Forum

Killzone 2 demo på torsdag 5 feb

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Indlægaf Panacea73 » lør 07 feb 2009 11:16

Har intet relevant at komme med, da jeg sagtens kan vente til spillet udkommer - Har dog læst div. reviews på nettet, og det lyder jo alt sammen lovende. Spillet er naturligvis bestilt, da så mange folk næppe kan tage fejl, og dog.. Halo universet har aldrig sagt mig noget, og se bare hvad det fik i tidernes morgen. Vi må se..
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf TheMadMan » lør 07 feb 2009 11:18

dr_gonzo skrev:
FreakyFellini skrev:
dr_gonzo skrev:
Joh 9 32


Sig mig, er det en passage i bibelen? :)


Det kan du jo prøve at undersøge!


Til de dovne.

http://www.biblegateway.com/passage/?se ... ersion=31;
TheMadMan
Niveau 2
 
Indlæg: 157


Indlægaf SoulDecapitate » lør 07 feb 2009 11:19

Jeg var ikke uenig i hvad GOW fik i score, synes bare spillet var plat og henvendte sig til børn under 12 år, selv om det var et 18+ spil. Synes så absolut ikke det var sjovt 8 mand løb hen til en trappe og alle stod og savede i hinanden, jo det var selvfølgelig sjov i et par månedere.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Panacea73 » lør 07 feb 2009 11:22

TheMadMan skrev:
dr_gonzo skrev:
FreakyFellini skrev:
dr_gonzo skrev:
Joh 9 32


Sig mig, er det en passage i bibelen? :)


Det kan du jo prøve at undersøge!


Til de dovne.

http://www.biblegateway.com/passage/?se ... ersion=31;


Hahaha :lol: :lol:
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf feinschmecker » lør 07 feb 2009 11:23

Not impressed :-( Jeg synes ikke rigtig der er noget nyt under solen. Spillet ser hamrende godt ud (det flotteste jeg til dato har set), men gameplaymæssigt er der tale om deja vu. Synes controls er ligesom at styre en tank. Og jo, jeg kan jo bare ændre dem. Men hvorfor? Når det fulde spil kommer på gaden, er der vel ingen (med undtagelse af Vinterbird) der med sine sanser i behold, vælger standard-controls. Med mindre de vil nakkes for vildt i multiplayer.

Mht. anmeldere/anmeldelser, må jeg lige minde om, at GTA4 har en rating på 98 hos metacritic. GTA4 var fedt - men ikke rating-98-fedt. MGS:SOP er ratet 94. KZ2 har en rating på 93. Rent karaktérmæssigt, bliver det i hvert fald IKKE den største next-gen titel.

Kan det tænkes at også anmeldere lader sig rive med af hype?

Men når det er sagt, skal jeg naturligvis have spillet ligesom alle jer andre.

/feinschmecker
Senest rettet af feinschmecker lør 07 feb 2009 11:27, rettet i alt 1 gang.
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf FreakyFellini » lør 07 feb 2009 11:31

Så har vi sku en teolog i huset.

Jeg tror det var sådan gud skabte fanboys:

"God gave them a spirit of stupor,
eyes so that they could not see
and ears so that they could not hear,
to this very day."

Sorry off-topic.

SoulDecapitate skrev:Jeg var ikke uenig i hvad GOW fik i score, synes bare spillet var plat og henvendte sig til børn under 12 år, selv om det var et 18+ spil. Synes så absolut ikke det var sjovt 8 mand løb hen til en trappe og alle stod og savede i hinanden, jo det var selvfølgelig sjov i et par månedere.


De fleste spil henvender sig da til det indre barn. I hvert fald action-shooters som disse. Eller er det den indre morder? :)
Gears var i hvert fald et rigtig fedt spil syntes jeg. Og det havde en cinematisk og grafisk kvalitet, som dette ikke har. En cinematisk kvalitet, som endte med at have indflydelse på gameplayet.
FreakyFellini
Niveau 3
 
Indlæg: 257


Indlægaf baunevej » lør 07 feb 2009 11:32

Forstår ikke helt folk er skuffeder over der ikke er "noget nyt under solen", det er et FPS spil, det gælder for det meste om at skyde i disse spil eller??. Foventer i at man får en slangebøsse i hånden i stedet for en stor gøb?? eller hvad forventede i der skulle være nyt udover den blændende grafik og fede AI.
Min favorit spil er COD spillene og har ikke fundet noget der gav den samme fede fornemmelse før nu hvor jeg har prøvet killzone demoen.
Forventer selvfølgelig der kommer nogle fede bosskampe m.m i det fulde spil.
Spiller demoen igen og igen, og kan ikke vente til det udkommer :D.

Men vil gerne vide lidt om hvad der var forventet af nyt?? for kan virkelig ikke se hvad killzone mangler?

m.v.h baunevej
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Indlægaf feinschmecker » lør 07 feb 2009 11:38

Jamen at dømme ud fra KZ2-demoen alene, ville jeg vælge CoD4 :-) Simpelt.

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf baunevej » lør 07 feb 2009 11:41

feinschmecker skrev:Jamen at dømme ud fra KZ2-demoen alene, ville jeg vælge CoD4 :-) Simpelt.

/feinschmecker


Ja skulle jeg vælge mellem 7 minuters gameplay og 5 - 7 timer valgte jeg også cod4, se bare vi er ikke helt uenige :o

Her sammenligner jeg kun singleplayer, da jeg ikke har andet og gå ud fra hehe.

m.v.h baunevej
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Indlægaf feinschmecker » lør 07 feb 2009 11:46

Man skulle ikke spille CoD4 ret mange minutter før det gik op for een hvor tight det spil var :-) Det er noget helt andet med KZ2, som virker direkte trægt i sammenligning.

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » lør 07 feb 2009 11:47

feinschmecker skrev:Man skulle ikke spille CoD4 ret mange minutter før det gik op for een hvor tight det spil var :-) Det er noget helt andet med KZ2, som virker direkte trægt i sammenligning.

/feinschmecker
Cod 4 er en Casual shooter, alle får den fornemelse at de er gode til noget. Kan godt lide Cod 4 , men man må indrømme det er en Arcade shooter. Hvis man gider og sætte sig ind i det, så er RAinbowsix og Graw langt langt bedre end Cod serien
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf baunevej » lør 07 feb 2009 11:50

feinschmecker skrev:Man skulle ikke spille CoD4 ret mange minutter før det gik op for een hvor tight det spil var :-) Det er noget helt andet med KZ2, som virker direkte trægt i sammenligning.

/feinschmecker

Må indrømme vi nok har forskellige oplevelser, har gennemført singleplayer af COD4 4 gange, og syntes ikke den starter hårdt ud, hvilket passer mig glimrende så man kommer ind i spillet.
Men ja COD4 er en svær titel og overgå, og det behøver killzone heller ikke for og være godt ( men syntes det virker meget lovende ).

m.v.h baunevej
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Indlægaf feinschmecker » lør 07 feb 2009 12:20

SoulDecapitate skrev:
feinschmecker skrev:Man skulle ikke spille CoD4 ret mange minutter før det gik op for een hvor tight det spil var :-) Det er noget helt andet med KZ2, som virker direkte trægt i sammenligning.

/feinschmecker
Cod 4 er en Casual shooter, alle får den fornemelse at de er gode til noget. Kan godt lide Cod 4 , men man må indrømme det er en Arcade shooter. Hvis man gider og sætte sig ind i det, så er RAinbowsix og Graw langt langt bedre end Cod serien


Smag og behag er som bekendt forskellig. Det eneste jeg siger er, at KZ2 ikke nødvendigvis er det bedste nextgen spil. At dømme ud fra karakterer er der flere andre spil der er "bedre" - i hvert fald ifølge de almægtige anmeldere. Det kan ikke diskuteres. Har anmelderne ret? Det er jo spørgsmålet.

Alle detaljer spiller ind når man skal vurdere et spil - og når noget så essentielt som controls (som man bruger den del i spil!!!) er så ufatteligt sløve, trækker det gevaldigt ned i min bog.

/feinschmecker

EDIT:

Nu fik jeg så gennemført demoen igen-igen. Jeg kan sagtens falde for det spil. Synes bare stadigvæk at controls er for sløve. Det kan ikke være meningen at spillet skal spilles i det tempo - i hvert fald ikke hvis man til enhver tid kan sætte sensitivity op så det bliver mere skarpt. Der er jo INTET der taler for at spille med langsomme controls i f.eks. multiplayer, når hurtigere controls er så åbenlys en fordel.
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf skitzofraen » lør 07 feb 2009 19:59

Jeg fik lige prøvet demoen hos min lillebror igår, og spillet virker sgu meget fedt, jeg havde dog regnet med, at grafikken ville være bedre end den er (dermed ikke sagt, at grafikken på nogen som helst måde er dårlig, men jeg havde regnet med mere efter, at have læst lidt rundt omkring om spillet... det lød jo nærmest som om, at spillet ville være tæt på photorealistisk)

Spillet virker uden tvivl fedt, så jeg glæder mig sgu til, at prøve den fulde version...
skitzofraen
Niveau 2
 
Indlæg: 121


Indlægaf Scoring » lør 07 feb 2009 23:56

Nu har jeg ikk siddet og læst alle 9 sider igennem, så ved absolut ikke hvad i har skrevet om.. Og undskyld, men orker ikk og læse..

Men min mening er at jeg er rimelig skuffet..
Lækker grafik, og topklasse lyd.. Meeeen..

For det første syntes jeg styringen er vildt langsom, eller hvad kan man sige "tung" det er som om geværet vejer flere tusinde kilo.. så syntes jeg heller ikk coversystemet fungere særlig godt?

Og så en personlig side af sagen, det er vildt irriterende at "zoom/sigte" knappen er på R3, har altid godt kunne lide at man skulle holde L1/L2 inde og så sigter man..

Men ellers så ser det sgu fint ud.. Måske ikk lige noget jeg køber på release.. Men det skal nok lande på hylden en dag.. :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster