Forum

PS4 System Update 4.5 Beta

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Cena » lør 04 feb 2017 11:51

Er spændt på hvor stor effekt det får på ikke opdaterede spil. Om vi snakker 5-10% i boost på fps eller om det er mere?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Erroneus » lør 04 feb 2017 13:07

De første videoer er ude, og der snakker vi meget mere.

Rainbow Siege som prøver at ramme 60 FPS, ligger og rammer 90-100FPS, da man kan slå vsync fra i spillet. Det vil naturligvis svinge fra spil til, men der er også videoer af spil som ikke rammer 30FPS ordenligt, f.eks. Just Cause 3, AC:Unity og Bloodborne, som så rammer 30 FPS perfekt nu.

Jeg tænker Digitalfoundry er i fuld gang med at teste, så det bliver spændende at se fra nogle professionelle.

Det er naturligvis bedre at spil får officiel PS4 Pro support og det er jo noget som nye spil skal have, men for de ældre spil som aldrig får sig en patch, så er det her super fedt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Cena » lør 04 feb 2017 13:44

Erroneus skrev:De første videoer er ude, og der snakker vi meget mere.

Rainbow Siege som prøver at ramme 60 FPS, ligger og rammer 90-100FPS, da man kan slå vsync fra i spillet. Det vil naturligvis svinge fra spil til, men der er også videoer af spil som ikke rammer 30FPS ordenligt, f.eks. Just Cause 3, AC:Unity og Bloodborne, som så rammer 30 FPS perfekt nu.

Jeg tænker Digitalfoundry er i fuld gang med at teste, så det bliver spændende at se fra nogle professionelle.

Det er naturligvis bedre at spil får officiel PS4 Pro support og det er jo noget som nye spil skal have, men for de ældre spil som aldrig får sig en patch, så er det her super fedt.


Fedt. Skal ind på youtube og tjekke lidt ud :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Schmidty » man 06 feb 2017 19:46

Rytteren skrev:@Rechain. Ja det ser ikke godt ud!
Ikke meget der på "listen" der for mig til at sige "wow" til denne update. Dog for man slettet lidt fra listen.. Dog glad for at man nu kan uploade saves til skyen/HDD, fra spillets ikon i menuen, fremfor at skulle ind i indstillinger.

Følgenede mangler endnu, for mit vedkommende.
- Notificationer tilbage som FØR denne update (se Rechains fine billeder)
- skift af navn
- pins af apps/spil på menuen
- forskellige sorteringsmuligheder/mappeløsninger for trofælisten
- autosync af trofæer (selvom det går pænt hurtigt)
- flere sorterings/grupperinger af biblioteket
- fjernelse/sletning af demoer, beta mm. i biblioteket
- Ps1spil og evt pspspil
- trofæer til ps1spil (og psp)

Man bliver aldrig tilfreds.


Ja skift af navn kunne være super lækkert. Hvis ikke det er muligt at ændre selve ens ID, kunne man evt. gøre som andre steder, hvor man så kan ændre, hvilket navn man viser udadtil. Altså så man har et kontonavn og et brugernavn. Dét samt muligheden for at slette et spil fra trofælisten - og ikke kun fjerne det - er vist det eneste, som jeg synes der mangler pt.
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Rytteren » tirs 07 feb 2017 11:12

Du kan godt slette spil, fra trofælisten. Du må bare ikke have optjent trofæer fra spillet :-P
Men hvorfor slette dem? Hat man fået dem, gør de vel det de skal?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Slimjay DK » tirs 07 feb 2017 15:58

Rytteren skrev:Du kan godt slette spil, fra trofælisten. Du må bare ikke have optjent trofæer fra spillet :-P
Men hvorfor slette dem? Hat man fået dem, gør de vel det de skal?


Der er nogle gange man få sat et spil på man ikke gider at spille mere efter 5 min, og som man ikke ønsker skal indgå i en statistik :) men det kan så ikke fjernes da man allerede har fået en Trophy ved at klare en tutorial :mrgreen:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Schmidty » tirs 07 feb 2017 18:12

Slimjay DK skrev:
Rytteren skrev:Du kan godt slette spil, fra trofælisten. Du må bare ikke have optjent trofæer fra spillet :-P
Men hvorfor slette dem? Hat man fået dem, gør de vel det de skal?


Der er nogle gange man få sat et spil på man ikke gider at spille mere efter 5 min, og som man ikke ønsker skal indgå i en statistik :) men det kan så ikke fjernes da man allerede har fået en Trophy ved at klare en tutorial :mrgreen:


This :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Rytteren » tirs 07 feb 2017 21:22

Slimjay DK skrev:
Rytteren skrev:Du kan godt slette spil, fra trofælisten. Du må bare ikke have optjent trofæer fra spillet :-P
Men hvorfor slette dem? Hat man fået dem, gør de vel det de skal?


Der er nogle gange man få sat et spil på man ikke gider at spille mere efter 5 min, og som man ikke ønsker skal indgå i en statistik :) men det kan så ikke fjernes da man allerede har fået en Trophy ved at klare en tutorial :mrgreen:


Men så bliver systemet vel inkommensurabel. Man kan så selvfølgelig diskutere om det er personligt, eller for fællesskabet.
Men sony kan ikke vinde i dette. Folk bliver glade for at kunne slette, men sure når de ved en fejl, har slettet deres platintrofæ.

Tror dog faktisk slet ikke sony kan lave et system, der kan slette trofæer. De kan jo ikke engang ændre PSN navne :D
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Cena » tirs 07 feb 2017 23:04

Alternativt må man skjule trofæet omend det er irriterende i ens egen liste :) Det gør jeg med cod spil som kun købes for MP.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf morfar » ons 08 feb 2017 00:34

Cena skrev:Alternativt må man skjule trofæet omend det er irriterende i ens egen liste :) Det gør jeg med cod spil som kun købes for MP.


Yes, men det er kun kosmetisk. Har du fået bare 1 trofæ, så tæller spillet i statistikken.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Cena » ons 08 feb 2017 06:52

morfar skrev:
Cena skrev:Alternativt må man skjule trofæet omend det er irriterende i ens egen liste :) Det gør jeg med cod spil som kun købes for MP.


Yes, men det er kun kosmetisk. Har du fået bare 1 trofæ, så tæller spillet i statistikken.


Det tæller da ikke med på feks psn profiles hvis du skjuler det, gør det?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf ScrewfaceBA » ons 08 feb 2017 18:59

Jeg er completionist og går selv efter 100% i alle spil men hvis folk bare kunne slette spil og trophies left & right fordi de ikke gider det spil og/eller ikke kan gennemføre det så ville alle jo nemt kunne opnå en 100% completion rate.
Billede
ScrewfaceBA
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Vejle


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf glyr » ons 08 feb 2017 21:59

ScrewfaceBA skrev:Jeg er completionist og går selv efter 100% i alle spil men hvis folk bare kunne slette spil og trophies left & right fordi de ikke gider det spil og/eller ikke kan gennemføre det så ville alle jo nemt kunne opnå en 100% completion rate.


Wau.. du er for sej !
Har kun set noget der ligner en gang før... Var det JanR ?
Vildt.......... :)
Billede
glyr
Niveau 5
 
Indlæg: 896
By: South Harbor


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Slimjay DK » fre 10 feb 2017 20:11

ScrewfaceBA skrev:Jeg er completionist og går selv efter 100% i alle spil men hvis folk bare kunne slette spil og trophies left & right fordi de ikke gider det spil og/eller ikke kan gennemføre det så ville alle jo nemt kunne opnå en 100% completion rate.



Ja, man så er kunsten jo at man har flere hundrede spil der står 100% ved og ikke kun 8 :lol:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Bthoegersen » lør 11 feb 2017 02:29

Slimjay DK skrev:
ScrewfaceBA skrev:Jeg er completionist og går selv efter 100% i alle spil men hvis folk bare kunne slette spil og trophies left & right fordi de ikke gider det spil og/eller ikke kan gennemføre det så ville alle jo nemt kunne opnå en 100% completion rate.



Ja, man så er kunsten jo at man har flere hundrede spil der står 100% ved og ikke kun 8 :lol:



Sådan vil det ikke hænge sammen. Det vil altid være 100% som er det interessante. Fx i overwatch, handler det ikke om hvor mange spil du har spillet, men hvor god du er til de spil du har spillet. derfor ændre du gamet til ikke hvor meget ud har spillet, men hvor god du er til det du har spillet.
Bthoegersen
Niveau 2
 
Indlæg: 163
By: København Ø


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron