Forum

Skal jeg købe eller lade være?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Skal jeg købe eller lade være?

Indlægaf Christian » lør 03 jan 2009 17:59

Jeg vil rigtig gerne købe en PS3(LBP, MGS4, R2, KZ2) Men jeg får hele tiden at vide jeg skal lade være? Jeg får at vide at online stinker? Men så vil jeg spørge jer PS3 eksperter: Er det okay at sælge sin xbox360+spil for en PS3?
Christian
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf Chaui » lør 03 jan 2009 18:13

Jeg vil give dem ret i at Xbox'ens online del, dvs. friendlist osv. virker bedre end på PS3'en. men man giver jo så os penge for at spille på xbox'en, hvorimod PS3'en er gratis.

Når det kommer til at spille online, så er der ingen forskel, Xbox'en er bare bedre når det kommer til at chatte sammen og alt det gøgl der.

Dog syntes jeg ikke det kan skramme en på nogen måde. du kan roligt vælge ud fra hvilke spil du vil købe og så er det da os bonus at man får Blu-ray med oveni købet :)
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf ziggydenmark » lør 03 jan 2009 18:20

Det kommer vel helt an på hvad dine venner spiller på? Jeg valgte en ps3, da det var den mine kammier havde.

De har jo begge sine forcer og eksklusive spil, men Ps3 har Blue Ray drev, som osse var en faktor til mit valg

Så der er til/fra valg ved begge maskiner. :)
ziggydenmark
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Indlægaf Rechain » lør 03 jan 2009 18:23

Online delen til Xbox (360) er bedst, men vil ik sige at Sony's PS Network stinker.
Det fungere faktisk rimelig fint efter min mening :) og PSN Store også.

Køb du bare en PS3...den er rigtig fed og der kommer vist en del gode spil i år!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf heroes2 » lør 03 jan 2009 18:42

Køb, det vil du ikke fortryde. Online er ok, og så er det jo gratis
heroes2
 


Indlægaf bjaelkesex » lør 03 jan 2009 18:44

Online stinker ikke, men kan skuffe alt efter hvad man sætter næsen op efter. På nogle punkter er det måske begrænset i forhold til Xbox 360.

Af annoncerede spil står PlayStation 3 klart stærkest i år. Game Developers Conference kan dog ændre på den opfattelse.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Vinterbird » lør 03 jan 2009 18:54

Playstation 3's online service er ikke specielt god hvis man sammenligner med hvad Xbox Live tilbyder af integration og konstant udvikling.

PSN er dog udemærket til det det skal, men hvis man forventer samme perfekte integration med online platformen som på Xbox 360, så vil man blive slemt skuffet. Dermed ikke sagt det er dårligt, det er ok.

Men som situationen står for dig, med at sælge din 360 for en PS3. Så skal du se på spillene. Det er det absolut vigtigste når det kommer itl køb af en konsol. Online servicen er fuldkommen sekundær hvis der ikke er nogle spil du gider spille på konsollen.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf decon » lør 03 jan 2009 19:06

Stil dig det her spørgsmål; kommer jeg til at spille med mine venner over nettet og chatte med dem på samme tid? Hvis nej så tag en PS3. Online er gratis der, og det betyder personligt meget for mig.

Hvis du derimod spiller med dine venner over nettet så er Xbox 360 at fortrække.
decon
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Christian » lør 03 jan 2009 19:07

Jeg føler bare jeg har spillet alle de ekslusive titler xbox'en har at tilbyde
Christian
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf bjaelkesex » lør 03 jan 2009 19:09

Christian skrev:Jeg føler bare jeg har spillet alle de ekslusive titler xbox'en har at tilbyde

Der kommer jo nye spil i år :) Halo Wars er lige om hjørnet.
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf Anastacio » lør 03 jan 2009 19:12

Jeg har det på samme måde. PlayStation 3 går et stærkt eksklusivt år i møde, mens Microsoft Game Studios lige nu har en meget tynd line up. Nu kan Microsoft stadig nå at annoncerer spil til 2009, men det skal næsten ske meget hurtigt. Afskriv dog, hverken Microsoft eller Sony, indtil længere inde i året.
Anastacio
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf Debedste » lør 03 jan 2009 19:14

Det kommer an på hva du er til jo. Jeg har ps3 den er jeg sku rigtig glad for. Men jeg har da tænkt mig at købe xbox 360 her sidst i januar, så skifter jeg lidt imellem dem:o) mit råd: have dem begge, du kan kan jo altid sælge den ene af dem, hvis du er mere til den anden ikk?
Debedste
Niveau 0
 
Indlæg: 1

Brugeravatar

Indlægaf Vinterbird » lør 03 jan 2009 19:16

Christian skrev:Jeg føler bare jeg har spillet alle de ekslusive titler xbox'en har at tilbyde


Lad os vente og se. Vi har ingen ide om hvad Rare Team 3 og MGS studierne arbejderne på. Desuden vil der falde en del kæber til jorden når det næste Lionhead spil bliver vist frem officielt.
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf Christian » lør 03 jan 2009 19:31

Hold da kæft! Der er godt nok mange fra xboxlife :)
Christian
Niveau 0
 
Indlæg: 38


Indlægaf pandekage » lør 03 jan 2009 20:26

Vinterbird skrev:Desuden vil der falde en del kæber til jorden når det næste Lionhead spil bliver vist frem officielt.


hvad bygger du det på?
pandekage
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Næste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron