Forum

Ghost recon wildlands beta

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Ghost recon wildlands beta

Indlægaf ikkNico » tors 16 feb 2017 22:12

Godt fundet, den er hermed smidt på forsiden :)
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Ghost recon wildlands beta

Indlægaf Sethos » fre 24 feb 2017 13:56

Syntes faktisk spillet er udmærket. Ikke fordi det i sig selv er noget helt vildt særligt, men fordi det rammer en god balance, for mig, mellem det taktiske og muligheden for 'action'. Man får også rig mulighed for at se en masse områder, solid customization og at det er bygget op omkring co-op.

Selvfølgelig kan man nævne problemerne i flæng, så som virkelig middelmådig følelse af køretøjer, sær helikopter styring, uendelig reinforcements hvis man ikke har ryddet et område, klassisk kedeligt Ubisoft™ indsamling af ting, forholdsvis ensformige missioner, lidt ligegyldig AI, højere sværhedsgrader sender de bare helikoptere ind konstant hvilket er tyndt osv.

Men kan faktisk godt abstrahere fra det, fordi jeg syntes kerne elementerne fungere fint. Helt klart en titel jeg skal have.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: Ghost recon wildlands beta

Indlægaf ikkNico » lør 25 feb 2017 19:38

Jeg synes godt open world "genren" trænger til en god gang power of the cloud snart.

GRTW er måske ikke livløs, men det lider i den grad af open world syndromet. Det er et stort genbrug af assets. Det er de samme NPCere og biler man ser igen og igen. Spejder man en lokation på lang afstand, er den helt tom for folk og liv. Så kommer man lige 2-300 meter tættere på, og så er der fuld af mennesker, biler og fjender.
Det er hvad konsollerne kan klare. Uden at have spillet det, ved jeg allerede at det bliver det samme på Pro ... bare i marginal bedre opløsning, og det er sgu' ærligt talt en smule sørgeligt.

Når vi nu ikke kan blive fri for det nytteløse grafik/opløsnings kapløb på konsollerne, så ville jeg ønske, at udviklerne ville tage i skyen i brug. lad skyen håndtere alle NPCere, på alle afstande. Lad den styre vejret, musik og ikke mindst radio stationerne, så vi ikke skal høre de samme 3 teaterstykker igen og igen (i GRW er det; bossy women, radivært på coke og en præst). Så kan konsollen selv streame textures og stå for kontrollen.
Power of cloud ... Den er klar til brug. Sæt igang.

Ellers hygger jeg mig OK med GRW, men jeg kan godt mærke, at det er i fare for at blive ensformigt
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Ghost recon wildlands beta

Indlægaf Schmidty » lør 25 feb 2017 20:53

ikkNico skrev:Jeg synes godt open world "genren" trænger til en god gang power of the cloud snart.

GRTW er måske ikke livløs, men det lider i den grad af open world syndromet. Det er et stort genbrug af assets. Det er de samme NPCere og biler man ser igen og igen. Spejder man en lokation på lang afstand, er den helt tom for folk og liv. Så kommer man lige 2-300 meter tættere på, og så er der fuld af mennesker, biler og fjender.
Det er hvad konsollerne kan klare. Uden at have spillet det, ved jeg allerede at det bliver det samme på Pro ... bare i marginal bedre opløsning, og det er sgu' ærligt talt en smule sørgeligt.

Når vi nu ikke kan blive fri for det nytteløse grafik/opløsnings kapløb på konsollerne, så ville jeg ønske, at udviklerne ville tage i skyen i brug. lad skyen håndtere alle NPCere, på alle afstande. Lad den styre vejret, musik og ikke mindst radio stationerne, så vi ikke skal høre de samme 3 teaterstykker igen og igen (i GRW er det; bossy women, radivært på coke og en præst). Så kan konsollen selv streame textures og stå for kontrollen.
Power of cloud ... Den er klar til brug. Sæt igang.

Ellers hygger jeg mig OK med GRW, men jeg kan godt mærke, at det er i fare for at blive ensformigt


Præcis nogle af de ting, som jeg er bange for med GRW. På det seneste er jeg fået lidt død i open world-genren, selvom det engang var min favorit. Jeg synes nemt det kan blive for ensformigt, og nogle gange også uoverskueligt med alle de ting man kan lave (men som dog ofte minder om hinanden). :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059

+1

Re: Ghost recon wildlands beta

Indlægaf ikkNico » søn 26 feb 2017 14:29

nogen der har fundet ud af, hvad de forskellige playstyle dækker over?
Jeg startede som Ghurka, men er nu Commando. Jeg har bare ingen ide om hvorfor.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Ghost recon wildlands beta

Indlægaf Krede1972 » søn 26 feb 2017 16:11

ikkNico skrev:nogen der har fundet ud af, hvad de forskellige playstyle dækker over?
Jeg startede som Ghurka, men er nu Commando. Jeg har bare ingen ide om hvorfor.


Det dækker vel i bund og grund over hvordan man dræber sine fjender. Spiller man som en Ninja og dræber alle sine fjender lydløst og uden andre opdager det, eller går man all-in Rambo-style og sprænger alt i luften, kaster granater og bruger en riffel uden lyddæmper.

Om man bliver kaldt det ene eller andet er vel et eller andet sted ligegyldigt, men hvad man ender ud med handler om hvor meget "larm" man laver.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Ghost recon wildlands beta

Indlægaf ikkNico » søn 26 feb 2017 18:15

Det var også min tanke på, men hvad dækker Gurka eller Barrakhan så over?
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Ghost recon wildlands beta

Indlægaf Krede1972 » man 27 feb 2017 14:16

ikkNico skrev:Det var også min tanke på, men hvad dækker Gurka eller Barrakhan så over?


Ikke for at nedgøre dit spørgsmål (som jeg ikke kan svare direkte på), men er det ikke ligegyldigt om man bliver kaldt det ene eller andet?

Man spiller vel som man nu en gang gør.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Ghost recon wildlands beta

Indlægaf ikkNico » man 27 feb 2017 14:58

Jo bevares, men nu var jeg bare blevet nysgerrig
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Ghost recon wildlands beta

Indlægaf Krede1972 » man 27 feb 2017 15:00

ikkNico skrev:Jo bevares, men nu var jeg bare blevet nysgerrig


Det store internet afslører at andre end dig har stillet samme spørgsmål, men at svaret indtil videre må blæse i vinden over Wildlands ;-)
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster