Forum

EA Access PS4

Snak om Playstation relaterede nyheder.

EA Access PS4

Indlægaf Slimjay DK » tirs 07 maj 2019 17:40

Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454

+3

Re: EA Access PS4

Indlægaf Megajohn » tirs 07 maj 2019 18:20

Super fedt. Det er en af de ting, som var fedt ved xbox. Jeg bruger en del tid på sportsspil.

Jeg ser færre og færre grunde til snart at have en sort kasse stående.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve

+1

Re: EA Access PS4

Indlægaf Cena » tirs 07 maj 2019 18:32

Fedt nok! Hvad koster det om året på Xbox?

Kunne da godt overveje at købe denne service, hvis den har andet end sportsspillene :) Kan man downloade dem, eller skal de streames?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: EA Access PS4

Indlægaf Megajohn » tirs 07 maj 2019 18:40

Der er stort set alle eas spil til denne generation (battlefield, star Wars, unravel, dragon age, need for speed etc.) , der er over 6-8 måneder gamle.

Derudover får man lov til prøve launch titler i 10 timer.

Xbox har så backkompat til gamle EA titler også. Tvivler jeg dog på Ps4 får.

Men det koster også kun 180 kr. om året, så det er ret billigt.
Megajohn
Niveau 2
 
Indlæg: 139
By: Greve

+1

Re: EA Access PS4

Indlægaf Slimjay DK » tirs 07 maj 2019 20:25

Cena skrev:Fedt nok! Hvad koster det om året på Xbox?

Kunne da godt overveje at købe denne service, hvis den har andet end sportsspillene :) Kan man downloade dem, eller skal de streames?


Downloades ;)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: EA Access PS4

Indlægaf HEADSTAR » ons 08 maj 2019 13:57

Jeg er med hvis EA Access til Playstation indeholder Mass Effect spilne, de er jo på xboxens EA Access så hvorfor ikke [-o<
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: EA Access PS4

Indlægaf ikkNico » ons 08 maj 2019 23:40

Havde det til XB1 for nogle år siden. Fin service, der er altid noget at spille, eller en ny 10 timers "demo" at give sig i kast med, og til under 200kr om året er det et nemt køb.

Der er en del XB360 spil på servicen, dem antager jeg vi ikke ser på PS4 ... Med mindre Sony annoncerer b/c en af de nærmeste dage.
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: EA Access PS4

Indlægaf wMikkel » tors 09 maj 2019 06:36

Så sent i PS4'erens cyklus tvivler jeg på B/C.
På Playstation Moe har de jo problemer med at afvikle PS3 spillene, så jeg tvivler.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: EA Access PS4

Indlægaf HEADSTAR » tors 09 maj 2019 07:21

wMikkel skrev:Så sent i PS4'erens cyklus tvivler jeg på B/C.
På Playstation Moe har de jo problemer med at afvikle PS3 spillene, så jeg tvivler.


Ikke for at være fræk men jeg forstår simpelthen ikke hvad i siger.

Jeg spiller Playstation 3 spil fra Playstation now.

Er det ikke bare at steame spilne som det foregår nu?
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: EA Access PS4

Indlægaf ikkNico » tors 09 maj 2019 08:03

HEADSTAR skrev:Ikke for at være fræk men jeg forstår simpelthen ikke hvad i siger.

Jeg spiller Playstation 3 spil fra Playstation now.

Er det ikke bare at steame spilne som det foregår nu?

Det er ike spor frækt.

PS Now tilbyder både download (kun PS4) og streaming af spil, og derfor kan man spiplle PS3 spil på sin PS4.

EA Access har kun download af spil. Der er ingen streaming (det kommer nok), så derfor kan man kun spille PS4 spil fra deres katalog ... Med mindre Sony laver en finte og annoncerer b/c til State of Play om nogle dage.

Der findes allerede en glimrende PS3 emulator; rpcs3. Hvis en gruppe hjemmeprogrammører kan komme så langt, så kan Sony komme endnu længere (de har trods alt al dokumentation), men som Mikkel skriver, så sker det nok ikke så sent i generationen. det vil ikke give meget mening
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: EA Access PS4

Indlægaf HEADSTAR » tors 09 maj 2019 08:39

Okay så er jeg med :D
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: EA Access PS4

Indlægaf Vreki » lør 11 maj 2019 11:56

Det ligner lidt det samme problem som med PS+. De spil på listen som jeg gerne vil have har jeg købt for længe siden, de fleste af dem jeg kan se er så gamle at de har kunne fås billigt til diverse PS-store udsalg
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: EA Access PS4

Indlægaf wMikkel » lør 11 maj 2019 17:09

HEADSTAR skrev:
wMikkel skrev:Så sent i PS4'erens cyklus tvivler jeg på B/C.
På Playstation Moe har de jo problemer med at afvikle PS3 spillene, så jeg tvivler.


Ikke for at være fræk men jeg forstår simpelthen ikke hvad i siger.

Jeg spiller Playstation 3 spil fra Playstation now.

Er det ikke bare at steame spilne som det foregår nu?


Som skrevet af andre, så downloader du spillene fra EA Access og skal derfor ikke tænke på internet hastigheden som kan give problemer i forbindelse med streaming.
Xbox One tilbyder, at du kan downloade gamle X360 fra EA Access ned på din Xbox One.

Jeg tvivler på det bliver muligt med EA Access på PS4, når man ikke på PS Now har mulighed for at gøre dette med PS3 titler.
wMikkel
 
Indlæg: 1513


Re: EA Access PS4

Indlægaf HEADSTAR » tors 25 jul 2019 09:41

Hør, har lige kikket på appen vi har fået og imens jeg ser eller opfatter det, så vil EA selvfølgelig have 32kr bare for at kikke.
Men jeg får det altså til at vi nu kan spille Mass Effect 1-4 og Dead Space 1-3 + Dead Space Ignition på Playstation 4 :shock:

Tager jeg fejl :-k
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2604


Re: EA Access PS4

Indlægaf Erroneus » tors 25 jul 2019 11:58

Nej, ved ikke lige hvor du får de gamle Mass Effect og Dead space spil fra, de er jo ikke ude til PS4.

Man kan se den fulde liste her: https://www.ea.com/en-gb/ea-access/game ... ion-4-only

Hvis du åbner EA Access app'en på din PS4, kan du vælge Learn more og de spil under Play er dem du har fuld adgang til, dem under Try er de nyere spil man kan prøve i 10 timer.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster