Forum

Et indblik i hvorfor det gik galt med Anthem

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Et indblik i hvorfor det gik galt med Anthem

Indlægaf Cena » tors 04 apr 2019 09:36

Et rigtigt langt (men super godt skriv) ramte nettet forleden. Det er Kokatu der har interviewet (Anonymt) en masse som arbejdet på Anthem, som giver et indblik i hvordan udviklingsperioden har været og hvad der er gået galt.

Det er virkelig langt og der er en god halv times læsning. Men det var virkelig interessant at læse hvor meget kaos der har været undervejs i udviklingen. Og det giver et godt indblik i hvorfor spillet blev som det gjorde.

Artiken/Interviewet kan læse på nedenstående link:
https://kotaku.com/how-biowares-anthem- ... 1833731964
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+2

Re: Et indblik i hvorfor det gik galt med Anthem

Indlægaf HEADSTAR » tors 04 apr 2019 10:57

Hvis E.A tager anonyme kilder til sig så ryger Biowere på det her.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: Et indblik i hvorfor det gik galt med Anthem

Indlægaf Erroneus » tors 04 apr 2019 11:14

Det er virkelig en god artikel, fik travet den helt igennem i går. Hvis man ikke lige gider en så lang artikel, har de også lagt en kortere video op om det:

PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Et indblik i hvorfor det gik galt med Anthem

Indlægaf Cena » tors 04 apr 2019 11:28

Erroneus skrev:Det er virkelig en god artikel, fik travet den helt igennem i går. Hvis man ikke lige gider en så lang artikel, har de også lagt en kortere video op om det:



Det er sundt for mig at læse lidt en gang i mellem...Men fedt, det havde jeg slet ikke set...
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: Et indblik i hvorfor det gik galt med Anthem

Indlægaf Vreki » tors 04 apr 2019 23:00

Jeg spiller det stadigvæk så jeg er efterhånden ved at være nået ud i de fleste hjørner.
Og det indtryk jeg sidder tilbage med er netop et spil hvor der ikke har været en overordnet plan, men diverse features er blevet koblet på eller pillet fra alt efter hvem der lige havde styringen den dag.

Hvis det er en lootshooter så mangler der en strategi for at loot stadigt er interessant efter de første par uger, og hvis det er en episk fortælling så mangler der historie.
Det er som om man ikke har vidst hvor man ville hen, og så er ingen ting blevet gjort færdigt.

En skam, for jeg kan lide konceptet og verdenen. Jeg er bare ikke sikker på at de kan redde det.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster