Forum

Importering af PlayStation 3 fra Japan

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Importering af PlayStation 3 fra Japan

Indlægaf Zalman » ons 07 jan 2009 17:49

Hey gamers! Vidste ikke, hvor jeg skulle placere emnet, så I må undskylde mig, hvis jeg er helt galt på den.

Jeg har et spørgsmål angående importering af PlayStation 3 konsollen fra Japan. Der er lige udkommet en fed udgave, som er Japan only og limited.

http://www.siliconera.com/wordpress/wp- ... -thumb.jpg

Jeg synes selv, at den er utrolig fed - dog vil jeg gerne vide, om det er en dårlig idé at gøre det. Vil online virke som det skal? Vil den virke perfekt med en 'Japan-EU adapter'? Og nu vi er ved det, er der egentlig spil som IKKE er regionsfrie?

På forhånd tak - ser frem til svar. :)
Zalman
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Indlægaf Bab » ons 07 jan 2009 17:52

Spil er regionsfri, men det er film ikke. Så du vil kun kunne afspille film, som er samme region, som der hvor den er købt.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Zalman » ons 07 jan 2009 17:55

Film generer mig ikke spor. Jeg har trods alt andre maskiner, som jeg kan spille de slags ting på. :) Mener bare, at jeg hørte en af mine venner sige, at hans Motorstorm fra USA ikke kunne afspilles på hans maskine fra Danmark - er det sandt?
Zalman
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Indlægaf SoulDecapitate » ons 07 jan 2009 18:00

Nej det er ikke sandt :-) har selv haft samme version
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Zalman » ons 07 jan 2009 18:02

Nå okay. Så hørte jeg nok bare forkert. ^^'' Men hvis nogen ville svare på mine spørgsmål, ville det hjælpe en del. :) Er bare bange for, at jeg ikke kan bruge PS3'en fuldt ud, hvis jeg køber den derfra...
Zalman
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Indlægaf SoulDecapitate » ons 07 jan 2009 18:50

Den vil virke som den skal også online, og spil er ikke region låst , hvad er det mere du søger svar på ?


Om den vil virke med en Japan-EU adapter aner jeg ikke.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron