Forum

PS4 fra Coolshop

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Rechain » tirs 26 nov 2013 17:37

Håber PostDK klarer det, så vi har den til fredag..ellers bliver det jo først næste uge :shock:

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Maias227 » tirs 26 nov 2013 18:34

Så fik jeg også mailen. Så er spørgsmålet om jeg gerne vil have den fra Coolshop eller Bilka. Billigere ved Coolshop men nok bedre service hos Bilka.
Maias227
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf lionel » tirs 26 nov 2013 19:02

Maias227 skrev:Så fik jeg også mailen. Så er spørgsmålet om jeg gerne vil have den fra Coolshop eller Bilka. Billigere ved Coolshop men nok bedre service hos Bilka.


Same here, hvis de lige gad og give mig den mail.. Tager Bilka og sælger coolshop versionen til en kammerat eller på DBA :-)
lionel
Niveau 2
 
Indlæg: 199

Brugeravatar

Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Coolighter » tirs 26 nov 2013 19:09

Lionel hvad havde du tænkt dig at sælge den til på DBA hvis det var? ^^ Mangler også en mail fra Coolshop om jeg er en af de heldige, men tvivler da jeg bestilte den 30 juni.
Coolighter
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Randers NØ


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf lionel » tirs 26 nov 2013 19:23

Coolighter skrev:Lionel hvad havde du tænkt dig at sælge den til på DBA hvis det var? ^^ Mangler også en mail fra Coolshop om jeg er en af de heldige, men tvivler da jeg bestilte den 30 juni.


Ved jeg ikke helt endnu :) Kan skrive en besked til dig hvis det bliver aktuelt.
lionel
Niveau 2
 
Indlæg: 199

Brugeravatar

Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Coolighter » tirs 26 nov 2013 19:24

Okay Lionel . (:

Okay det her er måske et dumt spørgsmål, men hvordan får i jeres PSN ID som avatar?
Coolighter
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Randers NØ


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Picco » tirs 26 nov 2013 19:33

Rechain skrev:Håber PostDK klarer det, så vi har den til fredag..ellers bliver det jo først næste uge :shock:

/Rechain

Eller lørdag. Jeg har i hvert fald oplevet at få pakker i Pakkeboksen om lørdagen.
Picco
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Schmidty » tirs 26 nov 2013 19:38

Coolighter skrev:Okay Lionel . (:

Okay det her er måske et dumt spørgsmål, men hvordan får i jeres PSN ID som avatar?


Det skal nok komme i løbet af i nat, hvis du har registreret dig. Ellers går du ud på forsiden og trykker "Ret profil". Så går du ned til PSN ID og skriver dit ID.
Billede
Schmidty
Niveau 5
 
Indlæg: 1059


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Coolighter » tirs 26 nov 2013 19:39

Okay tak..
Coolighter
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Randers NØ


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Coolighter » tirs 26 nov 2013 20:04

Fik mailen nu fra Coolshop ... Jeg får så ikke en på fredag.
Coolighter
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Randers NØ


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf D_Hofgaard » tirs 26 nov 2013 21:01

Coolighter skrev:Fik mailen nu fra Coolshop ... Jeg får så ikke en på fredag.

Øv øv.
Af ren nysgerrighed, hvad skrev de til dig? Og hvornår bestilte du?
D_Hofgaard
Niveau 5
 
Indlæg: 934
By: København


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Coolighter » tirs 26 nov 2013 21:30

Du er desværre ikke blandt dem, der har bestilt i god nok tid.

Vi har ingen præcis dato på hvornår vi får flere maskiner på lager igen, men når vi får flere, så sendes disse også i rækkefølge af tidligste bestillinger - Forhåbentlig får vi nok eksemplar, til at du kan forvente levering inden jul, men det er slet ikke noget vi kan garantere.

Vi er meget kede af, vi ikke har kunne levere dig en PS4 konsol på release, men kan melde ud at vi arbejder hårdt på at lede efter flere eksemplar, så vi kan sende ud så hurtigt som overhovedet muligt!

Bestilte den 30 juni 16:58

Har lige bestilt en fra Amazon.co.uk, en Knack bundle til 3600 kr som de lover kommer inden jul.
Coolighter
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Randers NØ


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Teluc » tirs 26 nov 2013 22:04

Her er hvad de har skrevet til mig (indsat under).

Mener min bestilling faldt d. 15 juni. Var egentlig også det bundle jeg helst ville have, men synes godt nok at prisen er en lille plovmand over hvad jeg havde håbet/forventet. Oprindeligt var tanken jo fra Sony, at de ville udgive det bundle her for at matche Xbox One's merpris. Well well..


--------------------------------------------------------copy/pasta------------------------------------------------------------
Hej

Som vi nævnte i produktbeskrivelsen , da du afgav din bestilling, var der en risiko for, at Sony ikke kunne levere alle PS4 konsoller ved release.

Vores system har automatisk sendt de første ordrer til dem, der havde bestilt produktet tidligst, men desværre var du ikke én af dem, men vi har et forslag til dig:

Vi fik fat i en levering af nogle Playstation 4 Bundles herunder Killzone , Kamera & 2-controllere , og vi tilbyder dig muligheden om at købe denne i stedet.

Denne Playstation 4 pakke med Killzone, Kamera & 2-controllere vil være klar til levering i slutningen af november/begyndelsen af december.
(Bemærk dette tilbud gælder kun i 48 timer, hvorefter produktet vil være til rådighed til alle kunder).


Du kan vælge ikke at købe denne pakke, for at beholde din plads i køen til din nuværende forudbestilte Playstation 4.
Desværre kan Sony ikke give os præcise oplysninger om leveringstiden på Playstation 4 konsollen , derfor kan der muligvis først være tale om levering i første kvartal af 2014.

Her er hvad du skal gøre, hvis du vil have Playstation 4 med Killzone, Kamera & 2 controllere bundle.
1. Brug dette link til at bestille en ordre : ----- Link fjernet ----
2. Gå ind på din Coolshop profil og annullér din oprindelige PS4 bestilling 3. Læn dig tilbage og vent på at få din Playstation 4 konsol med Killzone , Kamera & 2-controllere 4. Nyd den bedste konsol i verden!

Vi er meget kede af at ikke have været i stand til at levere din oprindelige ordre , men vi kan love, at vi gjorde alt hvad vi kunne for at levere denne.
Teluc (PS3) og TLXofdoom (Xbox 360)
Teluc
Niveau 3
 
Indlæg: 208


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Coolighter » tirs 26 nov 2013 22:06

Hvad var det den bundle kostede?
Coolighter
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Randers NØ


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Teluc » tirs 26 nov 2013 22:21

Coolighter skrev:Hvad var det den bundle kostede?


5350

Ifht. til Elgiganten der tager 5000 for konsol, 2 controllers og valgfrit spil, så får man hos Coolshop et cam med for 300 kr. ekstra. Prisen i forhold til den tyske Amazon er dog helt skæv. Der snakker vi 3800 fra Amazon.DE for samme bundle + forsendelse.

Tænker jeg nok under alle omstændigheder ender med at sælge det bundle her, men nu må vi lige se om jeg får tid og er i humør til at spille PS4 i december.
Teluc (PS3) og TLXofdoom (Xbox 360)
Teluc
Niveau 3
 
Indlæg: 208


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron