Forum

PS+ Prisstigning ..

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Re: PS+ Prisstigning ..

Indlægaf Rene1980 » lør 29 jul 2017 19:37

Jeg tror at en prisstigning på 20% på én gang for mange (incl mig selv) virker voldsomt.

Jeg føler ikke at jeg får noget for pengene udover at jeg kan spille de ca 10 kampe i FIFA mod en kammerat i løbet af et år.
Jeg spiller ikke PSN spillene hvilket jo er min egen beslutning. Jeg synes dog ikke at de tiltaler mig.

Jeg ville fx hellere undvære PSN spillene mod at betale et mindre abonnnement. Alternativet kunne også være at betale fuld abonnement og så vælge et årligt valgfri spil fra storen.
Jeg ser det lidt som et golf kontingent - man spiller ikke nok til at det kan betale sig at være medlem af en klub så jeg vil hellere betale et green fee hver gang.

Jeg er med på at der ikke løbende har været prisstigninger hvilket også er årsagen til at mange er utilfredse. Var abonnementet steget 5-10kr årligt var der nok begrænset hvor mange som havde reageret.

Jeg gad godt se reaktionen i DK såfremt Arla melder ud at en liter mælk stiger 20% om halvanden måned.

Når alt det så er sagt så jeg har alligevel købt et år ekstra da mit abonnement udløber til september.
Nu håber jeg bare at min kammerat også fornyer hans abonnement så det ikke er helt spildt.
Rene1980
Niveau 1
 
Indlæg: 85


Re: PS+ Prisstigning ..

Indlægaf Erroneus » søn 30 jul 2017 00:10

Flere rygter at PS Plus fremover kommer til at indholde PS Now, sammen med film.

Billede

Tidux er svensk gamer, som har ofte har ørerne tæt på PlayStation-vandrørene. Ikke alt han "leaker" viser sig at holde stik, men han har flere korrekte leaks bag sig, også med lidt mere kød på.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS+ Prisstigning ..

Indlægaf Da Senzai » søn 30 jul 2017 01:30

Man burde bare få 10 Rocket League keys om måneden.
Billede
Da Senzai
Niveau 6
 
Indlæg: 1771
By: København

+1

Re: PS+ Prisstigning ..

Indlægaf Rytteren » søn 30 jul 2017 06:21

Erroneus skrev:Flere rygter at PS Plus fremover kommer til at indholde PS Now, sammen med film.

Billede

Tidux er svensk gamer, som har ofte har ørerne tæt på PlayStation-vandrørene. Ikke alt han "leaker" viser sig at holde stik, men han har flere korrekte leaks bag sig, også med lidt mere kød på.


Ser dette som en markant forringelse...
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: PS+ Prisstigning ..

Indlægaf Cena » søn 30 jul 2017 09:35

Jeg kan godt fornemme at jeg er en af de få der ikke har det store problem med stigningen :)

Jeg har ikke købt et spil siden Nier, da jeg i stedet er begyndt at give mig i kast med PS+ spillene. Jeg får spillet nogle spil jeg aldrig ville have købt ellers og er faktisk flere gange blevet positivt overrasket.
Jeg har en del PS-+ jeg skal i gang med, så indtil videre er det kun FIFA 18 jeg skal have her i efteråret tror jeg :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+2

Re: PS+ Prisstigning ..

Indlægaf Erroneus » søn 30 jul 2017 09:47

Rytteren skrev:
Erroneus skrev:Flere rygter at PS Plus fremover kommer til at indholde PS Now, sammen med film.

Billede

Tidux er svensk gamer, som har ofte har ørerne tæt på PlayStation-vandrørene. Ikke alt han "leaker" viser sig at holde stik, men han har flere korrekte leaks bag sig, også med lidt mere kød på.


Ser dette som en markant forringelse...

Personligt vil jeg se det som en forbedring. De her PS3 og Vita spil man får med plus, det er for mig meget sjældent jeg bruger tid på dem, men et par titler via Now er der større chancer for jeg vil spille pga. så er det på min PS4 og det er ikke noget jeg skal downloade, det kan bare tilgås.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS+ Prisstigning ..

Indlægaf morfar » søn 30 jul 2017 20:10

Rene1980 skrev:Jeg tror at en prisstigning på 20% på én gang for mange (incl mig selv) virker voldsomt.

Jeg føler ikke at jeg får noget for pengene udover at jeg kan spille de ca 10 kampe i FIFA mod en kammerat i løbet af et år.
Jeg spiller ikke PSN spillene hvilket jo er min egen beslutning. Jeg synes dog ikke at de tiltaler mig.

Jeg ville fx hellere undvære PSN spillene mod at betale et mindre abonnnement. Alternativet kunne også være at betale fuld abonnement og så vælge et årligt valgfri spil fra storen.
Jeg ser det lidt som et golf kontingent - man spiller ikke nok til at det kan betale sig at være medlem af en klub så jeg vil hellere betale et green fee hver gang.

Jeg er med på at der ikke løbende har været prisstigninger hvilket også er årsagen til at mange er utilfredse. Var abonnementet steget 5-10kr årligt var der nok begrænset hvor mange som havde reageret.

Jeg gad godt se reaktionen i DK såfremt Arla melder ud at en liter mælk stiger 20% om halvanden måned.

Når alt det så er sagt så jeg har alligevel købt et år ekstra da mit abonnement udløber til september.
Nu håber jeg bare at min kammerat også fornyer hans abonnement så det ikke er helt spildt.


Mælken er da lige netop steget næsten 20% inden for de sidste måneder. 5,50 kr før. 6,50 kr nu.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus

+1

Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron