Forum

Little Big Planet til PSP

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Little Big Planet til PSP

Indlægaf Kaufmann94 » tirs 30 dec 2008 17:20

Som sagt: Little Big Planet til PSP

Wuhuuuu bedste spil nogensinde, hvad mener i?
Kaufmann94
 
Indlæg: 12


Indlægaf Vinterbird » tirs 30 dec 2008 17:21

Spillet er ikke officielt annonceret til PSP. Der går heftige rygter fra flere forskellige uafhængige kilder, samt SCE folk og MM folk.

Så det er ikke en nyhed, og bør ikke være under nyheder.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 30 dec 2008 17:22

Mere meningsløs tråd skal man da lede længe efter :-) men jo det er et fedt spil :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Torres » tirs 30 dec 2008 17:43

Har egentlig ikke fået spillet det så meget, så om der kommer en PSP-version er ikke noget der vil røre mig.
Har dog heller ikke en PSP. Men selvom jeg havde, ville jeg nok ikke købe det.
Torres
Niveau 2
 
Indlæg: 101

Brugeravatar

Indlægaf Bab » tirs 30 dec 2008 17:47

SoulDecapitate skrev:Mere meningsløs tråd skal man da lede længe efter :-) men jo det er et fedt spil :-)


Hehe.

Og bedste spil nogensinde ? Du var knap født, da Diablo 2 udkom :wink: . Det bedste spil nogensinde :D

Og jeg har det med LBP som Torres. Der er ikke meget spil i det.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Neekon » tirs 30 dec 2008 18:36

Ved ikke om man skal græde af glæde, eller om hvor sørgeligt det er.

For jeg håber virkelig ikke at LBP bliver til et multiplatform spil.

For selve idéen er meget "hyggelig", men jeg har bare lagt mærke til at når et spil bryder rammerne og bliver lavet til flere konsoller/platforme så falder kvaliteten. Ikke altid, men ofte.

Hvis de kan finde ud af at give os en evt. god 2'er til Playstation 3, og ikke en skuffende efterfølger, så er det iorden, sålænge det ikke går ud over konceptet/kvaliteten.
Neekon
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf Vinterbird » tirs 30 dec 2008 19:00

Neekon skrev:Ved ikke om man skal græde af glæde, eller om hvor sørgeligt det er.

For jeg håber virkelig ikke at LBP bliver til et multiplatform spil.

For selve idéen er meget "hyggelig", men jeg har bare lagt mærke til at når et spil bryder rammerne og bliver lavet til flere konsoller/platforme så falder kvaliteten. Ikke altid, men ofte.

Hvis de kan finde ud af at give os en evt. god 2'er til Playstation 3, og ikke en skuffende efterfølger, så er det iorden, sålænge det ikke går ud over konceptet/kvaliteten.


Multiplatform forstås nu som PS3, 360 eller Wii. Med en tilføjelse til PSP bliver det stadig i familien, og eftersom Sony ejer rettighederne, kan de gøre lige hvad de vil.

Og MM er ikke noget stort firma, og vi ved jo allerede nu at de foretrækker at lave et kvalitetsprodukt selvom det tager lang tid for dem. Og hvem ved, LBP på PSP kunne blive en meget interessant extension af hvordan IP'en fungerer på nuværende tidspunkt.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf the bifoman » tirs 30 dec 2008 20:28

For mig at se ødelægges charmen let ved at flytte spillet over på PSPen.
Det vil være mildest talt upraktisk at lave baner på den, det vil være sværere at dele banerne og så vil grafikken selvfølgelig heller ikke kunne måle sig med originalen overhovedet - og det er jo netop de ting, der gør LBP til noget anderledes sammen med humoren og stemningen.
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 30 dec 2008 22:03

Mine ungerne ville da synes det var evigt sjovt Med LBP på pspen. Desuden vil de give mig flere timer foran min egen PS3 da de blokere den hele tiden med netop LBP.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf bjaelkesex » tirs 30 dec 2008 22:08

Jeg kan sagtens se en selvstændig LBP titel på PSPen. Der skal selvfølgelig laves et par justeringer i forhold til PS3 udgaven. Koncept vil dog kunne fungere til fulde.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Neekon » tirs 30 dec 2008 22:37

Kan sagtens se hvad I mener, hver og en af jer.

Det eneste jeg mener, kort, er at jeg ikke håber at det går ud over kvaliteten af en efterfølger til Playstation 3'en.

Men som Vinter skriver bruger MM meget tid på deres spil, og jeg tror umiddelbart ikke vi ville se en kvalitetsforværring af en "PSP-konvertering".
Neekon
Niveau 0
 
Indlæg: 15


Indlægaf Anastacio » tirs 30 dec 2008 22:39

Men hvorfor dog allerede tænke på en efterfølger til LittleBigPlanet? Konceptet fungerer jo til fulde som det er nu, så kunne man altid opdatere spillet med nye officielle levels, funktioner, add-ons og måske et lille fix til kameraet. Men jeg ser da et større potentiale i hele tiden at udvide LittleBigPlanet og køre nye aggresive marketingskampagner, end at lave en opfølger fra bunden.

Det er jo på sin vis et 'Game 3.0', hvor communityet sørger for det grundlæggende indhold, ala SingStar og Buzz. =)
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Vinterbird » tirs 30 dec 2008 22:40

Anastacio skrev:Men hvorfor dog allerede tænke på en efterfølger til LittleBigPlanet? Konceptet fungerer jo til fulde som det er nu, så kunne man altid opdaterer spillet med nye officielle levels, funktioner, add-ons og måske et lille fix til kameraet. Men jeg ser da et større potentiale i hele tiden at udvide LittleBigPlanet og køre nye aggresive marketingskampagner, end at lave en opfølger fra bunden.


MM har bekræftet de arbejder på en efterfølger. Om de så vil se LBP som en platform (ala det Harmonix gør med Rock Band), i stedet for bare at skrotte alt gammelt materiale når LBP2 kommer ud er dog uvidst.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Daimon » ons 31 dec 2008 00:06

Det villle være fedt hvis Little big planet vil komme til PSP :D
Daimon
Niveau 0
 
Indlæg: 8


Indlægaf CD » lør 24 jan 2009 11:37

glæder mig til det kommer alt for nice
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Næste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron