Forum

Får ondt i fingrene pga controlleren. Nogen råd?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: Får ondt i fingrene pga controlleren. Nogen råd?

Indlægaf Slimjay DK » tors 03 okt 2013 13:45

Mike JezZ skrev:Men Slimjay er det en controller du ville bruge fremover?


Jeg vil bestemt give den flere timer, den skal jo lige have en chance og slides til :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Får ondt i fingrene pga controlleren. Nogen råd?

Indlægaf Mike JezZ » tors 03 okt 2013 13:47

Slimjay DK skrev:
Mike JezZ skrev:Men Slimjay er det en controller du ville bruge fremover?


Jeg vil bestemt give den flere timer, den skal jo lige have en chance og slides til :)


Men ud fra dit nuværende udtryk er du ret skeptisk/negativ over den?
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Får ondt i fingrene pga controlleren. Nogen råd?

Indlægaf Slimjay DK » tors 03 okt 2013 15:11

Det ville være unfair at bedømme et produkt, jeg kun har testet i 1 time :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Får ondt i fingrene pga controlleren. Nogen råd?

Indlægaf Slimjay DK » man 07 okt 2013 08:16

Hvis spillet ikke kræver præcision så er det en fin controller, ellers må jeg desværre konstatere at det er noget lort.. desværre :(

Så endnu engang har jeg fået bekræftet at man får hvad man betaler for :)
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Får ondt i fingrene pga controlleren. Nogen råd?

Indlægaf DKsDEVIL » man 07 okt 2013 08:22

ked af at høre du ikke kan lide den, jeg spiller ikke rigtig spil hvor man selv skal sigte for det kan mine PC hænder simpelhen ikke finde ud af med sådan en kontroller.
Billede
DKsDEVIL
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: 8230 Åbyhøj


Re: Får ondt i fingrene pga controlleren. Nogen råd?

Indlægaf Mike JezZ » man 07 okt 2013 09:10

Slimjay DK skrev:Hvis spillet ikke kræver præcision så er det en fin controller, ellers må jeg desværre konstatere at det er noget lort.. desværre :(

Så endnu engang har jeg fået bekræftet at man får hvad man betaler for :)


Hvorfor er den mere upræcis end fx DS3? Den kan jeg heller ikke ramme med fx?

Er det mon ikke bare tilvænning?
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Får ondt i fingrene pga controlleren. Nogen råd?

Indlægaf Mike JezZ » man 07 okt 2013 10:30

Mike JezZ skrev:
Slimjay DK skrev:Hvis spillet ikke kræver præcision så er det en fin controller, ellers må jeg desværre konstatere at det er noget lort.. desværre :(

Så endnu engang har jeg fået bekræftet at man får hvad man betaler for :)


Hvorfor er den mere upræcis end fx DS3? Den kan jeg heller ikke ramme med fx?

Er det mon ikke bare tilvænning?


Nu er lortet blevet sendt... Ud fra de dårlige comments har jeg fortrudt det :S

Hvad sker der hvis jeg siger til postmanden at jeg ikke vil have den og skal sendes retur?
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Sv: Re: Får ondt i fingrene pga controlleren. Nogen råd?

Indlægaf Jb » man 07 okt 2013 10:38

Mike JezZ skrev:
Mike JezZ skrev:
Slimjay DK skrev:Hvis spillet ikke kræver præcision så er det en fin controller, ellers må jeg desværre konstatere at det er noget lort.. desværre :(

Så endnu engang har jeg fået bekræftet at man får hvad man betaler for :)


Hvorfor er den mere upræcis end fx DS3? Den kan jeg heller ikke ramme med fx?

Er det mon ikke bare tilvænning?


Nu er lortet blevet sendt... Ud fra de dårlige comments har jeg fortrudt det :S

Hvad sker der hvis jeg siger til postmanden at jeg ikke vil have den og skal sendes retur?


Bestilte du hos Amazon? I så fald nægter du blot modtagelse på pakken ;-) så ryger den automatisk retur og så kreditere amazon det fulde beløb tilbage til dit kreditkort.
De er super på det punkt.
Jeg har sendt diverse ting retur til dem i årenes løb. Og de betaler enda retur fragten hvis man har modtaget pakken osv
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Sv: Re: Får ondt i fingrene pga controlleren. Nogen råd?

Indlægaf Mike JezZ » man 07 okt 2013 11:20

Jb skrev:Bestilte du hos Amazon? I så fald nægter du blot modtagelse på pakken ;-) så ryger den automatisk retur og så kreditere amazon det fulde beløb tilbage til dit kreditkort.
De er super på det punkt.
Jeg har sendt diverse ting retur til dem i årenes løb. Og de betaler enda retur fragten hvis man har modtaget pakken osv


Nice, ja det er fra Amazon jeg har bestilt. Så når han kommer skal jeg såmænd bare sige nej tak?
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Sv: Re: Sv: Re: Får ondt i fingrene pga controlleren. Nogen

Indlægaf Jb » man 07 okt 2013 11:23

Mike JezZ skrev:
Jb skrev:Bestilte du hos Amazon? I så fald nægter du blot modtagelse på pakken ;-) så ryger den automatisk retur og så kreditere amazon det fulde beløb tilbage til dit kreditkort.
De er super på det punkt.
Jeg har sendt diverse ting retur til dem i årenes løb. Og de betaler enda retur fragten hvis man har modtaget pakken osv


Nice, ja det er fra Amazon jeg har bestilt. Så når han kommer skal jeg såmænd bare sige nej tak?


Jeps ;-)
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Får ondt i fingrene pga controlleren. Nogen råd?

Indlægaf Mike JezZ » man 07 okt 2013 11:25

Lyder jo dejligt let.

Men er godt nok ked af controlleren sku være så dårlig.

Min L2 knap virker ikke længere 100% så kunne godt ha brugt en ny controller, og er ikke fan af DS3.
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Får ondt i fingrene pga controlleren. Nogen råd?

Indlægaf Jb » man 07 okt 2013 12:15

Personligt elsker jeg DS3 - har du prøvet en anden end de standart sorte?

jeg købte en sølv og blå - de er lidt anderledes da de er "glatte".
jeg bruger nu primært en Camo green da den er "matt" i det så den ikke glider så nemt.

de føles forskellige. ved ikke om de har ændret lidt i produktionen.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Får ondt i fingrene pga controlleren. Nogen råd?

Indlægaf Mike JezZ » man 07 okt 2013 12:28

Jb skrev:Personligt elsker jeg DS3 - har du prøvet en anden end de standart sorte?

jeg købte en sølv og blå - de er lidt anderledes da de er "glatte".
jeg bruger nu primært en Camo green da den er "matt" i det så den ikke glider så nemt.

de føles forskellige. ved ikke om de har ændret lidt i produktionen.


Har 2 standard sorte. Jeg gider ikke at købe endnu en, og opdage at den er ligeså elendig som DS3.

Den DS3 der fulgte med maskinen, var ikke samlet ordentligt, så når du holder grebet om dem, så føles det som om der er en skarp kant på grund af forsiden og bagsiden er forskudt en smule.

L3 og R3 sticksne er dårlige, og man kan mærke en ujævnhed når man køre dem rundt. Problem på begge controllers.

Og så føles de bare utroligt billigt lavet.

Måske jeg bare sku leve med at L2 ikke virker altid og så bare spare de penge. Det er trods alt kun GTA V der komme til at spinne i dyret fremover nu.
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Re: Får ondt i fingrene pga controlleren. Nogen råd?

Indlægaf Slimjay DK » man 07 okt 2013 19:52

Mike JezZ skrev:
Slimjay DK skrev:Hvis spillet ikke kræver præcision så er det en fin controller, ellers må jeg desværre konstatere at det er noget lort.. desværre :(

Så endnu engang har jeg fået bekræftet at man får hvad man betaler for :)


Hvorfor er den mere upræcis end fx DS3? Den kan jeg heller ikke ramme med fx?

Er det mon ikke bare tilvænning?


Fordi der er for stor vandring før der er reaktion, hvis jeg skubber en lille smule i en retning, så skal den reagere, og det gør den ikke. Jeg har haft den skilt af, for at se om jeg kunne tweake noget i den, men det ser desværre ikke sådan ud :wink:

Om det er tilvænning ved jeg ikke, det kan du jo kun finde ud af ved at beholde den :)

Jeg beholder min, for den er ganske fin til alt andet end FPS :D men hvis man forsøger sig som sniper i BF3, så kan det godt være svært at få nogle på kornet :) Jeg er ret dårlig i forvejen og denne controller gør det sku ikke bedre :lol:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: Får ondt i fingrene pga controlleren. Nogen råd?

Indlægaf Mike JezZ » man 07 okt 2013 20:48

Slimjay DK skrev:
Mike JezZ skrev:
Slimjay DK skrev:Hvis spillet ikke kræver præcision så er det en fin controller, ellers må jeg desværre konstatere at det er noget lort.. desværre :(

Så endnu engang har jeg fået bekræftet at man får hvad man betaler for :)


Hvorfor er den mere upræcis end fx DS3? Den kan jeg heller ikke ramme med fx?

Er det mon ikke bare tilvænning?


Fordi der er for stor vandring før der er reaktion, hvis jeg skubber en lille smule i en retning, så skal den reagere, og det gør den ikke. Jeg har haft den skilt af, for at se om jeg kunne tweake noget i den, men det ser desværre ikke sådan ud :wink:

Om det er tilvænning ved jeg ikke, det kan du jo kun finde ud af ved at beholde den :)

Jeg beholder min, for den er ganske fin til alt andet end FPS :D men hvis man forsøger sig som sniper i BF3, så kan det godt være svært at få nogle på kornet :) Jeg er ret dårlig i forvejen og denne controller gør det sku ikke bedre :lol:


Fuck it skipper den. Har alligevel købt en PS4 :P
Mike JezZ
Niveau 4
 
Indlæg: 760


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron