Forum

Dragons Dogma: Dark Arisen kommer til PS4.

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Dragons Dogma: Dark Arisen kommer til PS4.

Indlægaf Da Senzai » tirs 23 maj 2017 13:48

Jeg har lige læst på den officielle Facebook side, at sidste generations bedste Single Player spil kommer til PS4! :D :D

Dragon's Dogma: Dark Arisen kommer til PS4 til Efteråret! Det spil er så Awesome! Det er et af de få single player spil, der er så gode, at jeg har gidet gennemføre det. Jeg har virkeligt hygget mig i det spil.

Pacingen og historien er også vanvittigt
Senest rettet af Da Senzai søn 28 maj 2017 21:52, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: RYD FORSIDEN!! Sidste generations bedste Singleplayer Ac

Indlægaf Da Senzai » tirs 23 maj 2017 13:50

Jeg er lige på telefon så det tager 100 år at skrive men i kan læse mine oplevelser med det originale Dark Arisen i denne tråd. Jeg fucking elsker det spil! :D

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic. ... 5#p1246498

Nøj, jeg glæder Mig! Dark Arisen er fra dengang, man kunne lave Single Player Spil! :D

Det er 100 procent Awesome!
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: RYD FORSIDEN!! Sidste generations bedste Singleplayer Ac

Indlægaf wMikkel » tirs 23 maj 2017 15:53

Lol ..
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: RYD FORSIDEN!! Sidste generations bedste Singleplayer Ac

Indlægaf Unklemac » tirs 23 maj 2017 17:52

Det var rigtig godt, dengang. Bedre end Dragon Age Inquisition (som hellere ikke var værst, men ikke super).

Håber det kommer til min Nintendo Switch [-o<
Unklemac
Niveau 4
 
Indlæg: 622

+1

Re: RYD FORSIDEN!! Sidste generations bedste Singleplayer Ac

Indlægaf Jb » tirs 23 maj 2017 19:04

Nice! Det var noget clunky i Fra er sat på ps3 og mit save game gik i fisk så jeg nåede aldrig langt men det virkede fedt specielt pawn systemet.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup

+1

Re: RYD FORSIDEN!! Sidste generations bedste Singleplayer Ac

Indlægaf MikeTheDane327 » søn 28 maj 2017 21:04

Da Senzai skrev:Jeg har lige læst på den officielle Facebook side, at sidste generations bedste Single Player spil kommer til PS4! :D :D

Dragon's Dogma: Dark Arisen kommer til PS4 til Efteråret! Det spil er så Awesome! Det er et af de få single player spil, der er så gode, at jeg har gidet gennemføre det. Jeg har virkeligt hygget mig i det spil.

Pacingen og historien er også vanvittigt


Har du så prøvet Dragons dogma Online ?
MikeTheDane327
Niveau 4
 
Indlæg: 393


Re: Dragons Dogma: Dark Arisen kommer til PS4.

Indlægaf Da Senzai » søn 28 maj 2017 22:21

Nej, det går jo ikke, at man laver årtiets Single-player spil om til et Multiplayer-spil. :mrgreen:

Der er flere grunde til, at jeg ikke har prøvet ddo - her kommer kun tre ad dem, da det er besværligt at skrive på på telefon;

1. MMORPG er nok den kedeligste genre jeg kender.

2. Spillet er Ikk at finde på den danske store og så kan jeg iøvrigt heller ikke læse Japansk.

3. En af de bedste ting for mig DDDA er Pawn-Systemet. Jeg synes det er så hyggeligt at have tre tosser med mig, der går og taler på livet løs - og så kan jeg også ret godt lide, at hvis man låner Pawns fra andre spillere og de har været der før,så kommer de også med tips, foreslag og advarsler. Pawn-Systemet er så meget mig og var i den grad med til at gøre DDDA til noget særligt og skille det ud fra andre spil i genren.

Interessen for DDO forsvandt sammen med pawnsne. No Pawns, No buy
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København


Re: Dragons Dogma: Dark Arisen kommer til PS4.

Indlægaf mrlenniboy » tors 10 aug 2017 18:32

Udkommer 3 oktober
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Dragons Dogma: Dark Arisen kommer til PS4.

Indlægaf HrDanish » tors 10 aug 2017 20:07

Nice!

Jeg elskede demoen, købte spillet, men kom faktisk aldrig nogensiden i gang med den,
da jeg på det tidspunkt var totalt opslugt af Kingdoms of Amalur..

Til dags dato er det stadig 1 af dem jeg ind i mellem har sagt til mig at selv at nu skulle jeg fandem
tage mig tiden til at få startet min PS3 op så jeg kunne få den spillet!

Nu kan det være at jeg ender med at sælge min udgave til 3'eren og så få den til 4'eren :p
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1


Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron