sætte penge ind, eller der sidder 2 mand (m sniper rifler selvfølgelig) og camper bankerne. Igen helt uden hensynstagen til objektet.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf JohnH » søn 21 aug 2016 17:49

Bankerne skal bare spawne random, så slipper man for de idioter der bare sidder og venter. Men lige nu kan man jo bare nakke dem og få deres penge også :D
JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf ikkNico » søn 21 aug 2016 18:06

Bankerne bremser stadig spillet, fordi dem der spiller objektet hele skal hen og sætte penge ind, hvis de vil have sejren. det er lidt underligt at der hele tiden er 1-2 spillere, der melder sig ud af kampen, for at løbe i banken.

Savner satdig burn cards, men allervigtgist titanclock og masser af minions på alle baner. Overalt, hele tiden.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf JohnH » søn 21 aug 2016 18:44

ikkNico skrev:Bankerne bremser stadig spillet, fordi dem der spiller objektet hele skal hen og sætte penge ind, hvis de vil have sejren. det er lidt underligt at der hele tiden er 1-2 spillere, der melder sig ud af kampen, for at løbe i banken.

Savner satdig burn cards, men allervigtgist titanclock og masser af minions på alle baner. Overalt, hele tiden.


Burn cards kommer med i spillet, men vist ikke på samme måde som i sidste spil, hvad det så end betyder... hørte jeg på en stream fra Køln messen
JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf ikkNico » søn 21 aug 2016 19:22

JohnH skrev:Burn cards kommer med i spillet, men vist ikke på samme måde som i sidste spil, hvad det så end betyder... hørte jeg på en stream fra Køln messen

Seriøst? Super nyhed hvis de gør :D
Så skal vi bare have snipers fjernet, så alle COD børnene løber tilbage til COD
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf JohnH » søn 21 aug 2016 20:13

ikkNico skrev:
JohnH skrev:Burn cards kommer med i spillet, men vist ikke på samme måde som i sidste spil, hvad det så end betyder... hørte jeg på en stream fra Køln messen

Seriøst? Super nyhed hvis de gør :D
Så skal vi bare have snipers fjernet, så alle COD børnene løber tilbage til COD


... ser ud til at det allerede er i betaen, de kaldes Boost nu, Amped Weapons , Ticks m.m. som er i alfaen

"From the ashes of Burn Cards rises a new mechanic called Boosts, which better fits the path of predictability Titanfall 2 strives for. Boosts are similar to Burn Cards in that they provide a fleeting benefit, but they've been reined in from a bevy of potential bonuses to a small subset of distinct power-ups. So far, the Boosts include Amped Weapons, which buffs your weapon damage for a short while, Ticks, little drones that attack nearby enemies before detonating, and Smart Pistol, which brings back the divisive auto-aiming sidearm from the first game but smartly relegates it to a limited-time convenience (rather than a constant annoyance to other players). And because you're forced to pick one dedicated Boost before you enter matchmaking, you have a much better chance of figuring out what your opponents are capable of. "You'll learn, like, 'Oh, I know that he likes using this [Boost], or I've seen him already use it twice this round'," says McCoy. "I can predict it a little bit better, as opposed to it being a completely random thing."

lånt herfra

http://www.gamesradar.com/bye-bye-burn- ... ltiplayer/
JohnH
Niveau 1
 
Indlæg: 90
By: Køge


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf ikkNico » søn 21 aug 2016 20:37

JohnH skrev:... ser ud til at det allerede er i betaen, de kaldes Boost nu, Amped Weapons , Ticks m.m. som er i alfaen

Det er ikke burncards. De fungerer fuldstændig som perks eller special abilities i fx. Destoiny eller COD.
Det smukke ved burn cards, var jo, at man kunne tage de kort med, som passede bedst til banen eller gamemode, eller man kunne bare få en titan fra starten, eller ekstra meget XP. Essensen var, at man ikke kunne bygge sig en OP klasse, med de 3 rigtige perks (som det tit ses i COD). Man kunne kun tage kort med, man havde vundet, og de kunne kun bruges en gang i hver kamp, så det galdt om at bruge indersiden. Super genialt koncept. Det samme kan jeg ikke sige om hverken 'amped weapon' eller 'ticks'.

Det er desværre alt for tydeligt, at Respawn helt har fjernet kernen af TF, og nu bare smider endnu en COD klon på markedet (dog med bedre hit detection). Det er også fint nok, men så skulle de havde kaldt det Future Warfare ellers dåsan noget, i stedet for at skuffe os fans, der så frem til mere TF
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf JFlindt » tirs 23 aug 2016 14:02

Jeg har aldrig spillet det første Titanfall, men blev nysgerrig da jeg så video fra 2'eren - har nu spillet 2-3 spil af betaen/tech testen og er vild med det.

Jeg er meget casual hygge-FPS spiller (Call of Duty, Destiny, Overwatch), så jeg fandt det rigtig lækkert... personligt synes jeg det er fint man skal arbejde lidt for at få sin Titan og banen ikke bare er oversvømmet med dem hele tiden.

Jeg synes det er så godt, at jeg allerede har preordered.
(Skulle have prøvet No Mans Sky inden jeg købte det - hold op det er kedeligt)
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf Vreki » tirs 23 aug 2016 14:44

Er det offline for tiden?
Jeg prøvede at logge på i aftes, men kunne kun spille tutorial
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf JFlindt » tirs 23 aug 2016 14:49

Vreki skrev:Er det offline for tiden?
Jeg prøvede at logge på i aftes, men kunne kun spille tutorial


Eller også er loadet lidt stort... jeg kunne heller ikke spille andet end tutorial i går
[Billede
JFlindt
Niveau 2
 
Indlæg: 124
By: Odense C


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf ikkNico » tirs 23 aug 2016 18:18

Tech-test er lukket indtil fredag, hvor den så holder åbent frem t.o.m søndag.


JFlindt skrev:Jeg har aldrig spillet det første Titanfall

Der har du sgu' misset et fantastisk spil.
Intet var ødelagt. Intet våben eller titan var overlegen.. Der var masser af nye gameplay ideer, som burncards, hundredvis af AI bots og titan-clock. Alle kampe var 2-i-1, og alt hvad man foretog sig byggede mod titanfall, så alle kunne være med og bidrage, lige fra den 5 årige nybegynder, til hardcore spillerne. Campere var næsten ikke eksisterende, og dem der var døde hurtigt.
Eneste minus var alt for lidt indhold. For få våben, for få titans, for få baner og for få gamemodes. Da Respawn endelig fik fyldt op 6 mdr efter release, var det for sent. Worldwide spillere udgjorde lige omkring 2000 spillere.

TF2 er et udemærket spil, men det er ikke et Titanfall. Det føles mere som COD MW ell. MW2, bare uden killstreaks, end som Titanfall
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf DefenzZ » ons 24 aug 2016 10:34

Er der nogle der ved hvad tid serverne åbner på fredag dansk tid?
DefenzZ
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Titanfall 2 åben Betatest, de næste 2 weekender

Indlægaf ikkNico » ons 24 aug 2016 16:51

Nye rygter fra en af de store Titanfall spillere (som nogle siger er til at stole på, men det kan alle jo komme og påstå). Titan clock er tilbage, og vil kunne ses i det færdige spil.
Det håber jeg meget passer.

Så kan de dygtige spillere fortsætte med at rive modstanderen rundt, og få masser af titans, mens de knap så dygtige også er garanteret en titan eller to, bare de spiller objektet, fx. bevigter punkt A i hardpoint.

Så mangler vi bare masser af minions.
Jeg elsker burn cards, den længere TTK og hastigheden i det første spil, men med de er ikke så nødvendige på de nye og mindre maps.


*edit*
Fandt feedback fra Respawn, hvor det bla. fremgår at vi spillede på et juni snapshot, og mange fejl og mangler er rettet i senere udgaver af spillet.
Derudover benytter man sig hverken af EA, MS eller Sonys servere, men en uafhængig udbyder; MultiPlay. det er nok grunden til, at vi bla. så datacentre i både Amsterdam og Frankfurt.

I kan selv læse hele herligheden her:
https://forums.titanfall.com/en-us/disc ... ses#latest
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron