Forum

Telltale Games ved at lukke ned

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Telltale Games ved at lukke ned

Indlægaf Erroneus » lør 22 sep 2018 00:41

Åbenbart har Telltale Games pisset deres penge væk, sandsynligvis i for dyre licenser, fordi det kan da ikke have været i udviklingspenge, når man ser på hvor dårlig deres engine altid har været.

The Wolf Among Us 2 annulleret. Sidste sæson af The Walking Dead bliver afsluttet af kun 25 medarbejdere.

Kilde: https://kotaku.com/sources-telltale-hit ... 1829233618
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Telltale Games ved at lukke ned

Indlægaf arnel925 » lør 22 sep 2018 09:35

Det er også blevet så ensformigt
arnel925
Niveau 4
 
Indlæg: 422


Re: Telltale Games ved at lukke ned

Indlægaf HEADSTAR » lør 22 sep 2018 09:38

Er det ikke dem der laver Lego spil.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Telltale Games ved at lukke ned

Indlægaf wMikkel » lør 22 sep 2018 09:52

HEADSTAR skrev:Er det ikke dem der laver Lego spil.


Nej :)
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: Telltale Games ved at lukke ned

Indlægaf baunevej » lør 22 sep 2018 09:56

Har aldrig brudt mig om deres spil ( keder mig ), men syntes da det er ærgeligt for dem der var glade for spillende.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Telltale Games ved at lukke ned

Indlægaf Erroneus » lør 22 sep 2018 10:34

Nå, nu ser det åbenbart ud til at sidste sæson af The Walking Dead heller ikke bliver lavet, men de får udsendt afsnit 2 ud af 4 og så er det hvad folk får. Det er ret sindssygt, fordi afsnit 3 og 4 skulle udkomme her til november og december. Må håbe de kan finde en løsning, ellers kan Sony, Microsoft og Valve se frem til en masse anmodninger om tilbagebetaling.

Der er ingen tvivl om de spyttede for meget ud, og ikke havde nok fokus på kvalitet. Men de lavede nogle virkelig gode spil, med The Walking Dead Sæson 1 og Sæson 2, sammen med Tales of The Borderlands, The Wolf Among Us og begge Batman spil.
Desværre var sæson 3 af TWD lidt skuffende, de spildte kræfter med Guardians of the Galaxy og Game of Thrones var heller ikke godt nok, medmindre man var stor Game of Thrones fan.
Minecraft: Story Mode tror jeg faktisk har været en økonomisk succes for dem, fordi det var ret populært blandt mange Minecraft fans.

Skuffende hvis de ikke får afsluttet sidste sæson af The Walking Dead, der er trods alt en historie som fortjener en afslutning og sindssygt ærgerligt at The Wolf Amoung Us sæson 2 ikke bliver til noget.

De havde også planer om et kommende Stranger Things spil og det siger vist alt om, hvordan de kan ligge fokus forkert, fordi selv om Stranger Things er en cool tv serie, så er det svært at forestille sig det vil være en økonomisk succes for dem, når de ikke kan få det til at løbe rundt med deres forrige titler :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Telltale Games ved at lukke ned

Indlægaf Rytteren » lør 22 sep 2018 11:59

Tja Kender en hær af folk, som bare ser deres spil "spillet" på youtube... Med så lidt gameplay.. Så kan man måske forstå det
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar
+1

Re: Telltale Games ved at lukke ned

Indlægaf JanR » lør 22 sep 2018 15:43

Forståeligt nok med alle de lortespil de lavede på samlebånd.

Utroligt at de fik lov til at komme igennem QA, med alle de game crashing fejl. Har ikke tal på hvor mange gange min Vita skulle genstartes, og det kørte med 10fps.
Har stadig deres Tales of Borderlands og Game of Thrones "til gode" på min Playstation.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster