Forum

PS+ spil for december afsløret

Snak om Playstation relaterede nyheder.

PS+ spil for december afsløret

Indlægaf tue69 » ons 30 nov 2016 19:57

https://blog.eu.playstation.com/2016/11 ... nies-more/

5 stk. til PS4, men absolut ikke noget der får mig til at springe tilbage på +. Hvad siger i?
Senest rettet af tue69 ons 30 nov 2016 23:37, rettet i alt 1 gang.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS+ spil for december afsløret

Indlægaf wMikkel » ons 30 nov 2016 20:03

Øv .. Det var da utroligt.
Jeg håber virkelig, at Sony en dag tilbyder et PS+ abonnement til halv pris, som giver en mulighed for at spille online, men skrotter alle de "gratis" spil man får.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: PS+ spil for december afsløret

Indlægaf Allanb » ons 30 nov 2016 20:12

Mon de kan afvikles på en alm. ps4 eller skal man opgradere til en Pro ;-)
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: PS+ spil for december afsløret

Indlægaf tue69 » ons 30 nov 2016 20:13

Allanb skrev:Mon de kan afvikles på en alm. ps4 eller skal man opgradere til en Pro ;-)



Ha ha - I dette tilfælde er 4K vist irrelevant.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS+ spil for december afsløret

Indlægaf Rytteren » ons 30 nov 2016 20:15

Fed omgang!
Har længe ville spille Stories og Invisible, Inc.
Havde set rygterne for nogle dage siden, om at du skulle komme på plus. Ville dog være for godt, så troede ikke på den. Men her er de :)

Alt andet er bare bonus!
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PS+ spil for december afsløret

Indlægaf Vreki » ons 30 nov 2016 20:16

Jeg får efterhånden aldrig prøvet PS+ spillene
Det havde ellers været oplagt for dem at lave lidt guf der kunne demonstrere PS4 plus eller PSVR, men det her er bare "nåh"

Det var fint med den slags da PS4 var ny og vi manglede spil, men sådan er der ikke længere.
Og hvis man er ny så er det et ganske rimeligt udvalg af kvalitets F2P spil, og ellers gode tilbud på ældre AAA titler.

Et PS+ uden spil til reduceret pris ville også passe mig fint.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS+ spil for december afsløret

Indlægaf Kimosabe » ons 30 nov 2016 20:18

Helt ligegyldig måned. Heller ikke noget der på nogen måde ville få mig til at tegne et abonnement hvis jeg ikke havde det.
Kimosabe
Niveau 4
 
Indlæg: 646


Re: PS+ spil for december afsløret

Indlægaf Rytteren » ons 30 nov 2016 20:21

Vreki skrev:Jeg får efterhånden aldrig prøvet PS+ spillene
Det havde ellers været oplagt for dem at lave lidt guf der kunne demonstrere PS4 plus eller PSVR, men det her er bare "nåh"


Har hørt rygter om at de ved psx, ændre til 2 ps4 1 ps3 1 psvr og 2 vita

Vreki skrev:Og hvis man er ny så er det et ganske rimeligt udvalg af kvalitets F2P spil, og ellers gode tilbud på ældre AAA titler.


Enig. Syntes Sony er dårlige til at promovere disse spil på ps4.

Vreki skrev:Et PS+ uden spil til reduceret pris ville også passe mig fint.


Tror Sony faktisk ville tjene flere penge ved at lave en sådan reduceret "online only mode". Der er MANGE der ikke har ps+, som gerne vil spille online.. Igen dette er kun gisninger..
Spørgsmålet er dog, om for mange ville gå fra den "dyre" løsning, til den billige..

Selv er spillene i ps+ ikke det jeg kommer for. Derimod er de mange rebatter man for ekstra, noget jeg bruger meget. Så det tjener sig hjem for mit vedkommende.. Så er online og ps+spil en bonus. Men nu kan jeg også lide mange af disse download only spil.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PS+ spil for december afsløret

Indlægaf Jb » ons 30 nov 2016 20:33

Stories er faktisk ganske glimrende hvis man er til en slags "budget" diablo. Charmerende historie og måden den fortælles på. Hack n slash med upgrades og loot. Jeg hyggede mig gevaldigt da jeg købte det i sin tid. Tager vel en 6 timer at køre den ene story path igennem. Der er flere forskellige retninger alt efter hvilke valg man foretager sig. Har egentlig tænkt på at starte New game plus op

Sendt fra min SM-G930F med Tapatalk
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: PS+ spil for december afsløret

Indlægaf Chaui » ons 30 nov 2016 20:37

Utroligt de kan blive ved med at slynge ligegyldige spil afsted hver måned. Og ja alle disse små spil er ikke dårlige, men når nu man spiller få timer på sin playstation i ugen, så skal man altså vælge de spil man bruger tid på med omhu.

Men jeg håber da de bliver ekstremt rige på deres ps+ service, for der er da ingen kunder der får noget af særlig værdi, udover at spille online i spil man allerede har brugt penge på, og som burde være gratis som det var før i tiden.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Re: PS+ spil for december afsløret

Indlægaf ikkNico » ons 30 nov 2016 21:04

Invisible Inc har jeg været ved at købe et par gange, så det er fint for mig. Color Guardians ligner klassisk platformer, det skal man (næsten) aldrig kimse af.

Når det er sagt, så ville en kvalitets julegave virkelig klæde Sony, fx Killzone eller Order 1886
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: PS+ spil for december afsløret

Indlægaf Da Senzai » ons 30 nov 2016 22:29

Invisible Inc, skulle være rigtigt godt. Jeg er mere end tilfreds med mit ps+ abonnement.

Jeg har aldrig brugt så få penge på spil som siden, jeg har fået en Ps4.

Jeg er overrasket over, hvor mange der hellere vil have billigere abbo end gratis spil. Mine to mest spillede spil, Rocket League og PvZGW har jeg fået med plus og hvad koster Det?, Ca. 30 om Måneden?
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: PS+ spil for december afsløret

Indlægaf Erroneus » ons 30 nov 2016 23:07

Glimrende måned. 5 spil til PS4, fem!

Stories: The Path of Destinies er en fin fin action-RPG. Invisible, Inc. er et af de bedste spil udgivet i 2016, hvis man er til stealh og spil med udfordring. Det er fra Klei, der også stod bag Don't Starve og Mark of the Ninja.
Hyper Void ser ikke dumt ud, hvis man er til arkade shooters, men det er naturligvis ikke en genre som er for alle.
Tiny Troopers Join Ops er meeeh, men Color Guardians liger en fornuftig platformer.

Som jeg ser det, passer sådan spil netop fint til Plus. Det er spil som man kan bruge et par timer på hver, måske lidt mere på nogle enkelte af dem. På den måde får man spillet en masse forskellige spil og genre.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS+ spil for december afsløret

Indlægaf tue69 » ons 30 nov 2016 23:38

Erroneus skrev:Glimrende måned. 5 spil til PS4, fem!

Stories: The Path of Destinies er en fin fin action-RPG. Invisible, Inc. er et af de bedste spil udgivet i 2016, hvis man er til stealh og spil med udfordring. Det er fra Klei, der også stod bag Don't Starve og Mark of the Ninja.
Hyper Void ser ikke dumt ud, hvis man er til arkade shooters, men det er naturligvis ikke en genre som er for alle.
Tiny Troopers Join Ops er meeeh, men Color Guardians liger en fornuftig platformer.

Som jeg ser det, passer sådan spil netop fint til Plus. Det er spil som man kan bruge et par timer på hver, måske lidt mere på nogle enkelte af dem. På den måde får man spillet en masse forskellige spil og genre.


Det er selvfølgelig også en god måde at tænke på. Mine timer i døgnet er dog ikke så mange at jeg spiller for at spille en masse forskelligt, det værende spil eller genrer, der ikke rigtigt siger mig det store, så min indgangsvinkel er nok lidt anderledes.

Jeg synes ikke der er noget fedt denne måned, mens de foregående måneder til gengæld har været stærke.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS+ spil for december afsløret

Indlægaf Vreki » ons 30 nov 2016 23:48

Da Senzai skrev:Invisible Inc, skulle være rigtigt godt. Jeg er mere end tilfreds med mit ps+ abonnement.

Jeg har aldrig brugt så få penge på spil som siden, jeg har fået en Ps4.

Jeg er overrasket over, hvor mange der hellere vil have billigere abbo end gratis spil. Mine to mest spillede spil, Rocket League og PvZGW har jeg fået med plus og hvad koster Det?, Ca. 30 om Måneden?


Jeg mener nu ikke PvZ har været et plus spil, det var EA det gjorde det gratis i en periode.

Rockey League er godt, men der er langt mellem spil af den kvalitet.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster