Forum

Marvel Heroes Omega!

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Vreki » lør 22 apr 2017 23:21

Da Senzai skrev:
Okay, jeg slog det lige op. En Diablo Character (Necromancer) koster 20 dollars. Der var også andet nyt content i Necromancer pakken, men der bliver også added nyt Content til Marvel en gang imellem.

Når jeg googler det får jeg at vide at det ikke er udgivet endnu, og prisen er ukendt.
Men jeg vil heller ikke give $20 for én ny Diablo karakter.


Da Senzai skrev: Ja, men er det ikke fjollet at gøre det, hvis der er tale om to forskellige størrelser spil? Hvis (nu hiver jeg tal ud af røven) 10% procent af Marvel Omega svarer til et helt Diablo?

Du skrev, at du kunne spille Diablo igennem på ny med en ny figur og hvis Marvel har 38 figurer, så vil du kunne spille det igennem 38 gange. (Du dør nok af kedsomhed inden, men alligevel). Eller 6 gange med X-Men pakken, hvis den giver 6 figurer. Hvor mange figurer er der i Diablo?

Man skal vel se på, hvor meget spil man får.

Mon ikke, der ligger meget mere arbejde i en Marvel Omega figur end i en Lego figur?

Nu er jeg ikke ligefrem Lego ekspert, man alle figurer i det spil er næsten ens, spiller ens og kan det samme. Dog kræver enkelte "Puzzles", at du f. eks har en mand, der kan flyve. Jeg synes ikke, at det giver mening at sammenligne. Det er to forskellige spil.


Der er for mange ubekendte til at vi kan lave en god sammneligning, men jeg tvivler på at et F2P spil med så mange karaktere kommer i nærheden af de gennemarbejdede og varierende skills som D3 har.
Lego spille skal man ikke undervurdere pga deres børnevenlige udseende, der er mere bag.

Men da jeg er nysgerrig prøver jeg at installere PC versionen for at se hvad den har at byde på :D
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Vreki » søn 23 apr 2017 00:27

PC versionen tillader at man prøver alle karakterene, men hvis man vil fortsætte med en forbi level 10 skal den købes. Jeg er ikke nået så langt så jeg ved hvor mange man kan købe gratis, nettet antyder 1 eller 2.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Vreki » man 24 apr 2017 09:57

Jeg har investeret lidt mere tid på PCen, fået testet en håndfuld karaktere og unlocket en enkelt til level 15 (Squirrel Girl).

Umiddelbart tror jeg godt man kan nyde det uden at skulle bruge penge, så længe PS4 har samme mulig for at prøve klasserne til L10.
Man bliver dog ret hurtigt træt af at køre den samme intro igennem med den ene karakter efter den anden.

Det er måske også en ting jeg kunne frygte, vil de kunne levere samme variation som D3s autogenerede levels?
Det er noget sværere at skabe nævneværdigt variation i byer og menneskelige skurke end i en fantasiverden som D3.

Men jeg skal da prøve det når det kommer ud til PS4, jeg er allerede træt af at sidde med en PC-skærm og et tastatur.
En stor TV-skærm og en kontroller passer mig bedre.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » man 24 apr 2017 11:25

Det tegner da meget godt, at spillet er fedt nok til, at du allerede har spillet en figur i level 15 ^^.

Variationen bekymrer mig ikke. Jeg er ikke glad nok for single-player spil til, at jeg vil gennemføre dem flere gange alligevel. Jeg tager en tur med Moon Knight og så måske en Tur med Cyclops og så må det være det! :D

- Men hvem ved? Måske bliver jeg grebet! :mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Vreki » man 24 apr 2017 12:02

Da Senzai skrev:Det tegner da meget godt, at spillet er fedt nok til, at du allerede har spillet en figur i level 15 ^^.

Variationen bekymrer mig ikke. Jeg er ikke glad nok for single-player spil til, at jeg vil gennemføre dem flere gange alligevel. Jeg tager en tur med Moon Knight og så måske en Tur med Cyclops og så må det være det! :D

- Men hvem ved? Måske bliver jeg grebet! :mrgreen:


Det der med L15 skal du ikke lægge for meget i, det går lynende hurtigt med de første levels.
Hvis man var kynisk kunne man tro at det var fordi de ville have folk ud af gratis fasen hurtigts muligt :wink:
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » man 24 apr 2017 12:41

Godt Sagt! Jeg skulle jo nødigt tro, at der var noget ved spillet.



:mrgreen:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Vreki » man 24 apr 2017 12:54

Da Senzai skrev:Godt Sagt! Jeg skulle jo nødigt tro, at der var noget ved spillet.



:mrgreen:


Ha, ja jeg lader vist min kyniske side skinne igennem lidt for tit :lol:

Jeg tror at worst case så er det en fornøjelig oplevelse i en halv snes timer, uden at man behøver bruge en krone.
Og hvis det fænger så kan man begynde at investere lidt.

Som i alle F2P så skal man bare være forsigtig med at brænde en masse penge af før man er sikker på at det er et spil der kan holde interessen fanget, og at det også fortsætter med at være sjovt selv om man ikke bruger penge på det hele tiden.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Cena » man 24 apr 2017 13:09

Det er super man kan spille alle karakterer til lvl 10. Så kan knægten få lov en masse forskellige inden vi køber dem.

Hvordan er de opdelt? Er der mange man kan købe enkeltvis, eller er de fleste i pakker? Altså X-men, Avengers, Guardians of the Galaxy eller kan man købe Hulk og Wolwerine hvis man vil?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Vreki » man 24 apr 2017 13:32

Cena skrev:Det er super man kan spille alle karakterer til lvl 10. Så kan knægten få lov en masse forskellige inden vi køber dem.

Hvordan er de opdelt? Er der mange man kan købe enkeltvis, eller er de fleste i pakker? Altså X-men, Avengers, Guardians of the Galaxy eller kan man købe Hulk og Wolwerine hvis man vil?


Lige for at gøre det helt klart, så er det kun PC version jeg har testet. De kan vælge en anden model for PS4. :D
Men så vidt jeg kan se så kan man købe alle figurerne enkeltvist. Og priserne variere også, man kan se dem i deres webstore:
https://store.marvelheroes.com/wsstore_ ... packs.html

Hvis i er interesserede så er PC versionen her: https://marvelheroes.com/download

Jeg så forresten lige officiel beskæftigelse for couch coop, jeg kan ikke huske om vi allerede vidste det.
To celebrate today’s closed beta launch, which is scheduled to run until May 15, 2017, Gazillion also officially confirms drop-in, two-player, couch co-op for Marvel Heroes Omega. This co-op feature will be available starting today, making it the perfect time to join the closed beta with a friend from the comfort of your living room.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Cena » man 24 apr 2017 13:41

Vreki skrev:
Cena skrev:Det er super man kan spille alle karakterer til lvl 10. Så kan knægten få lov en masse forskellige inden vi køber dem.

Hvordan er de opdelt? Er der mange man kan købe enkeltvis, eller er de fleste i pakker? Altså X-men, Avengers, Guardians of the Galaxy eller kan man købe Hulk og Wolwerine hvis man vil?


Lige for at gøre det helt klart, så er det kun PC version jeg har testet. De kan vælge en anden model for PS4. :D
Men så vidt jeg kan se så kan man købe alle figurerne enkeltvist. Og priserne variere også, man kan se dem i deres webstore:
https://store.marvelheroes.com/wsstore_ ... packs.html

Hvis i er interesserede så er PC versionen her: https://marvelheroes.com/download

Jeg så forresten lige officiel beskæftigelse for couch coop, jeg kan ikke huske om vi allerede vidste det.
To celebrate today’s closed beta launch, which is scheduled to run until May 15, 2017, Gazillion also officially confirms drop-in, two-player, couch co-op for Marvel Heroes Omega. This co-op feature will be available starting today, making it the perfect time to join the closed beta with a friend from the comfort of your living room.


Jeg syntes at have læst at forretningsmodellen er den samme på PS4. Men det er perfekt hvis de kan købes enkeltvis. Tjekker lige priserne når jeg sidder ved pc.

Mht sofa co-op så vidste jeg det godt fra reddit og tror også jeg har linket til det et eller andet sted.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » tors 11 maj 2017 16:19

Jeg købte en Founders Pack på den danske markedsplads igår og jeg nåede at spille 2-3 timer.

Jeg synes, at det virker okay, men det er ikke ligefrem eSport.

For mig kommer det til at blive et Chill spil, jeg lige kan spille samtidigt med, at jeg indhenter noget Youtube eller læser en bog.

Der er dog en feature, jeg synes mangler meget. At man kan få spillet til at Auto-Equippe Items, når man samler dem op. Spillet fortæller i forvejen om dit nye items generelt er bedre end dit gamle, så det ville være så godt, hvis den selv equippede. Jeg synes, at det ødelægger flowet, at jeg ofte, skal hive en menu frem og ind og equippe selv.

Især, hvis jeg spiller Coop med en kammerat.

Det med at sidde og Micro-Manage items gider jeg virkeligt ikke. Jeg synes, at det er kedeligt.

Jeg forstod heller ikke lige, hvad de forskellige shops gør og bogstaverne er så små, at jeg ikke kunne overkomme at læse mig frem til det. Større Bogstaver, please :P

Hvis der er nogen, der er i tvivl, så spiller jeg, Obviously, Moon Knight. Er dog også lidt lun på Cyclops. Jeg ved ikke lige, hvor meget gas, jeg gider give den for, der er karakter-wipe om en uge.
Senest rettet af Da Senzai tors 11 maj 2017 16:24, rettet i alt 3 gange.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » tors 11 maj 2017 16:22

Ps. jeg kan se, at man kan vælge at lave sit Party Public. Hvordan joiner jeg andre Parties?

Jeg kan se at nogle af de andre spillere har grønne navne. Det må næsten betyde, at man kan spille med dem.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » tors 11 maj 2017 16:37

Da Senzai skrev:Ps. jeg kan se, at man kan vælge at lave sit Party Public. Hvordan joiner jeg andre Parties?

Jeg kan se at nogle af de andre spillere har grønne navne. Det må næsten betyde, at man kan spille med dem.


Ingen svar endnu??? :roll:
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Vreki » tors 11 maj 2017 21:08

Du er nok den eneste der spiller det :lol:

Jeg ved faktisk ikke om jeg kommer tilbage til det når det bliver alment tilgængeligt på PS4.
Loot og skills er ikke varierede nok til at man føler trang til at spille videre for at se hvad der kommer næste gang, noget som Diablo gjorde rigtigt godt.
Der er bare ikke den trang til at se hvad der venter på det næste level eller i den næste kiste :(
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Marvel Heroes Omega!

Indlægaf Da Senzai » søn 14 maj 2017 21:19

Vreki skrev:Du er nok den eneste der spiller det :lol:


Story of my life!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron