Forum

PS Plus Juli ændret

Snak om Playstation relaterede nyheder.

PS Plus Juli ændret

Indlægaf Erroneus » tirs 02 jul 2019 17:25

PES 2019 udskiftet med Detroit: Become Human Deluxe Edition, som også indeholder Heavy Rain https://www.pslife.dk/news/playstation- ... 11883.html
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS Plus Juli ændret

Indlægaf kratoss98 » tirs 02 jul 2019 17:47

hvad så hvis jeg gerne ville have fodbold. hvorfor skifter de?
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: PS Plus Juli ændret

Indlægaf Slimjay DK » tirs 02 jul 2019 17:58

kratoss98 skrev:hvad så hvis jeg gerne ville have fodbold. hvorfor skifter de?


Så må du gå ned og købe det :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS Plus Juli ændret

Indlægaf Slimjay DK » tirs 02 jul 2019 18:01

Tror det er under 3 uger siden jeg købte Detroit på tilbud i storen ... Men det er jo ikke første gang at man ser et spil der lige har været på tilbud ramme PS+ , det har jeg efterhånden prøvet en del gange.

Men at PES er skiftet ud gør mig intet, da jeg aldrig ville spille det alligevel.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS Plus Juli ændret

Indlægaf kratoss98 » tirs 02 jul 2019 18:11

så bare fordi en masse brokker sig så ændre sony bare spillet. det er typisk de har ingen rygrad. jeg glædede mig til at spille fodbold og nu får vi sådan et åndsvag film spil i stedet for. det er for dårligt.
kratoss98
Niveau 2
 
Indlæg: 100

+1

Re: PS Plus Juli ændret

Indlægaf Slimjay DK » tirs 02 jul 2019 18:23

kratoss98 skrev:så bare fordi en masse brokker sig så ændre sony bare spillet. det er typisk de har ingen rygrad. jeg glædede mig til at spille fodbold og nu får vi sådan et åndsvag film spil i stedet for. det er for dårligt.


Det kan også være som Erroneus har nævnt "en handel der er gået i vasken", PES er jo et Konami spil :wink:

Men det er desværre umligt at gøre alle tilfredse, der vil altid være nogle der brokker sig.


Men du kan da gå i storen og downloade "PRO EVOLUTION SOCCER 2019 LITE" ..

A free-to-play version of 'PES 2019' is here!

Now you can play the Online myClub and PES LEAGUE Mode, as well as the Offline Exhibition Match and Training Mode all for free!
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS Plus Juli ændret

Indlægaf Erroneus » tirs 02 jul 2019 18:30

kratoss98 skrev:så bare fordi en masse brokker sig så ændre sony bare spillet. det er typisk de har ingen rygrad. jeg glædede mig til at spille fodbold og nu får vi sådan et åndsvag film spil i stedet for. det er for dårligt.

Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulllshit. I tråden om PS Juli skrev du "dårligt igen typisk sony" og "sony snyder så skindet bedrager". - Nu ændrer de, og så ser du lige pludselig frem til fodbold. Ja helt sikkert :roll:

Så enten begynder du at lave nogle indlæg herinde som har noget indhold, fordi hvis du kun er her for at brokke dig og lege troll, så er det ud.

Sidste advarsel.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg

+1

Re: PS Plus Juli ændret

Indlægaf JanR » tirs 02 jul 2019 18:34

Det er en betydelig opgradering, så det er meget fedt.
Gad vide hvad det skyldes..

I Japan udskifter de Horizon Chase Turbo med Caligula Overdose, og andre asiatiske lande får Aegis Defenders.
Måske er det ved at gå op for Sony at folk er trætte af deres lortespil, efter at de ændrede det fra 6 til 2 spil.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København

+1

Re: PS Plus Juli ændret

Indlægaf Erroneus » tirs 02 jul 2019 18:52

Ja nu har vi haft 2 gode måneder, selv om ændringen den her måned kom noget sent, hvilket gør det svært at vurdere om det virkelig er pga. kvalitet, eller en aftale der gik i vasken. Så det bliver interessant at se hvad august måned lander på, jeg er dog lidt skeptisk :)

Hvis de virkelig vil holde det på 2 spil, så skal de også som minimum levere kvalitetsspil, men der er langt fra "burde" til kold forretning nogle gange, specielt når man som Sony har haft en rigtig god konsol generation med mange solgte konsoller og dermed også mange PS Plus abbonementer. Men det er muligt at andre services som gamepass ultimate, Stadia, EA Access osv. begynder at ligge lidt pres på dem.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: PS Plus Juli ændret

Indlægaf Maethiel » tirs 02 jul 2019 19:02

Erroneus skrev:
kratoss98 skrev:så bare fordi en masse brokker sig så ændre sony bare spillet. det er typisk de har ingen rygrad. jeg glædede mig til at spille fodbold og nu får vi sådan et åndsvag film spil i stedet for. det er for dårligt.

Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulllshit. I tråden om PS Juli skrev du "dårligt igen typisk sony" og "sony snyder så skindet bedrager". - Nu ændrer de, og så ser du lige pludselig frem til fodbold. Ja helt sikkert :roll:

Så enten begynder du at lave nogle indlæg herinde som har noget indhold, fordi hvis du kun er her for at brokke dig og lege troll, så er det ud.

Sidste advarsel.


Har efterhånden set en del indlæg som kun er provokation og ligegyldigheder fra den kant.
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 918

Brugeravatar

Re: PS Plus Juli ændret

Indlægaf Cena » tirs 02 jul 2019 19:09

Yay! Har længe overvejet Detroit. Får ikke spillet det foreløbig. Men et spil jeg virkelig glæder mig til at prøve :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599

+2

Re: PS Plus Juli ændret

Indlægaf JanR » tirs 02 jul 2019 19:12

Erroneus skrev:Ja nu har vi haft 2 gode måneder, selv om ændringen den her måned kom noget sent, hvilket gør det svært at vurdere om det virkelig er pga. kvalitet, eller en aftale der gik i vasken. Så det bliver interessant at se hvad august måned lander på, jeg er dog lidt skeptisk :)

Hvis de virkelig vil holde det på 2 spil, så skal de også som minimum levere kvalitetsspil, men der er langt fra "burde" til kold forretning nogle gange, specielt når man som Sony har haft en rigtig god konsol generation med mange solgte konsoller og dermed også mange PS Plus abbonementer. Men det er muligt at andre services som gamepass ultimate, Stadia, EA Access osv. begynder at ligge lidt pres på dem.


Jeg tvivler på at det skyldes brok på sociale medier Reddit og YouTube, da de ofte er blevet svinet massivt til for elendig kvalitet efter at have hævet prisen betydeligt og samtidig fjernet 2/3 af indholdet - uden at der før er sket noget som helst.

Jeg tror mere som du siger at det skyldes konkurrencen, og en anden mulighed er at de har set et fald i fornyelse af abonnementer.
Det eneste som de forstår er omsætning, så det er godt at både Microsoft og EA presser dem.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: PS Plus Juli ændret

Indlægaf ikkNico » tirs 02 jul 2019 21:36

Fik lige spillet lidt Horizon Chase Turbo mens jeg venter på MGA. Det rammer sgu' 16 bit racerspillerne rimeligt godt. fedt lille spil.

Detroit ryger i bunken med Witcher 3 og FF7, som også venter på at blive spillet.

kratoss98 skrev:hvad så hvis jeg gerne ville have fodbold. hvorfor skifter de?

PES myClub har været gratis siden december 2018
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: PS Plus Juli ændret

Indlægaf HrDanish » tirs 02 jul 2019 21:53

Tror ikke der kan være meget tvivl om at det er en aftale der faldt igennem i sidste øjeblik, tvivler på at de på dagen ville ændre på de 2 spil de allerede har nævnt pga. brok.

Der er trods alt sikkert nogle der så frem til PES om så nu vil lave den samme slags brok fordi den blev fjernet på denne her måde.

Men for mig er det helt i orden, Detroit står på min todo liste højt nok oppe til at jeg måske faktisk kan få den spillet i år eller næste år :lol: :lol: :lol:
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: PS Plus Juli ændret

Indlægaf Slimjay DK » søn 07 jul 2019 12:08

Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster