Forum

Luk, tak

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Skal tråden lukkes?

Afstemning sluttede søn 22 maj 2011 08:32

Ja
4
44%
Nej
1
11%
Vi kalder den.... (bedste bud får en lille præmie)
4
44%
 
Afgivne stemmer : 9

Re: Kan ikke komme online

Indlægaf kornrocks » lør 14 maj 2011 14:06

Bab det handler ikke om at ikke alle er enige med en, men det handler om at du konstant har en mening om ALT, du er den person som har skrevet mest i denne tråd, og mange andre tråde. Fordi du konstant skal virke klogere end ALLE andre.
Billede
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Kan ikke komme online

Indlægaf Bab » lør 14 maj 2011 14:07

Du piver altså for meget. Find et lommetørklæde og en kiks.

Baunevej. Slettede min kommentar igen, efter jeg læste dit indlæg en ekstra gang. :oops:

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Kan ikke komme online

Indlægaf Rytteren » lør 14 maj 2011 15:05

må sige, jeg er lidt træt af at man går efter sonys sikkerhed. nu hvor både ubisoft og SE også er blevet hacket og mister personfølsomme data (krypterede eller ej), og visa osv er blevet hacket, med vores kreditoplysning.. så har vi altså set det sony er blevet ramt af, hos andre.. men af en eller anden grund er det kun legalt at være efter sony?.

hackerne er møj dygtige til det de laver. og når vi nu har set det ikke kun er sony der bliver ramt.. så lad os slappe lidt af. jeg er måske bare lidt negativ.. men united er bagud ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Kan ikke komme online

Indlægaf baunevej » lør 14 maj 2011 15:15

Der er masser der bliver hacket, men tror det er de færeste der ikke er oppe og køre igen efter 4 uger. Ved ikke en døjt om sikkerhed eller noget som helst om hacking. Ville have været ligså træt af det hvis eksvis mine tvkanaler forsvant, og ikke var tilbage 4 uger efter.

Grunden til jeg mistænker sony for ikke og have sikkerhed iorden fra start, er alene de vælger og bygge nyt op fra grunden. Mener normal man går ind og lukker de huller der har givet hackerne adgang?

Det er drastisk og starte forfra, det gode er selvfølgelig det formegentligt bliver ekstremt svært for hackerne og komme ind:-D

Men vil da godt pointere, at jeg ikke er Ekspert på området, er bare lettere frustreret. Og med nedetiden kan jeg jo nå og brygge masser af konspirationsteorier :mrgreen:
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Kan ikke komme online

Indlægaf Rytteren » lør 14 maj 2011 15:45

selvfølgelig er det nitten at vi skal vente. men vi hæfter os i de "dårlige rygter" som dårlig sikkerhed, istedet kunne vi hive fat i de "gode rygter", som muligheden for nye rootkeys og andet, der vil gøre ps3en endnu mere sikker. den senste med 0.2 lev er stadig ikke hacket.. men det skal jo nok komme, men nu har de muligheden for helt at ændre i det. så hvorfor ikke gøre det - det ville jeg gerne vente på - så benytter sony sig ikke af mange resurser på at lappe de huller. et andet rygte er jo de ændre måde xmben arbejder med resten af maskine.. som vil give muligheder for andre features (cross game voice chat?). rygterne om ændring af brug af ram på forskellige ting osv. der er masser af gode rygter om hvorfor det tager lidt tid. hvorfor se på den sorte side af sagen :).

jeg ser lyst på det .. nok fordi united endte med 1-1 og dermed et mesterskab ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Kan ikke komme online

Indlægaf baunevej » lør 14 maj 2011 15:49

Rytteren skrev:jeg ser lyst på det .. nok fordi united endte med 1-1 og dermed et mesterskab ;)


Hahaha :lol:

Kunne være jeg skulle smutte en tur i byen og drikke mig stiv, kunne være jeg kunne få renset hovedet og se mere lyst på det hele :mrgreen:.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Kan ikke komme online

Indlægaf kornrocks » lør 14 maj 2011 16:31

Ja kan du andet Rytter når i får foræret et straffe :D
Billede
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Kan ikke komme online

Indlægaf n00bdream » lør 14 maj 2011 16:41

Der findes en seriøs troll herinde og en enkelt semi, som jeg lige ser det. Det er således to personer der skal ignoreres, så er den klaret og man kan nyde forummet.

Det er spild af jeres egen og andres tid, at svare på deres indlæg, da det jo af det en troll "lever af" og får energi til mere. Ikke at man ikke skal gøre det, hvis man nu morer sig med det - men tro ikke du får dem til at se verden anderledes eller blive mindre provokerende/generende, for det vil ikke være deres hensigt uanset hvad.

Men nok om det. Som jeg ser denne situation, så har Sony været ret sløve. Men i bund og grund har jeg ikke mistet det store. Nu har jeg ikke købt min PS3 for online gaming, men i stedet for de gode singleplayer spil - spil jeg har kunnet nyde i hele perioden uden problemer. Det er klart, at hvis man overvejende er til online gaming, så er dette et stort slag og i så fald forstår jeg sagtens folks frustration. Ikke at jeg mener man så skal køre vildt hate på Sony der utvivlsomt knokler for sagen, men ikke desto mindre kan jeg sagtens sætte mig ind i irritationen der selvsagt vokser som tiden går, uden en løsning.

Gennem mine tidligere kollegaer har jeg hørt, at de test der køres går godt. Der er små-fejl der skal ændres og der testes - på højere niveau - også nye features. Og med lidt held får vi både PSN op at køre i løbet af maj og muligvis også nogle nye spændende ting at lege med på sigt. At Sony så også vil tilbyde gratis spil (såfremt disse er bare nogenlunde gode), så syntes jeg umiddelbart jeg føler mig tilfreds - trods alt.
Senest rettet af n00bdream lør 14 maj 2011 17:21, rettet i alt 1 gang.
n00bdream
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Re: Kan ikke komme online

Indlægaf Joerli » lør 14 maj 2011 17:06

Rytteren skrev:jeg ser lyst på det .. nok fordi united endte med 1-1 og dermed et mesterskab ;)


Oh yeah! :-)
Jeg sad da med en bette' tåre i øjet, det var jo skønt at se på =P~

Dog knap så fedt mht. F.A. Cup finalen.
Joerli
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Kan ikke komme online

Indlægaf kofoed » lør 14 maj 2011 17:42

Joerli skrev:
Rytteren skrev:jeg ser lyst på det .. nok fordi united endte med 1-1 og dermed et mesterskab ;)


Oh yeah! :-)
Jeg sad da med en bette' tåre i øjet, det var jo skønt at se på =P~


skønt og se på? Det kan da ikke være kampen du tænker på, for kan ikke huske jeg har set noget i stil med det før i England.
kofoed
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: Kan ikke komme online

Indlægaf Rytteren » lør 14 maj 2011 18:07

kofoed skrev:
Joerli skrev:
Rytteren skrev:jeg ser lyst på det .. nok fordi united endte med 1-1 og dermed et mesterskab ;)


Oh yeah! :-)
Jeg sad da med en bette' tåre i øjet, det var jo skønt at se på =P~


skønt og se på? Det kan da ikke være kampen du tænker på, for kan ikke huske jeg har set noget i stil med det før i England.


kønt var det ikke. det samme med milans 0-0 og barcas 1-1 her for nogle dage siden..
denne må være passende til de 3 mesterhold
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Re: Kan ikke komme online

Indlægaf kofoed » lør 14 maj 2011 18:56

Rytteren skrev:kønt var det ikke. det samme med milans 0-0 og barcas 1-1 her for nogle dage siden..
denne må være passende til de 3 mesterhold


Forstår skam godt at de spillet som de spillet, men kønt var det sgu ikke ;)
kofoed
Niveau 2
 
Indlæg: 170


Re: Kan ikke komme online

Indlægaf Joerli » lør 14 maj 2011 19:40

Mente nu heller ikke kampen. Det var mere det faktum at de havde vundet og jubelscenerne ;)
Joerli
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Kan ikke komme online

Indlægaf thepker12 » lør 14 maj 2011 19:57

STOP OFF TOPIC!!!!!!!! LEAVE DEN HER SIDE ELLER SKRIV NOGET ON TOPIC .... TAK
thepker12
Niveau 0
 
Indlæg: 9


Re: Kan ikke komme online

Indlægaf baunevej » lør 14 maj 2011 19:59

thepker12 skrev:STOP OFF TOPIC!!!!!!!! LEAVE DEN HER SIDE ELLER SKRIV NOGET ON TOPIC .... TAK


Kan se du er rimmelig ny herinde, velkommen til :D
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron