Forum

Killzone 2 demo på torsdag 5 feb

Snak om Playstation relaterede nyheder.

Indlægaf Vinterbird » søn 08 feb 2009 00:06

Scoring skrev:Nu har jeg ikk siddet og læst alle 9 sider igennem, så ved absolut ikke hvad i har skrevet om.. Og undskyld, men orker ikk og læse..

Men min mening er at jeg er rimelig skuffet..
Lækker grafik, og topklasse lyd.. Meeeen..

For det første syntes jeg styringen er vildt langsom, eller hvad kan man sige "tung" det er som om geværet vejer flere tusinde kilo.. så syntes jeg heller ikk coversystemet fungere særlig godt?

Og så en personlig side af sagen, det er vildt irriterende at "zoom/sigte" knappen er på R3, har altid godt kunne lide at man skulle holde L1/L2 inde og så sigter man..

Men ellers så ser det sgu fint ud.. Måske ikk lige noget jeg køber på release.. Men det skal nok lande på hylden en dag.. :)


Alle dine problemer kan løses i settings.

Edit:

Men jeg forstår personligt ikke folks brokken over sigtetempo og spil tempo. Bare fordi det ikke spiller som CoD4, så er det ikke automatisk skod. Spillet kræver tilvænning ja, men derfra så er det et fandens godt spil med et virkelig godt gameplay.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Scoring » søn 08 feb 2009 00:32

Ej.. Undskyld sproget.. Men det er fucking irriterende at man skal trykke hver gang man skal sigte? man kan vende sig til alt, men derfor er der nemmere og sværer måde og gøre det på..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf feinschmecker » søn 08 feb 2009 00:54

Vinterbird skrev:
Scoring skrev:Nu har jeg ikk siddet og læst alle 9 sider igennem, så ved absolut ikke hvad i har skrevet om.. Og undskyld, men orker ikk og læse..

Men min mening er at jeg er rimelig skuffet..
Lækker grafik, og topklasse lyd.. Meeeen..

For det første syntes jeg styringen er vildt langsom, eller hvad kan man sige "tung" det er som om geværet vejer flere tusinde kilo.. så syntes jeg heller ikk coversystemet fungere særlig godt?

Og så en personlig side af sagen, det er vildt irriterende at "zoom/sigte" knappen er på R3, har altid godt kunne lide at man skulle holde L1/L2 inde og så sigter man..

Men ellers så ser det sgu fint ud.. Måske ikk lige noget jeg køber på release.. Men det skal nok lande på hylden en dag.. :)


Alle dine problemer kan løses i settings.

Edit:

Men jeg forstår personligt ikke folks brokken over sigtetempo og spil tempo. Bare fordi det ikke spiller som CoD4, så er det ikke automatisk skod. Spillet kræver tilvænning ja, men derfra så er det et fandens godt spil med et virkelig godt gameplay.


Vil det sige du foretrækker det langsomme, og måske mere realistiske, tempo frem for arkade-stilen? Jeg kan nemlig sagtens se idéen med det - men det vil jo aldrig blive brugt. Her er grunden: Multiplayerdelen, som nødvendigvis må være direkte unfair hvis man spiller med standard følsomhed... Eller er det mig, der har misset et eller andet?

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf Vinterbird » søn 08 feb 2009 09:20

feinschmecker skrev:
Vinterbird skrev:
Scoring skrev:Nu har jeg ikk siddet og læst alle 9 sider igennem, så ved absolut ikke hvad i har skrevet om.. Og undskyld, men orker ikk og læse..

Men min mening er at jeg er rimelig skuffet..
Lækker grafik, og topklasse lyd.. Meeeen..

For det første syntes jeg styringen er vildt langsom, eller hvad kan man sige "tung" det er som om geværet vejer flere tusinde kilo.. så syntes jeg heller ikk coversystemet fungere særlig godt?

Og så en personlig side af sagen, det er vildt irriterende at "zoom/sigte" knappen er på R3, har altid godt kunne lide at man skulle holde L1/L2 inde og så sigter man..

Men ellers så ser det sgu fint ud.. Måske ikk lige noget jeg køber på release.. Men det skal nok lande på hylden en dag.. :)


Alle dine problemer kan løses i settings.

Edit:

Men jeg forstår personligt ikke folks brokken over sigtetempo og spil tempo. Bare fordi det ikke spiller som CoD4, så er det ikke automatisk skod. Spillet kræver tilvænning ja, men derfra så er det et fandens godt spil med et virkelig godt gameplay.


Vil det sige du foretrækker det langsomme, og måske mere realistiske, tempo frem for arkade-stilen? Jeg kan nemlig sagtens se idéen med det - men det vil jo aldrig blive brugt. Her er grunden: Multiplayerdelen, som nødvendigvis må være direkte unfair hvis man spiller med standard følsomhed... Eller er det mig, der har misset et eller andet?

/feinschmecker


Jeg spillede med standard følsomhed og standard styring, og det føltes for mig mere naturligt end højere følsomhed osv. Og i MP kunne jeg sagtens forsvare mig mod en masse andre, og jeg havde det ganske underholdende i kampene. Jeg tror det er en smagssag, men jeg mener stadig det er synd for KZ2 hvis man prøver at forvandle spillet til CoD4, bare fordi det er sådan man havde forestillet sig det skulle være, for det er unfair overfor spillets designmekanikker, da det slet ikke er bygget til at være sådan et spil.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Scoring » søn 08 feb 2009 12:21

Kan godt følge dig.. Jeg har aldrig spillet COD4.. Eller 5'ern for den sags skyld..

- Men jeg syntes stadig det er irriterende at den er 100 år om at dreje.. Og det med "zoom" det syntes jeg bare også går hurtigere med L1.. Det har ikke noget at gøre med at spillet er lort eller noget.. Det handler om at spillet skal være "lettest som muligt" med styrringen altså, det er jo ikke sjovt hvis man spillet noget hvor styrringen ikke er god, altså personligt...
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf SoulDecapitate » søn 08 feb 2009 12:24

Scoring skrev:Kan godt følge dig.. Jeg har aldrig spillet COD4.. Eller 5'ern for den sags skyld..

- Men jeg syntes stadig det er irriterende at den er 100 år om at dreje.. Og det med "zoom" det syntes jeg bare også går hurtigere med L1.. Det har ikke noget at gøre med at spillet er lort eller noget.. Det handler om at spillet skal være "lettest som muligt" med styrringen altså, det er jo ikke sjovt hvis man spillet noget hvor styrringen ikke er god, altså personligt...
Nu er det jo nok kommet et killzone 3 før du er gammel nok til og må spille det online, så jeg kan ikke rigtig se problemet :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf the bifoman » søn 08 feb 2009 12:28

SoulDecapitate skrev:
Scoring skrev:Kan godt følge dig.. Jeg har aldrig spillet COD4.. Eller 5'ern for den sags skyld..

- Men jeg syntes stadig det er irriterende at den er 100 år om at dreje.. Og det med "zoom" det syntes jeg bare også går hurtigere med L1.. Det har ikke noget at gøre med at spillet er lort eller noget.. Det handler om at spillet skal være "lettest som muligt" med styrringen altså, det er jo ikke sjovt hvis man spillet noget hvor styrringen ikke er god, altså personligt...
Nu er det jo nok kommet et killzone 3 før du er gammel nok til og må spille det online, så jeg kan ikke rigtig se problemet :-)


Ooooooh no he didn't! :lol:
the bifoman
Skribent
 
Indlæg: 450


Indlægaf Scoring » søn 08 feb 2009 13:35

SoulDecapitate skrev:
Scoring skrev:Kan godt følge dig.. Jeg har aldrig spillet COD4.. Eller 5'ern for den sags skyld..

- Men jeg syntes stadig det er irriterende at den er 100 år om at dreje.. Og det med "zoom" det syntes jeg bare også går hurtigere med L1.. Det har ikke noget at gøre med at spillet er lort eller noget.. Det handler om at spillet skal være "lettest som muligt" med styrringen altså, det er jo ikke sjovt hvis man spillet noget hvor styrringen ikke er god, altså personligt...
Nu er det jo nok kommet et killzone 3 før du er gammel nok til og må spille det online, så jeg kan ikke rigtig se problemet :-)


Hehee.. slam slam, den nye profil er oprettet.. ;)

- Men altså det med at den er langsom, betyder jo ikk meget for dig da dine fingre ikke kan bevæge sig lige så hurtigt, så du er vel glad for at vi alle har samme handicap som dig.. :lol:
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf SoulDecapitate » søn 08 feb 2009 16:14

Scoring skrev:
SoulDecapitate skrev:
Scoring skrev:Kan godt følge dig.. Jeg har aldrig spillet COD4.. Eller 5'ern for den sags skyld..

- Men jeg syntes stadig det er irriterende at den er 100 år om at dreje.. Og det med "zoom" det syntes jeg bare også går hurtigere med L1.. Det har ikke noget at gøre med at spillet er lort eller noget.. Det handler om at spillet skal være "lettest som muligt" med styrringen altså, det er jo ikke sjovt hvis man spillet noget hvor styrringen ikke er god, altså personligt...
Nu er det jo nok kommet et killzone 3 før du er gammel nok til og må spille det online, så jeg kan ikke rigtig se problemet :-)


Hehee.. slam slam, den nye profil er oprettet.. ;)

- Men altså det med at den er langsom, betyder jo ikk meget for dig da dine fingre ikke kan bevæge sig lige så hurtigt, så du er vel glad for at vi alle har samme handicap som dig.. :lol:
ja tempoet passer fint til mig , jeg er en gammel mand :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Anastacio » søn 08 feb 2009 20:40

Killzone går da ufatteligt langsomt, man styre en tank, og sigtet reagere ikke ordentligt. Det her er jo slet ikke on par med Call of Duty. Det en ommer.

*sarkasme*
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf SoulDecapitate » søn 08 feb 2009 20:49

Ja lad os nu se :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf ps2010 » søn 08 feb 2009 21:50

kom den 26
ps2010
 
Indlæg: 668


Indlægaf Rechain » tirs 10 feb 2009 17:12

Killzone styringen er som den ska være, nemlig lidt tung i det.
Det føles bare rigtig godt :) ligesom det første KillZone...

Det er dejligt at KillZone skilder sig lidt ud, istedet for at være de der 1000000000 gange hurtigere end lyset styring! Det er en dejlig forandring og er med til at gøre KillZone lidt "anderledes" :) glæder mig helt vildt til 2'eren kommer...er bestilt...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 10 feb 2009 17:36

Synes også styringen er rigtig fed, og ikke så arcade agtig som fx Cod spillene.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Underdog dk » tirs 10 feb 2009 18:01

SoulDecapitate skrev:Synes også styringen er rigtig fed, og ikke så arcade agtig som fx Cod spillene.

Er enig... ligesom med GoW er realisme i højsædet frem for arcade shooter. Jeg må indrømme at det tager lidt tid at vænne sig til styringen, men efter at have gennemført demoen 4-5 gange bliver det bedre og bedre.. klasse...

Det er selvfølgelig bestilt ved shopto.net men hvornår får vi det leveret i DK?
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


ForegåendeNæste

Tilbage til Nyheder

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster