Forum

PS4 System Update 4.5 Beta

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Slimjay DK » lør 11 feb 2017 13:36

Det er jo netop sådan det hænger sammen. Hvis man går efter Trophies, så vil det jo altid være, som du selv skriver, det der er 100% gennemført der er interessant, jo flere jo bedre.

Jeg taber dig helt på "Overwatch" jeg forstår simpelthen ikke hvad du skriver og hvad det har med Trophies at gøre ?? at jeg spiller 7000 timer på Overwatch ændre da ikke hvor god jeg er til andre spil ?? og det ændre da ikke gamet for andre spil ??

Jeg synes det kunne være interessant at få en timer på spillene, så man kan se hvor mange timer folk har spillet spillene, fordelt på hvor mange timer der har været aktivitet og hvor mange timer man har stået i pause :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Slimjay DK » ons 08 mar 2017 15:32

Så skulle det være i morgen at vi får system update 4.5 ..

https://blog.eu.playstation.com/2017/03 ... d-to-know/

:)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Cena » ons 08 mar 2017 15:43

Slimjay DK skrev:Så skulle det være i morgen at vi får system update 4.5 ..

https://blog.eu.playstation.com/2017/03 ... d-to-know/

:)


Fedt mand! Jeg har været med i Beta. Jeg har ikke prøvet så mange spil som ikke har fået en Pro update - men et spil som Lords of the Fallen blev spilbart med boost mode - men det gjorde ikke at ændrede på at det er et lorte spil! :lol:

En ting jeg ikke er fan af er det nye måde notifikationer håndteres på hvor alt havner i bunke! :(
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Erroneus » ons 08 mar 2017 17:26

Woav er godt nok gået hen og blevet en stor opdatering, lækkert!
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Vreki » tors 09 mar 2017 09:39

Det havde været rart hvis de havde været så forudseende at lave mere end een USB bort på bagsiden af PS4 Pro, siden de vidste at der kom ekstern harddisk support.

Nu kommer PSVR ejere alligvel til at have en ledning ragende ud foran, eller også skal man have gang i et USB HUB hvis det kan performe tilfredsstillende.

Der er dog een mulighed der kunne blive interessant nu: Et SSD som systemdrev, og så ekstern harddisk til spil.
Om ikke andet kunne det være godt for opstartstiden.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Cena » tors 09 mar 2017 11:37

Vreki skrev:Det havde været rart hvis de havde været så forudseende at lave mere end een USB bort på bagsiden af PS4 Pro, siden de vidste at der kom ekstern harddisk support.

Nu kommer PSVR ejere alligvel til at have en ledning ragende ud foran, eller også skal man have gang i et USB HUB hvis det kan performe tilfredsstillende.

Der er dog een mulighed der kunne blive interessant nu: Et SSD som systemdrev, og så ekstern harddisk til spil.
Om ikke andet kunne det være godt for opstartstiden.


Jeg savner virkelig også flere USB porte :( Den kunne tilgives på den første PS4. Men på både PRO og Slim burde man virkelig have sat flere i end bare at tilføje en enkelt bag på!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+1

Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Rena » tors 09 mar 2017 11:46

Glæder mig til at, installere Horizon Zero Dawn på min 4TB Ext HDD men trist at, PS4 ikke har mere end 2 USB Port
Billede
Rena
Niveau 6
 
Indlæg: 1424

+1

Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf morfar » tors 09 mar 2017 12:13

Cena skrev:
morfar skrev:
Cena skrev:Alternativt må man skjule trofæet omend det er irriterende i ens egen liste :) Det gør jeg med cod spil som kun købes for MP.


Yes, men det er kun kosmetisk. Har du fået bare 1 trofæ, så tæller spillet i statistikken.


Det tæller da ikke med på feks psn profiles hvis du skjuler det, gør det?


Det tæller stadig i statistikken i den forstand, at et spil med 1% completion trækker ned i din overall completion rate. Også selvom du skjuler spillet med 1%.

Jeg vil anbefale at man tester sine spil på sin us account først, hvis man er i tvivl om det er noget man gider spille.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Cena » tors 09 mar 2017 12:19

morfar skrev:Det tæller stadig i statistikken i den forstand, at et spil med 1% completion trækker ned i din overall completion rate. Også selvom du skjuler spillet med 1%.

Jeg vil anbefale at man tester sine spil på sin us account først, hvis man er i tvivl om det er noget man gider spille.


Det var jeg faktisk ikke klar over - så tak for den opklaring.

Det er ikke fordi jeg går vanvittigt meget op i det, men det irriterer mig bare at et lorte spil trækker ned i statistikken. Så fremover kunne det være jeg skulle bruge den metode med US account :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Vreki » tors 09 mar 2017 12:21

Rena skrev:Glæder mig til at, installere Horizon Zero Dawn på min 4TB Ext HDD men trist at, PS4 ikke har mere end 2 USB Port


Jeg tror jeg ender med et USB HUB når det bliver aktuelt.
Men jeg venter lidt til andre folk har gjort deres erfaringer med Hubs og eksterne harddiske til PS4 Prod.
Der blev godt nok hurtigt trangt på min 1TB HD, men med lidt behændighed kan jeg godt holde det kørende et stykke tid endnu.

Og selv om det betyder en ekstern boks eller to, så er det nu rart at man kan udvide pladsen uden at skulle geninstallere hele lortet plus en halv snes profiler med savegames.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Erroneus » tors 09 mar 2017 12:33

Jeg mener bestemt at folk har konstateret at en USB hub ikke virker med eksterne drev og PS4. Systemet kan se der er en hub imellem og tillader det ikke, pga. beskyttelse af data flow.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Vreki » tors 09 mar 2017 12:36

Erroneus skrev:Jeg mener bestemt at folk har konstateret at en USB hub ikke virker med eksterne drev og PS4. Systemet kan se der er en hub imellem og tillader det ikke, pga. beskyttelse af data flow.


Ævs.
Nå, det vil vise sig, jeg har som sagt ikke travlt.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Vreki » fre 10 mar 2017 09:17

Jeg nåede lige at lave en kort test med 3D Bluray og PSVR.
Teknisk set virker det fint, men jeg blev også mindet om hvorfor 3D fjernsyn aldrig rigtigt slog igennem.

Live-action film kommer til at ligne de gammeldags dukketeatere med pap-figurer. Der er måske dybde i billede, men alle personer osv ser utroligt flade ud.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+1

Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Cena » fre 10 mar 2017 09:18

Vreki skrev:Jeg nåede lige at lave en kort test med 3D Bluray og PSVR.
Teknisk set virker det fint, men jeg blev også mindet om hvorfor 3D fjernsyn aldrig rigtigt slog igennem.

Live-action film kommer til at ligne de gammeldags dukketeatere med pap-figurer. Der er måske dybde i billede, men alle personer osv ser utroligt flade ud.


Jeg har et 3D tv og har 3D måske 5 gange af samme årsag som du nævner. Jeg skulle have købt et 4K i stedet dengang #-o
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Erroneus » fre 10 mar 2017 09:52

Jeg har stadigvæk Gravity 3D liggende, som jeg aldrig har fået set i 3D, så det skal jeg vist lige have prøvet af, fordi den skulle være vild i 3D.

Ud over support for Bluray 3D via PS VR, så skulle cinematic mode også være forbedret, da det kører i højere opløsning nu, hvis man kører i small eller medium, så det skal da lige prøves af.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron