Forum

Injustice 2 Beta

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Injustice 2 Beta

Indlægaf Slimjay DK » fre 20 jan 2017 12:48

Det er nu muligt at skrive sig op :)

PS4 & Xbox One

https://beta.injustice.com/
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Injustice 2 Beta

Indlægaf Hasani94 » fre 20 jan 2017 13:30

Done! Tak :)
Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn - Server: ODIN (EU) - Behemoth (US)
Billede
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 752


Re: Injustice 2 Beta

Indlægaf Da Senzai » fre 20 jan 2017 17:31

Ed Boon skylder mig stadigvæk 1500 kroner.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Injustice 2 Beta

Indlægaf Xipn » fre 20 jan 2017 18:44

Fedt tak :D
Xipn
Niveau 2
 
Indlæg: 113


Re: Injustice 2 Beta

Indlægaf Da Senzai » lør 21 jan 2017 11:07

Nu har jeg også skrevet mig op! :D

Jeg håber, at Lobo og Shazam er med - det er mine yndlingsfigurer fra DC og de har sjovt nok én ting til fælles! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Injustice 2 Beta

Indlægaf Da Senzai » tirs 02 maj 2017 10:46

Udgivelsen nærmer sig snart og jeg overvejer lidt at springe på fordi, at jeg ikke har spillet et Fighting Game i 100 år. Jeg tjekkede lige Rosteret og der er vitterligt ingen figurer, jeg gider spille som.

Er det virkeligt rigtigt, at hverken Shazam eller Lobo er med denne her gang? De var endda begge to med i etteren. Hvad sker der?

Jeg håber, jeg tager fejl.

Ellers må jeg spillede Captain Cold som en Joke. Jeg gider bare ikke rigtigt give 500 kroner for spillet, når man ikke engang kan være Lobo eller Shazam.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Injustice 2 Beta

Indlægaf HrDanish » tirs 02 maj 2017 16:19

Da Senzai skrev:Udgivelsen nærmer sig snart og jeg overvejer lidt at springe på fordi, at jeg ikke har spillet et Fighting Game i 100 år. Jeg tjekkede lige Rosteret og der er vitterligt ingen figurer, jeg gider spille som.

Er det virkeligt rigtigt, at hverken Shazam eller Lobo er med denne her gang? De var endda begge to med i etteren. Hvad sker der?

Jeg håber, jeg tager fejl.

Ellers må jeg spillede Captain Cold som en Joke. Jeg gider bare ikke rigtigt give 500 kroner for spillet, når man ikke engang kan være Lobo eller Shazam.


Lobo kommer med 99 % sikkerhed ikke. Boon har nævnt at ingen dlc fra Injustice 1 ville komme med igen som dlc, og siden den fulde roster er fremme nu, så er det vist løbet der er kørt der.

Shazam forventer de fleste vist kommer som et premium skin til Black Adam (samme moves, men ny voiceover, skin og sådan), men meget lidt er blevet nævnt omkring hvilke premium skills der kommer.

Hvis ikke Shazam kommer som et premium skin så er der naturligvis en chance igennem dlc, men nok ikke den store chance da han er død i injustice universet.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Injustice 2 Beta

Indlægaf Da Senzai » ons 03 maj 2017 08:07

Det synes jeg bare ikke er okay!

Nu har jeg spillet ham i både MKvsDC og Injustice! Det svarer lidt til at Ryu ikke er med i Street Fighter, Scorpion ikke er med i MK, Paul ikke er med Tekken, Kyo ikke er med King of Fighters, Ragna ikke er med BlazBlue, Akira ikke er med i Virtua Fighter, Misturugi ikke er med i Soul Calibur eller, at Hayabusa ikke er med i Dead or Alive!!

Ville det heller være okay? Ej, DET TROR JEG NOK IKKE, AT DET VILLE!!

NO CAPTAIN MARVEL, NO BUY!!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron