Forum

Shopto.net?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Shopto.net?

Indlægaf NiNc » søn 04 jan 2009 15:50

ved godt jeg også spurgte om det på den gamle console.dk, men har lige et spørgsmål til :) :
Er der nogle der har prøvet at forudbestille et spil på siden?
Har nemlig selv været ude for ikke at modtage et forudbestilt spil, på en udenlandsk hjemmeside, så vil bare lige være sikker før jeg forudbestiller Killzone 2:)
håber der er nogle der kan komme med et svar, helst hurtigt;)
NiNc
Niveau 0
 
Indlæg: 23

Brugeravatar

Indlægaf tigerdyret » søn 04 jan 2009 15:59

Jeg har forudbestilt derinde en 5-6 gange og der har aldrig været problemer.
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf NiNc » søn 04 jan 2009 16:01

super:) tak for svaret;)
NiNc
Niveau 0
 
Indlæg: 23

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » søn 04 jan 2009 16:15

har også bestilt meget der super sted og handle.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Laffer » søn 04 jan 2009 16:36

Kan også kun anbefale dem både hvad angår pre orders og almindelige bestillinger, nok den side der har hurtigst levering af alle sider jeg har prøvet.
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Shopto.net?

Indlægaf bjaelkesex » søn 04 jan 2009 16:59

NiNc skrev:ved godt jeg også spurgte om det på den gamle console.dk, men har lige et spørgsmål til :) :
Er der nogle der har prøvet at forudbestille et spil på siden?
Har nemlig selv været ude for ikke at modtage et forudbestilt spil, på en udenlandsk hjemmeside, så vil bare lige være sikker før jeg forudbestiller Killzone 2:)
håber der er nogle der kan komme med et svar, helst hurtigt;)

Play.com lavede den fejl ved mig, da jeg skulle have Gears of War. Efter et par emails frem og tilbage fik jeg mig dog en ny kopi kvit og frit :)
bjaelkesex
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Esbjerg


Indlægaf TuXX » søn 04 jan 2009 17:30

Også gode erfaringer her med shopto. Sender fra England og lave priser.

Meeen.. eneste "sår" i overfladen er deres fragt, som ligger på 3,50 pr. spil. Det opvejes lidt af, at det sendes med pakkenummer (anbefalet brev) og derfor kan spores.

Jeg handler primært på shopto efterhånden og har et par andre UK shops i baghånden.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: Shopto.net?

Indlægaf decon » søn 04 jan 2009 17:42

bjaelkesex skrev:
NiNc skrev:ved godt jeg også spurgte om det på den gamle console.dk, men har lige et spørgsmål til :) :
Er der nogle der har prøvet at forudbestille et spil på siden?
Har nemlig selv været ude for ikke at modtage et forudbestilt spil, på en udenlandsk hjemmeside, så vil bare lige være sikker før jeg forudbestiller Killzone 2:)
håber der er nogle der kan komme med et svar, helst hurtigt;)

Play.com lavede den fejl ved mig, da jeg skulle have Gears of War. Efter et par emails frem og tilbage fik jeg mig dog en ny kopi kvit og frit :)

Og mailen brugte du vel lang tid på at finde? Utrolig svært at finde deres email (eller det var det i hvert fald engang, har ikke køb hos dem i lang tid).

Kan også kun sige god for shopto.net.
decon
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Indlægaf Torres » søn 04 jan 2009 18:11

ShopTo er også min foretrukne spilshop. Har forudbestilt hos dem masser af gange, og kan kun anbefales herfra.
Det eneste "minus" ved forudbestillingerne hos dem er, at man først får spillet dagen efter udgivelsen, da fragten tager 2 dage.
Torres
Niveau 2
 
Indlæg: 101

Brugeravatar


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron