Forum

Hvilken Playstation skal vi vælge

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Hvilken Playstation skal vi vælge

Indlægaf ungernesmor » man 24 apr 2017 11:33

Jeg er for ca 5 år siden stået helt af udviklingen indenfor konsoller, og har virkelig brug for hjælp fra nogle kloge hoveder :)
Jeg vil gerne købe en (ny eller brugt) Playstation. Den skal hovedsageligt bruges til dansespil, syngespil og guitar/bandspil. Måske også noget a la Crash Bandicoot hvis nogen huske ham :D
Desuden kommer vi også til at bruge den til Blu-ray film - gerne 3D.
Hvis der skulle komme noget som "Heavy Rain" igen, så kunne det også godt finde vej hjem i stuen.
Det vil være mig og to børnehavebørn, som skal bruge den.
Skal jeg vælge en PS3 eller PS4 og hvilken version? (og hvorfor)

På forhånd tak
ungernesmor
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Hvilken Playstation skal vi vælge

Indlægaf Dummiz » man 24 apr 2017 12:02

Velkommen til pslife :)

Alt anden end at vælge en PS4 ville være dumt nu hvor de er nede i en rimelig pris. En PS4 500 GB. Ville være ganske fint til jeres behov med mindre du går op i HD og at have det nyeste af det nyeste så er det en PS4 Pro du skal vælge. Men en "almindelig" PS4 kan sagtens også køre de spil du skriver om. Så mit bud vil være at du skal købe en PS4 500 (evt. 1 TB hvis du kan finde en på tilbud eller brugt.)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Hvilken Playstation skal vi vælge

Indlægaf Vreki » man 24 apr 2017 12:07

Jeg tænker det samme som Dummiz. Ps3 er død, men til de spiltyper i taler om vil den mindste PS4 være fin.

Angående dansespil, så vil jeg lige advare om at min erfaring er at PS4 kameraet er tæt på ubrugeligt til den slags.
Hvis man vil have noget ud af det så skal man også investere i en Move kontroller.
Der er muligvis nogen af de nye spil der kan bruge en mobiltelfon som kontroller i stedet, det har jeg ikke kigget så meget på.
Vreki
Niveau 7
 
Indlæg: 2307


Re: Hvilken Playstation skal vi vælge

Indlægaf Krede1972 » man 24 apr 2017 14:44

Der kommer snart (release sat til 30. juni 2017) et remake til PS4 af de gamle Crash Bandicoot-spil (1-3).
Det kan findes/ses i Storen som "Crash Bandicoot N. Sane Trilogy".

Så ja, smid penge efter en PS4.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Hvilken Playstation skal vi vælge

Indlægaf aaliyahchili » man 24 apr 2017 19:56

ungernesmor skrev:Jeg er for ca 5 år siden stået helt af udviklingen indenfor konsoller, og har virkelig brug for hjælp fra nogle kloge hoveder :)
Jeg vil gerne købe en (ny eller brugt) Playstation. Den skal hovedsageligt bruges til dansespil, syngespil og guitar/bandspil. Måske også noget a la Crash Bandicoot hvis nogen huske ham :D
Desuden kommer vi også til at bruge den til Blu-ray film - gerne 3D.
Hvis der skulle komme noget som "Heavy Rain" igen, så kunne det også godt finde vej hjem i stuen.
Det vil være mig og to børnehavebørn, som skal bruge den.
Skal jeg vælge en PS3 eller PS4 og hvilken version? (og hvorfor)

På forhånd tak



Jeg har en Ps 4.. 1 TB til salg hvis det skulle have interesse .... original kasse og garanti bevis til 28/6-2018 medfølger...
Alt er i perfekt stand..... pris 1200,- + evt fragt....
Slår den op under sælges senere i aften, ungerne skal lige ligges....
aaliyahchili
Niveau 3
 
Indlæg: 299
By: Gislinge



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron