Forum

Ingen PS4 Pro optimering til The Outer Worlds

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Ingen PS4 Pro optimering til The Outer Worlds

Indlægaf Erroneus » ons 16 okt 2019 18:21

https://www.windowscentral.com/outer-wo ... tion-4-pro

Det ser ud til at Obsidian, som blev opkøbt af Microsoft november 2018, kun har tænkt sig at overholde deres kontrakt med deres udgiver Private Division, med mindst mulig arbejdskraft i forhold til PS4 udgaven af The Outer Worlds, da man ikke vil optimere spillet til PS4 Pro :?

Det er naturligvis bare hård forretning, men som PS4 ejer ser jeg ingen årsag til at støtte op om det spil så, når man får et "andenrangs produkt". [-X

Det kan vente til det kommer rigtigt billigt på udsalg eller man finder det brugt og billigt på et tidspunkt.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ingen PS4 Pro optimering til The Outer Worlds

Indlægaf ikkNico » ons 16 okt 2019 18:46

Alle de "eksklusiv" aftaler stinker. Selvejede studier er fair nok, men de der aftaler, der bare ødelægger det for os spillere er lort.

Det tog et år før Tomb Raider fik lov at komme på andre platforme end XB1.
Modern warfare, der udkommer i næste uge, har en hel gamemode (Survival) låst for alle andre end PS4 spillere.
Nier Automata var eksklusiv i et års tid på PS4, før PC og XB1 fik en udgivelse.
Magic Duels kom kun til PC og iOS, men aldrig til Android.

... Og det er bare dem jeg lige kan komme i tanke om nu
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar
+1

Re: Ingen PS4 Pro optimering til The Outer Worlds

Indlægaf BizzyVaping » ons 16 okt 2019 19:11

Erroneus skrev:https://www.windowscentral.com/outer-worlds-only-xbox-one-x-enhanced-no-enhancements-playstation-4-pro

Det ser ud til at Obsidian, som blev opkøbt af Microsoft november 2018, kun har tænkt sig at overholde deres kontrakt med deres udgiver Private Division, med mindst mulig arbejdskraft i forhold til PS4 udgaven af The Outer Worlds, da man ikke vil optimere spillet til PS4 Pro :?

Det er naturligvis bare hård forretning, men som PS4 ejer ser jeg ingen årsag til at støtte op om det spil så, når man får et "andenrangs produkt". [-X

Det kan vente til det kommer rigtigt billigt på udsalg eller man finder det brugt og billigt på et tidspunkt.

Havde tænkt mig at snuppe pc versionen uanset hvad, men man kan da godt undre sig over hvad de tænker på.
Det kan da umuligt have en positiv effekt på deres salgstal. Folk som har ps4 Pro, de render nok heller ikke ud og investere i en XoneX så sent i dens livscyklus. Jeg forstår overhovedet ikke hvad de regner med at opnå med det.
BizzyVaping
Niveau 5
 
Indlæg: 922


Re: Ingen PS4 Pro optimering til The Outer Worlds

Indlægaf Erroneus » ons 16 okt 2019 23:11

Enten gik det op for dem, at det ikke var smart, eller så var det en ansat hos Private Division som havde røget for meget hash. Anyways, de har været ude og rette og The Outer Worlds får PS4 Pro optimeringer.

https://twitter.com/PrivateDivision/sta ... 5492575232
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10985
By: Nyborg


Re: Ingen PS4 Pro optimering til The Outer Worlds

Indlægaf ikkNico » tors 17 okt 2019 10:47

Fedt, altid godt at protestere mod udgiver grådighed og dovenskab ... også selvom der er langt mellem sejrene (som denne her).
... and then it walked whole cucumber
ikkNico
Niveau 6
 
Indlæg: 1528

Brugeravatar

Re: Ingen PS4 Pro optimering til The Outer Worlds

Indlægaf HrDanish » tors 17 okt 2019 22:39

Erroneus skrev:Enten gik det op for dem, at det ikke var smart, eller så var det en ansat hos Private Division som havde røget for meget hash. Anyways, de har været ude og rette og The Outer Worlds får PS4 Pro optimeringer.

https://twitter.com/PrivateDivision/sta ... 5492575232


Godt at høre, det er et af de spil jeg gerne vil spille på et tidspunkt, men ikke hvis de have skippet på pro optimering.
HrDanish
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Ingen PS4 Pro optimering til The Outer Worlds

Indlægaf Cena » tors 17 okt 2019 23:00

Jeg synes at have læst et sted at det bliver en del af Gamepass på PC. Så lige kort noget video tidligere og det ligner Fallout i rummet. Hvis det bliver en del af gamepass får det helt sikkert en chance - Ellers spiller jeg nok noget andet :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599



Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron