Forum

PS4 fra Coolshop

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Cena » ons 04 dec 2013 15:50

Kehaan skrev:
tue69 skrev:Det koster at være first mover åbenbart :D

Tillykke med den Keehaan.

Hej

Tak :P Jeg stod i kø i Elgiganten til at købe den... Stod nummer 29. i køen, og der var 27. Så da jeg så Coolshop havde den købte jeg den der.

En dyr pris, men er tilfreds :)

- Kehaan


Jeg havde sagtens kunne finde på at gøre det samme i din situation. Men ja det er sku rart at have konsollen!
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 2599


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Slimjay DK » ons 04 dec 2013 16:05

tue69 skrev:Det koster at være first mover åbenbart :D

Tillykke med den Keehaan.


ikke nødvendigvis :) Men det koster at være sent ude :wink:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Slimjay DK » ons 04 dec 2013 16:06

Kehaan skrev:
Slimjay DK skrev:
Kehaan skrev:Så kom en PS4 ind af døren fra Coolshop.

https://twitter.com/KehaanDK/status/408 ... to/1/large

- Kehaan


Hvad måtte du slippe for den ? :)

6500 ?? :shock:

6500kr :P


Så er den vist også betalt :) Tillykke med den :wink:
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf tue69 » ons 04 dec 2013 16:09

Slimjay DK skrev:
tue69 skrev:Det koster at være first mover åbenbart :D

Tillykke med den Keehaan.


ikke nødvendigvis :) Men det koster at være sent ude :wink:


Pladder :D Jeg er (alt for) sent ude, og jeg har ikke betalt kongens mønt.

Altså, jo, jeg køber da en del coke, for at holde konsol-abstinenserne nede, men derudover...

Men ja, det er åbenbart en dyr fornøjelse, ikke at være med på launch :D
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Rechain » ons 04 dec 2013 16:10

Picco skrev:Alt er bare gået galt for Coolshop i forbindelse med PS4. Der står 3.099 kr. på min faktura, men de har trukket 4.219 kr.

Lyder mærkeligt, de hævede kun 3.099kr hos mig for PS4. Havde du kun PS4 for sig selv på den ordre? Jeg købte selv alt hver for sig. Er glad for de hævede hvad de skulle og ikke mere. Men jo, CoolShop har skrabet bunden en del mht denne konsol launch..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Picco » ons 04 dec 2013 16:22

Rechain skrev:
Picco skrev:Alt er bare gået galt for Coolshop i forbindelse med PS4. Der står 3.099 kr. på min faktura, men de har trukket 4.219 kr.

Lyder mærkeligt, de hævede kun 3.099kr hos mig for PS4. Havde du kun PS4 for sig selv på den ordre? Jeg købte selv alt hver for sig. Er glad for de hævede hvad de skulle og ikke mere. Men jo, CoolShop har skrabet bunden en del mht denne konsol launch..

Det var kun PS4'en, ja. Den kostede dog 4.499 kr. da jeg bestilte den, og jeg fik den efterfølgende sat ned, så måske er det derfor. Det er bare underligt at det står korrekt på fakturaen.

Jeg har dog kontaktet dem, og de refunderer selvfølgelig differencen.
Picco
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Rasmusst » søn 08 dec 2013 11:38

Hej PSlifere, jeg er helt ny på siden, men jeg vil lige dele min "PS4 fra Coolshop"-historie med jer. Jeg gør det ikke for at hovere, men for at bidrage til billedet af Coolshops håndtering.

Jeg bestilte vanilla-udgaven i starten af august (aaalt for sent, jeg ved det). Da virkeligheden gik op for mig i sidste uge, bestilte jeg deres store bundle (d. 28., tror jeg) til 9999,- Så ventede jeg på at den blev sat ned til 5599,- og bad om at få prisen rettet. Den ankom i tirsdags (den er lækker), men de trak 5999,- frem for den aftalte pris. Det krævede adskillige henvendelser at få det rettet, og de rettede det først efter jeg kunne dokumentere prisen, fordi en af mine venner havde bestilt, mens den kostede 5599,-

Bundlinjen: Vanilla: bestilt i august, aner jeg intet om. Måske 2014.
Bundle: bestilt dagen før release, står her og spinder.

Heldigt for mig, men der må være rigtig mange, der er træt af at coolshop ikke tilbyder den en bundle.
Rasmusst
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Odense


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Erroneus » søn 08 dec 2013 12:02

Ja de skal desværre holdes meget i ørerne, ingen tvivl om at flere firmaer ser nogle gyldne muligheder for at score kassen på PS4 lanceringen pga. efterspørgselen, men godt at høre du fik det rettet til sidst.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Rasmusst » søn 08 dec 2013 12:30

Det holdt ellers hårdt. De påstod at den aldrig havde kostet mindre end 5999,-

Jeg er færdig med Coolshop..
Rasmusst
Niveau 0
 
Indlæg: 2
By: Odense


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf thomsen83 » søn 08 dec 2013 14:42

alle de historier man læser her, viser bare man tog en rigtig beslutning om at droppe dem TOTALT efter den heavy rain fadæse de lavede dengang
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf tue69 » søn 08 dec 2013 15:20

thomsen83 skrev:alle de historier man læser her, viser bare man tog en rigtig beslutning om at droppe dem TOTALT efter den heavy rain fadæse de lavede dengang


Undskyld off-topic, men hvad skete der med Heavy Rain dengang?
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Sethos » søn 08 dec 2013 16:10

tue69 skrev:
thomsen83 skrev:alle de historier man læser her, viser bare man tog en rigtig beslutning om at droppe dem TOTALT efter den heavy rain fadæse de lavede dengang


Undskyld off-topic, men hvad skete der med Heavy Rain dengang?


Mener vist de aldrig fik CE edition på lager, men det sendte de ikke rigtig en mail ud omkring.
Sethos
Niveau 6
 
Indlæg: 1859


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf tue69 » søn 08 dec 2013 16:11

Sethos skrev:
tue69 skrev:
thomsen83 skrev:alle de historier man læser her, viser bare man tog en rigtig beslutning om at droppe dem TOTALT efter den heavy rain fadæse de lavede dengang


Undskyld off-topic, men hvad skete der med Heavy Rain dengang?


Mener vist de aldrig fik CE edition på lager, men det sendte de ikke rigtig en mail ud omkring.


Stærkt nok lavet.

Der må sidde nogle mennesker og vente med deres ordrer stadigvæk.
tue69
Niveau 7
 
Indlæg: 2200
By: Aarhus


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf thomsen83 » søn 08 dec 2013 18:36

Jeg fik godt nok CE dengang, men der var RIGTIG mange som ikke gjorde, og der valgte de så at lyve overfor dem som ikke fik.
thomsen83
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Re: PS4 fra Coolshop

Indlægaf Erroneus » søn 08 dec 2013 20:26

Yeah jeg var en af dem som ikke fik og det værste var, at folk der havde bestilt efter mig fik kopier, hvilket de benægtede, men de blev fanget i deres løgn igen igen. Det er desværre mange år siden man har kunne kalde dem en god butik, men der er efterhånden langt imellem snapsene. Jeg har igennem længere tid syntes Elgiganten har gjort det godt, men de har jo også i forbindelse med PS4 lanceringen vist sig at være nogle slyngler.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron