Forum

Problemer med at købe gennem storen.

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Problemer med at købe gennem storen.

Indlægaf spanggaard » tors 03 nov 2011 10:50

Hej folkens på PSLife.

Jeg har problemer med at købe noget som helst på ps network store. Hvis jeg prøver at overfører penge til min wallet skriver den "could not add funds to your wallet" og hvis jeg bare prøver at købe spillet direkte skriver den fejl med nummer: 80023102. :?
Er der nogen der har oplevet dette før? Og er der nogen forslag til hvad jeg kan gøre ved det? Jeg har prøvet at slette min billing information og taske det ind igen, men det hjælper ikke noget.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig. På forhånd tak.
Billede
spanggaard
Niveau 1
 
Indlæg: 52


Re: Problemer med at købe gennem storen.

Indlægaf Krede1972 » tors 03 nov 2011 15:53

EU eller US account?
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Problemer med at købe gennem storen.

Indlægaf Janki » tors 03 nov 2011 16:08

http://community.eu.playstation.com/t5/ ... p/13359828

Det er taget fra det Google link der var i den anden tråd du har lavet.
Billede
Janki
Niveau 1
 
Indlæg: 91


Re: Problemer med at købe gennem storen.

Indlægaf Johngun » man 28 nov 2011 03:59

Hej allesammen!

Siden der nu er åbnet en tråd omkring problemer med køb igennem storen tænker jeg, jeg lige vil bruge denne..

Jeg modtog et nyt VISA Dankort for omkring 4 dage siden, hvor jeg selvfølgelig opdaterede mine billing informationer så jeg stadig kunne bruge PS Storen. Problemet er bare at mit kort konstant bliver afvist, når jeg vil tilføje funds til min wallet.

Jeg har forsøgt at benytte Sony Entertainment Network sitet, for at se om det var muligt at benytte kortet til at kyle funds på min wallet der, men intet held.

Min mistanke er at jeg har et ø i mit efternavn, hvilket man ikke kan skrive ind i kort oplysningerne. Ved registreringen af mit gamle kort brugte jeg oe, men den går åbenbart ikke længere..

Er der andre der har oplevet dette og i så fald, er der en lille finte jeg har overset?

BTW, har forsøgt med bare at skrive et o, det virker heller ikke..
Johngun
Niveau 0
 
Indlæg: 2



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 8 gæster