Redman DK skrev:Der er nu noget specielt ved månederne op til en ny konsolgeneration. Det er altid sjovt at se folk joine forum for konsol a bare for at snakke om konsol b.
BizzyVaping skrev:Digital foundry tester backwards compatibility på Ps5:
https://www.youtube.com/watch?v=bKQ6NeT ... talFoundry
ShadowFlame skrev:@makker erroneus - nu har jeg heller ikke sagt at der var nogen herinde der snakkede om RDNA3, men det har været bragt hos mange kendte youtube'ere.
ShadowFlame skrev:Men nu ved vi det da baseret på RDNA1 med tilføjelser og ikke RDNA2..
ShadowFlame skrev:
Jeg bliver bare træt af at Sony bevidst lader tingene stå i det uvisse, og så løber mange folk med tåbeligheder som fx den med RDNA3, og Sony gør intet. Men nu ved vi det da baseret på RDNA1 med tilføjelser og ikke RDNA2.
Mht. SSD og kompression, så er der faktisk mange eksempler på at XBOX loader hurtigere end PS5 på trods af deres MAX hastighed er hurtigere. BCpack har en højere kompressionsrate - så tror bare det skyldes at der ikke er udviklet ressoucer på xbox versionen. Implementeringen i Control så lægger også mærke til at xbox spillet åbenbart er blevet gimpet for at sikre samme performance - læs photo mode med uncapped framerate.
Og mht. din kommentar om at spil ikke kan tages ud af ligningen - enig - det er jo også det jeg siger.
Jeg tænker bare om vi kunne have bare en tråd hvor vi holder os til at snakke teknik - den her tråd taler om TECH.
Erroneus skrev:ShadowFlame skrev:@makker erroneus - nu har jeg heller ikke sagt at der var nogen herinde der snakkede om RDNA3, men det har været bragt hos mange kendte youtube'ere.
Nååå så det var youtubere du snakkede om, så er det mærkeligt du lige skulle herind og bede de youtubere om at tage et L herinde. Okay dude.ShadowFlame skrev:Men nu ved vi det da baseret på RDNA1 med tilføjelser og ikke RDNA2..
Æh nej, den er baseret på RDNA 2. Ja der er funktioner skåret væk og der er valg i opbygningen som minder om RDNA 1, f.eks. hvordan WGP'erne er sat op (btw. sådan er det også på XSX), som der har været sagt lige siden annonceringen af maskinen, men den er stadigvæk baseret på RDNA 2.
I øvrigt så er der heller ingen Infinity Cache på Xbox Series X, såå den var så alligevel ikke FULL RDNA 2, og i følge din logik, så er Xbox Series X så også baseret på RDNA1, nu hvor den ikke har Infinity Cache og bruger en WGP opsætning i stil med RDNA1?
Brugere der læser dette forum: Majestic-12 [Bot] og 5 gæster