Forum

Killzone 2 - Limited Edition Collector's Box

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Indlægaf BingoDK » man 02 feb 2009 00:01

Rechain skrev:Underligt? Jeg ska også bare have spillet :) glæder mig til det. Er faktisk begyndt at spille videre i det første til PS2 (som stadig er fedt og flot) - er kommet halvvejs...så regner da med at gennemføre det inden jeg får skaffet KillZone 2 :D hvis jeg tager mig sammen...

Fik også lige lavet en KillZone 2 udgave af min signatur...den blev da ret fed! 8)

/Rechain


Er du kommet til missionerne hvor man styrer hende sniger-chicken? den dæmpede gun, man får når man spiller hende, er mega fed!
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf devilboy » man 02 feb 2009 00:06

nu har jeg altså bestilt limited edition for 3 uger siden. Så håber ikke jeg betaler mere for ingenting
devilboy
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf Frydensberg » tirs 24 feb 2009 22:30

BingoDK skrev:Jeg er sgu egentlig også ligeglad.... Men det er useriøst at skrive i annoncen at kunden får en, når det overhovedet ikke eksisterer....


Hej allesammen :D da der er en del uenighed om dette kan jeg bekræfte at der ER en Limeted edition af Killzone 2 da jeg selv arbejder i GameStop og vi har fået den hjem ;p .. har selv bestilt en LTD i en stålboks men spillets indhold er det samme (;
If u Cant kill them... Run!
Frydensberg
Niveau 0
 
Indlæg: 3

Brugeravatar

Indlægaf BingoDK » tirs 24 feb 2009 22:33

Håber dælme også at Shopto.net giver mig en Limited Edition. Har betalt 3 pund ekstra for den!

Hvad indebærer det at den er limited? Kun at den er i en stålbox? ;)
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf Erroneus » tirs 24 feb 2009 22:55

Ja det er bare en stålbox version, indeholdet er det samme.

Ifølge shopto så har de sendt den afsted i dag, så det lyder fint.
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Joko » tirs 24 feb 2009 23:08

Jeg bestilte også limited edetion. syntes da det er meget fedt med en stålboks istedet for det normale plastic-blu-ray-cover :) vil jeg gerne betale 27 kr. mere for hos shopto :D
Joko
Niveau 3
 
Indlæg: 234


Indlægaf Player_2 » ons 25 feb 2009 00:16

Joko skrev:Jeg bestilte også limited edetion. syntes da det er meget fedt med en stålboks istedet for det normale plastic-blu-ray-cover :) vil jeg gerne betale 27 kr. mere for hos shopto :D


Havde egentligt forventet mere af en Special Edt. boks..
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » ons 25 feb 2009 00:20

Well ja hvis det havde været en officiel speciel. edit. boks, men sådan findes ikke og hvis det havde været, så havde den nok også kostet lidt mere end 3£ oven i :)
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Player_2 » ons 25 feb 2009 00:22

Det lyder mere til at den normale version af spillet bliver limited edt. da alle har stålkassen
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » ons 25 feb 2009 00:28

Jeg er bedøvende lige glad , man kunne ikke bestile den normale version mere, så jeg tog LE. Men kunne man ha bestilt den normale version ville jeg heller ha haft den.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » ons 25 feb 2009 01:29

Player_2 skrev:da alle har stålkassen


Nej.
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Player_2 » ons 25 feb 2009 12:27

Erroneus skrev:
Player_2 skrev:da alle har stålkassen


Nej.


Nu var det heller ikke for at generalisere, men virker til at mange har købt LE versionen :-D

Har lige været nede og købe den selv, det er nu en lækkert boks der pynter og er lidt special at have :P
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf koopi » ons 25 feb 2009 17:12

Jeg har også bestilt Limited Edition ...

Men jeg håbede sådan at de først ville hæve penge d. 27, fordi nu annullerer de snart ordren. De har prøvet at hæve penge 2 gange ud af 3 gange, men jeg får først penge på fredag. Så typisk hvis jeg ikke får LE. :(
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Indlægaf devilboy » ons 25 feb 2009 18:03

din konto går bare i minus. Havde sku også håbet det først var fredag :lol:
devilboy
Niveau 2
 
Indlæg: 101


Indlægaf koopi » ons 25 feb 2009 20:39

devilboy skrev:din konto går bare i minus. Havde sku også håbet det først var fredag :lol:


Nej, fordi det tillader min bank ikke. Og desuden har Shopto allerede annulleret ordren ... så må jeg bare håbe, at Limited Edition stadigv?k er på lager på fredag. :)
koopi
Niveau 2
 
Indlæg: 164


Foregående

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster