Forum

RYGTE: Modern Warfare 2 remastered

Snak om Playstation relaterede nyheder.

RYGTE: Modern Warfare 2 remastered

Indlægaf ikkNico » søn 26 feb 2017 14:04

Det er kun et rygte. Ingen konkrete twwets eller reddit tråde, bare et vagt "ifølge flere kilder".

According to several gaming insiders from Twitter and Reddit, Modern Warfare 2 Remastered could be coming as either a stand-alone title or alongside Call of Duty 2017.


Jeg fik aldrig prøvet MWR, men når jeg ser videoer og feedback på nettet, er det tydeligt, at det ikke var et rent remaster. Netkoden er ændret, der er nye menuer, ændret HUD og supply drops. Det samme vil sandsynligvis gøre sig gældende for en eventuel MW2R, og så er det ikke det samem spil som for 7 år siden, hvilket er skidt i min bog.
Spørgsmålet er selvfølgelig om Activison gentager finten med at låse spillet til COD 2017s disc

Kilde: https://levelcamp.com/article/559/activ ... remastered
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: RYGTE: Modern Warfare 2 remastered

Indlægaf Erroneus » søn 26 feb 2017 15:03

Hvis de gør det, så laver de helt sikkert samme finte. De har brug for alle tricks i deres bog for at holde COD relevant.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: RYGTE: Modern Warfare 2 remastered

Indlægaf Cena » søn 26 feb 2017 15:19

Erroneus skrev:Hvis de gør det, så laver de helt sikkert samme finte. De har brug for alle tricks i deres bog for at holde COD relevant.


Enig med Erroneus. Det bliver præcis samme stunt igen hvis der kommer MW2 remastered - medmindre det kommende COD bliver en KÆMPE succes når det annonceres, modsat hvordan IW blev modtaget.

I år var Activision nærmest tvunget til den løsning, da de godt kunne fornemme på modtagelsen af den første IW trailer, var det værste de nogensinde havde oplevet. Havde de ikke valgt den løsning er jeg ret overbevist om IW havde blevet den salgsmæssigt største skuffelse siden COD's begyndelse.

Jeg har ikke set nogle salgstal - men tror på at IW's salg blev reddet af MWR remastered. Jeg kender personligt ret mange som kun købte IW fordi det var tvunget fordi de ville spille MWR.

@Nico
Der er virkelig mange der blev pissed over b.la. indførslen af supply drops i MWR. For de følte de var blevet lovet en remastered - kun med bedre opløsning osv. Men Activision ser $$$ alle steder hvor de kan og det kan man ikke fortænke dem i.
Lur mig om ikke de har salgt en hel del supply drops selvom communitet brokker sig over det!

Men Activision skal til at kigge sig over skulderen, da de ikke længere er i den position de har været. For første gang i 7-8 år er COD ikke mit meste MP spil mere. Spil som BF1 og Titanfall 2 er for mig langt sjovere. Spil som Overwatch får også mange roser med på vejen på nettet. For mig er Call of Duty ikke længere ubestridt nr. 1.
Stod jeg i morgen og skulle vælge om jeg ville have det næste BF eller COD ville jeg HELT KLART hellere have BF.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+2

Re: RYGTE: Modern Warfare 2 remastered

Indlægaf Sethos » søn 26 feb 2017 15:58

Glæder mig til at se deres næste krampetræk for at forblive relevante, fordi denne nostalgi bølge holder nok ikke længe, slet ikke når de ødelægger den ved netop ikke at lade dem forblive rigtige remasters.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859

+1

Re: RYGTE: Modern Warfare 2 remastered

Indlægaf tue69 » søn 26 feb 2017 18:52

Jeg er helt enig i stort set alt ovenstående. Det eneste der overrasker mig er at Activision endnu ikke har frigivet MWR som stand alone spil. Mit stille håb er at det har floppet i sådan en grad at Activision ikke har noget marked for det.

At de forsøger med et MW2R kommer ikke bag på mig. Der kommer med garanti også in game køb og alt muligt andet nutidsidioti ind over.
Billede
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: RYGTE: Modern Warfare 2 remastered

Indlægaf Erroneus » søn 26 feb 2017 19:29

Jeg tænker de nok skal udgive det standalone, men jeg tror de venter til sen forår eller sommeren, så de sender et signal om at man skal vente lang tid på standalone udgaven af de her remasters.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: RYGTE: Modern Warfare 2 remastered

Indlægaf ikkNico » søn 26 feb 2017 21:21

Jep, tror også vi ser MWR som stand-alone tidligst til april, og måske endda gemt som annoncering til E3 og efterfølgende salg i de lidt døde sommermåneder
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar


Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster