Forum

PS4 System Update 4.5 Beta

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Schmidty » fre 10 mar 2017 13:20

Jeg ved ikke om det først er kommet nu, men jeg har i hvert fald lige fundet en smart ting, som jeg først har lagt mærke til nu.

Hvis man trykker på options på et spil i menuen kan man nu uploade/downloade gemte data. Utroligt smart i stedet for at skulle ind i alle mulige undermenuer samtidig med, at den nye funktion giver et bedre overblik over, hvad man har uploadet i det pågældende spil :)
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Erroneus » fre 10 mar 2017 15:55

Det er nyt for 4.5, men ja det er dejligt det er blevet tilføjet.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Rechain » fre 10 mar 2017 19:19

Var skeptisk med det nye rod i meddelelser ved kun at vise den samlede liste, men man kan da trykke på OPTIONS og vælge downloads/uploads separat for en smule sortering + slette. Dog er det et kritik punkt at man ikke kan rydde op i hele listen man ser som standard.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: PS4 System Update 4.5 Beta

Indlægaf Vreki » lør 08 apr 2017 14:55

Lige en opdatering angående eksterne drev.
Jeg har nu tilsluttet en 500GB USB harddisk til min PS4 Pro, og umiddelbart ser det ud til at fungere fint i hver fald under selve spillene.
Om det har nogen betydning for installationstid osv har jeg ikke rigtigt nogen fornemmelse for.

Pudsigt nok er den HD der sidder i den eksterne disk den gamle 500GB fra min PS4 Classic, som jeg udskiftede med den 2TB disk som oprindeligt sad i dette eksterne drev. Full circle :D

Men det er helt plug-n-play, PS4 detektere drevet og tilbyder at formatere det. Og bagefter får jeg muligheden for at flytte eksisterende spil over på den eksterne.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307

+2

Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron